Advertentie | |
|
![]() |
|
Nu weet ik het zeker, Villeneuve wil volgend seizoen niet meer meedoen.
met uitspraken als de volgende maak je je niet bepaald populair meer. Gefrustreerd door z'n slechte prestaties mayb? http://www.f1racing.nl/news.php?ID=63524
|
Na de kwalificatie van gister denk ik wel dat raikonen een goede kans maakt. Zeker nu dat montoya en m schumacher er ver achter staan. Ik hoop en denk de volgende uitslag:
1 raikonen 2 barichello 3 montoya 4 alonso 5 r schumacher 6 m schumacher 7 coulthard 8 trulli Bij de laatste race staan raikonen, m schumacher en montoya nagenoeg gelijk, maar helaas zal de ferarri in Japan snel zijn en zal m schumacher alsnog de titel winnen. Hopelijk valt hij dan uit ![]()
||
Citaat:
Heb hem gevolgd op de Franstalige Belgisch TV. En nu kijk ik hem opnieuw op Belgie 2 (Canvas) Maar het was een mooie race ![]()
|
Verwijderd
|
Was een mooie race, maar ik vind het minder mooi het Schumi voor de 6e keer Wereldkampioen wordt. Het is natuurlijk een fantastische prestatie, maar van mij mag er volgend jaar wel iemand anders kampioen worden. Al die extra regels van de FIA hebben dus geen moer geholpen.
|
![]() |
||
Citaat:
Leg vorig seizoen es naast dit seizoen. Vorig seizoen was ferrari superdominant, en dit jaar hebben ze er toch echt heel hard voor moete knokken. Vorig jaar was ie 5 races voor het eind al kampioen. Dus kom nou niet met dat die regels niet geholpen hebbe. Dan heb jij de formule1 vorig jaar en dit jaar niet goed gevolgd. ![]()
||
Citaat:
(aanvulling bron: formula1.nl) Datum: 29 September 2003 Schumi haalde niet in onder geel Veel mensen zaten gister vol verbazing naar de TV te kijken, want waarom kreeg Juan Pablo Montoya wel een drive-through penalty voor z'n akkefietje met Barrichello, en Michael Schumacher, die toch duidelijk inhaalde onder het zwaaien van een gele vlag, geen? De FIA legt uit: Er is gewoonweg geen straf voor inhalen als je een gele vlag ziet, wel als je dat doet onder geel. Michael zat niet in de gele zone, toen hij Panis inhaalde. Hij haalde hem in vóór de gele zone. De FIA hield de Duitser dus geen hand boven het hoofd, en trad dus terecht niet op, al kwam het wel zo over. Het kijkend publiek was niet de enige die er zo over dacht. Ook Ron Dennis ging meteen op hoge poten naar de raceleiding, maar werd naar huis gestuurd met hetzelfde verhaal.
Laatst gewijzigd op 29-09-2003 om 10:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() M. Schumacher gaat natuurlijk gewoon kampioen worden, en volgend jaar is het Alonso ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het een beetje jammer dat Schumi nu zover voor staat in het WK... 2 of 3 puntjes voorsprong was veel spannender geweest voor de laatste race. Niet dat Schumi t niet verdiend om te winnen ofzow maar ik had het liever toch net iets anders gezien. Nu krijg je niet zo'n gevecht dat ze er alles voor riskeren om elkaar voorbij te gaan. Als Schumi weer wereldkampioen wordt zou ik hier echt veel meer vrede mee hebben dan de titels van de afgelopen 2 seizoenen. Nu heeft ie er echt tot de laatste race voor moeten knokken, en daar gaat het eigenlijk gewoon om.
Stiekum hoop ik dus dat ie uitvalt en dat Kimi de titel pakt door te winnen in Suzuka, maar ik zie dat niet gebeuren. Dus Schumi voor de 6e keer wereldkampioen... ![]() Trouwens, het silly-season is weer aardig op zijn hoogtepunt aangekomen. Veel plekken zijn er al vergeven voor volgend seizoen maar er gaan veel geruchten dat er nogal wat verrassende verschuivingen plaats gaan vinden... ![]() http://www.f1newswire.net/2004lineup.php Hier staat een zeer realistisch overzicht over hoe de grid er volgend seizoen er weleens uit zou kunnen gaan zien. (Mooiste is natuurlijk de plek van Jos bij Jaguar die steeds dichterbij lijkt te komen. Hij wordt door vrijwel iedereen als grootste kanshebber genoemd voor het 2e zitje bij Jaguar. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Coulthard schakelde bijna Schumacher uit (bron, www.f1racing.nl)
Aandachtige kijkers zullen tijdens de race in Indianapolis wel gemerkt hebben dat de wagen van Michael Schumacher sporen van een aanrijding op de flank van zijn F2003-GA droeg. De Duitser verklaarde achteraf dat deze van het voorwiel van Coulthard waren en de wereldkampioen was niet te spreken over de actie van de Schot. “Ik zat al aan zijn binnenkant en was hem al bijna voorbij toen hij plots de deur dichtgooide. We konden niet anders dan elkaar even raken. Het was echt heel krap. Ik weet echt niet wat hem bezielde,” aldus een misnoegde Schumacher. “Wanneer iemand al zo ver naast je zit laat je doorgaans een beetje ruimte, maar hij duwde me echt naar de binnenkant van de bocht. Ik had daardoor geen andere keuze dan even de kerb te raken.” De Duitser liep gelukkig geen schade op tijdens zijn duel met Coulthard en kon rustig de race winnen. ******************** Coulthard is dus ook al niet zo´n lieverdje. Het was me niet eens opgevallen hoe het gebeurd was, maar wel dat ie aan z´n sidepod geraakt was.
||
Citaat:
![]() En het was zeker niet een actie bedoeld om Schumacher van de baan af te rijden, dan had hij dit wel op een andere manier gedaan. Schumacher moet niet mensen gaan beschuldigen van practijken waar hij al meerdere malen op is veroordeeld. HIJ was het die zowel Villeneuve als Hill van de baan wilde rammen om het kampioenschap binnen te halen. Bij Hill lukte die actie, en ik geloof 2 jaar later tegen Villeneuve lukte deze actie niet en Jacques werd wereld kampioen.
|
Mooie wedstrijd waarvan van alles gebeurde
![]() Het hele seizoen zag je dat Williams, McLaren en Renault ontzettend sterk waren, kwam vooral door de Michelin band, maar uitgerekend als het wereldkampioenschap beslist wordt, gaat het regenen en heeft de Bridgestoneband van de Ferrari uiteraard meer voordeel! Ook een leuke carrièrebeëindiging voor Heinz Harold Frentzen ![]() Nou Schumi mot in Japan, waar de Ferrari altijd heel sterk is, minimaal 7e worden. Mot te doen zijn. Voor de spanning is het natuurlijk minder dat Schumi nu gewonnen heeft omdat Montoya nu eruit ligt en Raikkonen nu per se MOT winnen en Japan en Schumi dan uitvallen, maja het is en blijft Schumacher, als-ie er moet staan, dan staat hij er!
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|