Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
wie nonstop bezig is met bepalen wat wel en niet punk is, zou zijn tijd niet zo moeten verspillen,
en muziek leren waarderen uitgezocht op of hij/zij het goed vind klinken, niet uitgezocht op imago/attitudes of genre van de bands.
||
Citaat:
|
Ken ze eerlijk gezegd ook van MTV2 (Engelse), toen City Of Angels werd uitgezonden, vond het wel iets pakkends hebben. Heb toen een keer uit spontaniteit de cd aangeschaft (Sing Sing Death House), leuke cd.
De muziek vind ik apart, maar ik ben ook niet echt erg bekend in de wereld van punk. Verder de zangeres ![]() Ik ben van de partij in de melkweg, maarja, ik ga toch zowiezo naar superveel concerten. |
![]() |
||
Citaat:
Sing sing death house Bullet & The bullseye Hate me
|
Verwijderd
|
ik ga denk ik wel maar neem een helm mee want mevrouw brody coke neus had volgens mij iets te veel wit poeder naar binnen gehacheld en begon te flippen toen er een leeg bierbekertje haar kant op kwam. Ze loopt het podium af komt terug met allemaal ongeopende bierblikjes en begint ze met een noodvaart het publiek in te gooien. Ik kon nog op tijd weg duiken maar de gast achter me had een bierblik vormige wond op zijn buik.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik ga zeker naar de distillers ![]() vorig jaar in ede waren ze zooo cool
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Strung Out / Bouncing Souls / Taking Back Sunday / Coheed and Cambria in de Melkweg!! IEMOW-KOR | 158 | 02-09-2004 23:39 | |
Muziek |
6 dec. Heideroosjes & The Apers Black Sugar | 51 | 14-12-2003 19:27 |