![]() |
|
Ik heb vandaag een erg leuke computerkast op de computerbeurs in Eindhoven gekocht(www.interexpo.nl). Hij heeft de volgende features.
En dit alles voor €65 euri. Is dit een goede aanschaf geweest, of vinden jullie van niet? ![]() Even wat pics: ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 22:20. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuk ding
![]() // enlight: niet onnodig quoten please ![]() Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 05:57. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat er meer eer en 'blits' en 1337-achtige shit gehaald kan worden met zelf modden vind ik totaal irrelevant, elitair gedoe. Originele mods zijn wel leuk, maar het is meer een pats-wedstrijd als ik door GoT topics browse.
||
Citaat:
maar als ik een casemod zie sdie uniek is en niet iedreen heeft vind ik die vaak wel mooier als een standaard fabrieks mod.. ik heb het oiezo niet op fabrieksmods omdat het gewoon verneuken van de casemod scene is.. dan vind ik die kast als ie nog niet gemod is nog mooier dan zoiets die iedreen heeft.. goed zal ik wel enigste zijn met die mening hier..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, vandaag naar beurs geweest in Eindhoven. Overal dezelfde kasten, en ik heb die van Preaper ook zien staan. Ik vond hem nou niet echt zo mooi, en ook de gedachte dat bijna ALLE kasten dezelfde window hadden. Maar Preaper, had jij ook die kast van Plexiglas gezien? Die zag er zeker wel bruut uit! (met al dat groen etc.) Zoiets vind ik ook wel leuk...
||
Citaat:
*snik*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom op Enlightenment, <Oboema-mode>laat die bekrompen geest van je eens wapperen</Oboema> ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij ons zit een electronica winkel dat toevallig deze case ook verkoopt, maar dan voor 45,- Dit is volgens mij een codegen kast.. Laatst gewijzigd op 29-09-2003 om 12:57. |
![]() |
||
Citaat:
www.goedkoperkanwel.nl staat ie zelfs voor 40 euro met voeding erbij.... ik wilde eerst ook zoiets gaan kopen, maar niet deze. Ik geef er niet veel om hoe de computer eruit ziet dus vind ik het beetje onzin om te gaan modden enzo dus zou zo'n kast wel een optie zijn omdat het er toch beter uitziet als een witte koelkast. ![]() ik vind die kast wel wel cool alleen ja die floppydrive dat is het minpunt eraan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ja, net zoals mensen die hun huis gaan versieren met plantjes en schilderijen. Dat zijn patsers.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het geeft wél veel voldoening als je een mod zelf hebt uitgevoerd. Ik heb zelf ook een aantal blowholes in m'n kast gemaakt, om met een extra fan m'n HD te kunnen koelen. Het ziet er vreselijk uit, maar ik heb het wél zelf gedaan, en het werkt zwaar goed ![]() |
![]() |
|
Ik wil zoiets alleen in mijn kast bouwen om mezelf te uiten. Dat iemand anders het lelijk zou vinden, is jammer maar kan me geen bal schelen. Bovendien neem ik mijn kast nooit meer naar LAN's(omdat ik er gewoon ook nooit naartoe ga
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het gewoon supergeil m'n desktop, 4 desktop putertjes en nog wat servertjes, alles in mooie kasten en 2 hele mooie bureau's. Supercool als we gaan gamen met z'n 4-en. ![]() Duur? Welnee, gewoon slim aankoopmanagement en op het juiste moment bij de juiste webshop/groothandel inkopen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
tjah nogmaals.. ik ben anti fabrieks mod..
mensen denken uren na over een casemod, stoppen er heel veel tijd in.. zijn uren aan zoeken naar geschikte frees/zaag/laser machines enz.. en dan komt er zon randdebiel met een van de lopende band af gerolde kast.. die er in princiepe vaak strakker uitziet (maarja.. in een fabriek met 13813641471268 kasetn tegelijk is dat ook niet zo moeilijk).. als ik naar een lan ga, zie ik zovaak premodded kasten.. op een of andere manier denk ik dan "daar heb je weer zoon mongool die ff komt patsen met zn kast"... en gek genoeg zijn het ook altijd mensen met een premodded case die er helemaal trots op zijn en het tegen iedreen vertellen.. ![]() [edit]ik lees het nu nogmaals, i kzie dat ik af en toe wat lomp overkom.. hier is in geen geval opzettelijke flame in de richting van de TS bedoeld[/edit] ik ben blij dak me case zelf heb gemod.. binnekort nieuw zijpaneel + lasercutten en ik ben weer blij ![]()
Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 22:08. |
![]() |
|
Ik snap jullie wel, hoor.
Was vroeger met auto's misschien ook wel. Mensen die er zelf veel aan knutselden. Dat was populair. En toen begon design steeds meer fabrieks-af te worden. Oneerlijk zou je kunnen zeggen, maar niet iedereen wil zo heel erg veel moeite doen, maar wil wel een mooie kast hebben. Wat is daar mis mee? Kijk, als je zelf hebt gemod is dat gewoon beter, tuurlijk. Niet alleen omdat het mooier of origineler is, maar omdat jij dat gewoon hebt gefixed. Dat is net als je b.v. een eigen woonboot hebt gebouwd, oom van mij gedaan. Oude tanker, en daar een hele grote supermooie woonboot van gemaakt. Echt cool is dat, zou veel minder cool zijn als ie 'em kant en klaar had gekocht. Maar dat betekent niet die kant-en-klare dingen geen bestaansrecht of gehaat moeten worden ofzo. Het is mooi, mooier dan een saaie grijze kast, duh! En ook niet duur, zoiets kan door een fabriek goedkoop gemaakt worden. En zelfgemaakte casemods hebben ook meet features zoals podlight hdd meters en casefan controls enzo. Casemodding is ook meer een cultuur, dan een techniek om aanpassingen aan je PC te doen. Respect daarvoor, maar als je de kant-en-klare mods afzeikt dan geef je eigenlijk schaamteloos toe dat je teveel moeite hebt gedaan voor je eigen mod, en dat is niet goed. Ik zou juist trots zijn "ik heb de mijne zelf gemaakt". Wat mij betreft mag het pats-gehalte een stuk minder, maarja wat wil je op een forum als GoT. ![]()
|
ik ben het met enlightenment eens
![]() btw het gaat mij niet zozeer om hoe de case eruit ziet, meer om wat er in zit ![]() stelletje computecase discriminerende mensjes hier ![]() ![]() ![]() het is dom om een niet zelf gemaakte case af te zeiken, omdat gewoon niet iedereen even handig is of er zin in heeft om te modden. natuurlijk zijn zelfgemaakte casemods orgineler, maar zeker niet mooier ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Wat heb je gekocht? Balance | 70 | 24-10-2009 11:24 |