Advertentie | |
|
![]() |
|
stuk of 4?
infest is de eerste major lable album, rest is in eigen beheer maar eigenlijk bestaat infest uit voornamelijk nummers die ze al hadden...geld ook voor de nieuwe cd, ze zullen vast een paar nummers recyclen....o.a. walking trough barbwire en she loves me not
|
ik vind hoewel het zwaar commercieel is het nog niet eens zo slecht
flame me naar de tering if you want maar tightrope ofzo vind ik echt wel een koel nummer misschien speelt er ook jeugdsentiment een rol -> ik heb ze live gezien terwijl ik nog niet van ze had gehoord (werd meegesleept) en helemaal zonder vooroordelen vond ik ze wel wat hebben opzich
|
hmm zag ze in 2000 een keertje in de melkweg, toen die cd net uit was zeg maar, toen was het een goed concert vond ik, die cd is ook best aardig.
maar een paar maanden later zag ik ze in den bosch, nou wat een troep, zelden zoiets slechts gezien, met zijn overactieve podiumprestatie, wat een beetje overdone word op deze manier. ze hebben 5 cd's trouwens: Old friends from young years potatoes for christmas 5 tracks deep Let e'm know en infest ik heb die 5 tracks deep, let 'em know en infest, laatste duidelijk beste. die eerdere cd's staan idd veel nummers op die ook op infest staan, iets ander jasje gestoken en de rest is eehm ietsjes harder.
|
Het optreden op Pinkpop vorig jaar was echt ijzersterk (vooral omdat 'ie zo provocerend deed... was wel lachen!) Ik heb daarna gelijk de eerste CD gekocht, alleen eh, daar raakte ik na vier luisterbeurten op uitgekeken. Afgezien van de videoclips eigenlijk nooit meer aandacht aan deze band besteed...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() iced earth bijvoorbeeld ![]() |
![]() |
|
Ik heb ze toen gezien (nou ja eigenlijk alleen gehoord mjah) op Pinkpop..
En kvond het nou ook weer nie zo heel fout ofzo hoorz. Last Resort vind ik juist helemaal niet zo'n kewl nummer eik.. Dan vind ik dat andere nummer, Broken Home ofzo toch? mooier.. Ennuhmz Blood Brothers die vind ook wel ok.. En dat was alles wat ik van papa roach ken...,
||
Citaat:
|
sommige nummers vind ik wel cool.. maar zoveel ken ik er eigenlijk niet, heb geen cd van ze ofzo..
maar de nummers die ik ken zijn kewlz vind ik..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Papa roach in 013 RudolfRockem | 37 | 10-11-2006 14:20 | |
Muziek |
Wat was je laatste concert? recenseer! a new noise | 83 | 25-07-2003 14:20 | |
Muziek |
ff mijn playlist Japio | 3 | 24-02-2003 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Liedjes waar je lekker je frustraties mee kwijt kan? Verwijderd | 64 | 30-09-2002 10:50 | |
Muziek |
Freaky Papa Roach Fan - pis 86dagreed | 26 | 01-09-2002 19:10 | |
Muziek |
Papa Roach - hatelovetragedy Verwijderd | 24 | 20-07-2002 18:11 |