Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
FOOIJDONK vink een stoere naam ![]()
|
Verwijderd
|
Weet ik nog niet. Wel moet de naam voldoen aan een paar eisen:
-Niet teveel gebruikt (dus geen Sterre, hoewel ik deze naam zowieso al niet zou kiezen omdat mijn nichtje zo heet) -Niet vernoemd naar iemand -Hij moet gebruikt worden bij het juiste geslacht. Ik ga als ik een meisje heb haar geen Jan ofzo noemen, en omgekeerd. -De naam mag niet in gebruik zijn door bepaalde beroemde personen. Ik zal mijn kind geen Jezus, of Elvis o.i.d noemen. -Het moet een naam zijn die voor Nederlanders redelijk normaal word geacht. Geen Faith dus, of 1 of andere vage Afrikaanse naam. -Het moet een naam zijn met betekenis. -De naam mag niet in gebruik zijn door goede vrienden/familieleden o.i.d. Dat voorkomt verwarring. Ook geen aanverwante namen. Dus stel, mijn man heet Stefan, dan heet mijn kind zeker weten geen Stefanie. -De naam moet makkelijk uit te spreken zijn -Makkelijker te schrijven, en ook beetje duidelijke naam. Niet dat je iedereen jouw naam moet spellen voor ze weten hoe je het schrijft. -Naam mag liever niet teveel op een andere veelgebruikte naam lijken. Ik heet bijvoorbeeld Hester, en erger me echt dood aan alle mensen die het niet goed verstaan en me Esther noemen, niet dat ik dat geen mooie naam vind, dat word gewoon irritant na een tijdje. En je verstaat het zelf ook niet altijd evengoed, of iemand nou jou roept of bijvoorbeeld Esther. -Niet te lange naam -Niet te normale naam, een beetje apart mag, maar niet TE. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
heeeey ik heb geen idee hoor verder maar ikzelf vind me eigen naam wel cool! ik kende een leuke naam.. maar ik ben hem vergeten!
![]() en lyenne vind ik ook wel een mooie naam (maar dat je het dan zegt als lie en ne) majah.. is mijn mening ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mavis! (Engelse uitspraak.) Dat vind ik echt zo'n geweldige naam! Het is een meisjesnaam... Een jongensnaam heb ik nog niet echt in gedachten. Maar vooruit, hier komen de 10 mooiste meisjesnamen en 10 mooiste jongensnamen (Naar mijn mening dan...) met betekenis. Mijn favoriete Keltische meisjesnamen: ARIENH: oath ENID: geist (spirit) GWENYVER: white lady GWENDOLEN, GWENDOLIN, GWYNDOLIN: of the white brow ISOLDE: the fair LAVENA: joy MAVIS, MAVELLE: songbird MORGANE: dweller of the sea OLWYN: myth name (daughter of Yspaddaden) WYNNE: white or fair Mijn favoriete Keltische jongensnamen: ADAIR: from the ford by the oak trees AHERN, AHEARN: lord of the horses ARLEN, ARLIN, ARLYN, ARLAN: oath DEVYN: poet DRUDWYN: myth name (Mabon's dog) EWEN, EWAN, EWYN, EOGHANN, EOIN: young GLEN, GLYN, GLENN: from the valley IDEN: wealthy MABON: myth name (god of youth) OWEN, OWIN, OWYN: young fighter Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 01:31. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder leiv | 10 | 18-05-2007 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
De Kantine |
hoe zou je het liefst willen heten? *~SuPaHgIrL~* | 2 | 20-11-2003 17:25 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |