Oud 24-09-2003, 14:54
fractuur
fractuur is offline
"Pratt, jongen. Loop es even mee, als leerling moet ik jou heel even spreken." Pratt liep als een zombie achter Romano aan. Nog steeds met zijn handen in zijn zakken, en nog steeds met een blik op oneindig. Romano liet Pratt voorgaan naar een crashroom. Het was redelijk rustig en het zag er ook niet naar uit dat er een ambulance aan zou komen. "Pratt," verzuchtte Romano terwijl hij ging zitten. "Boy boy boy, what have you done? Ik moet zeggen dat ik het wel achter je gezocht had, maar dat je het ook zou doen.."

En op het moment dat Pratt en Romano in crashroom 3 zitten grijpt Carter Greene bij zijn arm. "En nu ga je me vertellen wat er precies gebeurd is. Ik wil het weten, ik wordt overal buiten gehouden! Mijn rug is dan nog wel pijnlijk, maar geestelijk ben ik nog niet helemaal ziek!"

*sorry, ik had erop gerekend dat Abby nog op de ER was, dus het is nogal voorspelbaar nu!*

En MeelFriek, schrijf ajb verder!!!! Of iemand anders natuurlijk
Oud 26-09-2003, 19:44
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
*geluid van sleutel in slot*
Abby komt besneeuwd haar appartementje binnen. Ze laat haar spullen vallen en slaakt een zucht. Met twee handen houdt ze haar hoofd vast. Ze denkt "ow waarom durf ik nou niet. Hij doet vast tegen alle vrouwen zo. Hij gaat ook goed met Susan. Maar..., maar,...." Abby laat zich op de bank ploffen. Ze valt meteen als een blok in slaap.

]scene-switch[

Pratt is zonder een woord te zeggen achter Romano aan gelopen naar zijn kantoor. *deur valt in slot* Nog voor Romano tijd heeft gehad om zich om te draaien grist Pratt het pistool uit zn zak en drukt Romano met pistool op hoofd gedrukt op zn bureau. Pratt trilt heftig. Romano blijft Romano: "Mine's bigger Pratt."

]scene-switch[

De telefoon gaat van Abby. Abby neemt op met slaperige stem: "Met Abby Lockheart." "Hey Abby. Met John." Abby valt zowat flauw. "What...Why...euh.." "He ik ben mn sleutels kwijt, heb jij toevallig ze gezien of in je jas of je euh..." "Euh Euh" Beiden stotteren van de zenuwen. "Nee sorry ik heb ze niet hier." Beiden weten niet wat te zeggen, er valt een stilte van een paar seconden. "Hoe....Hoe is het met je rug?" "Nou het gaat wel, ik kan weer lopen" zegt Carter zachtjes. "En met jou?" "Hetzelfde als altijd" zucht Abby.

Er valt weer even een stilte. Dan zegt Carter het volgende, terwijl hij het zegt neemt hij voor elk woord 2 seconden : "Shall-I-come-over?" Abby's antwoord laat zich raden.

Abby zit met een combinatie van , en op de bank. Ze besluit zich gauw nog even een beetje op te frissen. Zal ze nop wat anders aantrekken? Nee, John vindt me leuk zoals ik ben. Hoopt ze.

*knockknock* "Who's there?" "It's me." Abby doet de deur open. "hey Carter." "Hi." Carter hangt zijn jas op; ze gaan samen op de bank zitten. (oeps kbegin weer te zwijmelen , nu al....) "wil je iets drinken?"

vergeten jullie niet de Chen-verhalllijn?

Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 19:47.
Oud 29-09-2003, 19:29
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
"Ja is goed." "wat heb je zoal?"
"Uhh geen alcohol, wel wat fris, bronwater, sapjes enz."
"Doe maar een coke."
"Okee."

-terug op de bank-
"Is je rug nu over?"
"Ja het gaat wel weer."
"Wat doe jij nou eiegnlijk zoal op een avond als deze."
"Uhh mezelf vervelen en soms verveel ik mezelf."
"Aha."
Er valt een stilte. Abby en Carter kijken elkaar glimlachend aan. Hun hoofden bewegen naar elkaar toe. "Oh boy here we go." denkt Carter. Maar net als Carter Abby's lippen op zijne verwacht valt Abby met haar hoofd op Carters borstkas. Carter kijkt naar beneden. Hij ziet de glimlach. Maar ook ziet hij nu twee tranen naar beneden vloeien. "He wat is er nou opeens Abby?" Hij trekt Abby een beetje omhoog en legt haar hoofd op zijn schouder....
Oud 01-10-2003, 16:22
Verwijderd
Ik schrijf even verder op de Pratt-Romano-lijn.

"Screw you, Romano!" schreeuwt Pratt terwijl hij met een onzeker gezicht naar de ijskoude uitdrukking op het gezicht van Romano kijkt. "Drop it" zegt Romano rustig. "Nee!, I'm going to blow your head off!" Terwijl Pratt zijn pistool trillend op de gladde schedel van Romano gericht houdt, ziet Romano over Pratts schouder dat er een groepje mensen staat. Ze zijn allemaal in het zwart gekleed en zien er bedreigend uit. Romano kan de letters op hun kleding niet goed onderscheiden, maar al snel komt er duidelijkheid als een hard geluid door de gangen van de ER galmt. "This is the Chicago Police Department, drop your gun!" Geschrokken kijkt Pratt om en ziet een stuk of 5 zwaarbewapende SWAT-agenten, die met hun geweren op hem gericht staan. "What the ..." roept Pratt en kijkt even naar Romano. In een fractie van een seconde besluit hij achter Romano te gaan staan, om hem als levend schild te gebruiken. "I've got a hostage!" schreeuwt hij naar de nog steeds bewegingsloze agenten, die hem vanachter hun bivakmutsen nauwlettend volgen. De teamleider van de agenten roept wat en zij nemen andere posities in. Voorzichtig loopt een jongeman van zo'n 30 jaar met een vertrouwingswekkend gezicht op het kantoortje van Romano af. "Mr Pratt? I'm Padmos. I'm the negotiator of the local police department. Give us een bewijs dat we can trust you. Leave the hostage!." "Never!!" schreeuwt Pratt, terwijl hij vluchtig naar Romano kijkt, die nu zowaar enige emotie gaat vertonen

To be continued

P.S.

Ik kan de komende week niet schrijven omdat ik weg ben.
Oud 01-10-2003, 17:20
rare kwast
rare kwast is offline
Abby zit nog een beetje na te sniffen op Carters schouder, zze snapt het niet waarom moest ze nou huilen?
Carter streelt haar door haar haar (das vaak haar in een zin )

ondertussen wordt het Romano toch wel een beetje te veel en hij begint tegen Pratt te roepen.
LAAT me gaan Pratt dit is het niet waard. laat me gaan en hij begint te snikken (wow!! )
Pratt zelf begint een beetje te trillen, dit was niet wat hij wilde, de swat agenten beginnen langzaam te bewegen, je zit hun aandacht verscherpen.
Pratt doet onzeker een paar stappen achteruit. even lijkt hij zijn evenwicht te verliezen door een misstap maar pakt deze weer heel snel op.

(jammer hoor, heb niet zo veel inspi, begon vol goede moed maar ben ik zo juist kwijt geraakt )
Oud 01-10-2003, 18:15
koelkastje
koelkastje is offline
Laat ik dan maar verder gaan op de chen-verhaallijn laatste stuk:
Citaat:
Nadat de adoptieouders hebben evrteld waarom ze het echt niet langer aankunnenm drukt Chen dan toch haar beslissing om Mike zelf op te gaan voeden.

Mike: "Who are you?"
Adoptieouder: "Well Mike you know you are going to have new parents...." (Ze hebben Mike er al een beetje op voorbereid)
Mike: "NOOO!!!" en hij stormt naar boven.

Chen vragt zich af hoe ze Mike dit moeten gaan laten meemaken. Plots herinnert ze zich verhalen van ene Doctor Doug Ross......
De verhalen van Doctor Doug Ross flisten een voor een door Chen's hoofd. Ze gaat er zelfs een beetje van hard op denken waardoor *naamloze adoptiemoeder* een beetje vreemd naar Chen kijkt. Chen heeft dit door en verontschuldigd zich"sorry ik dacht ff aan deze situatie enzo.." vol begrip knikt de moeder.
*naamloze adoptievader* komt naar de dames toe met een kopje koffie en gaat erbij zitten. "Tja wat moeten we nou met Mike, we kunnen hem echt niet aan maar hij snapt niet wat er nu gaat gebeuren en dat loopt die vast..een soort kortsluiting in zijn hersenen ofzo" Adoptie moeder knikt bij deze verwoording van haar man. Bij Chen schiet weer een verhaal te binnen, net als ze wilt gaan beginnen dat ze een dokter kende die hier goed mee overweg kon en het volgende haar had verteld is er een hels kabaal. Verschikt kijken ze op, en kijken alle drie naar buiten, overa; dwarreld glas naar beneden..ze kijken de tuin in en daar ligt mike..beweging loos op de grond...

(sorry geen inspri + tijd verder meer)
Oud 01-10-2003, 21:49
koelkastje
koelkastje is offline
oja..die mike deed geen zelfmoordactie ofzo..maar hij was zo woest dat hij tegen al zijn muren aanliep enzo en toen door omstandigheden zo door het raam stortte..want een zelfmoordpoging bij een 7 jarige is wel erg extreem.
Oud 02-10-2003, 12:54
fractuur
fractuur is offline
zoohee, geen inspi?!?
Abet gut, ik schrijf wel verder:

Chen was als eerste over de schrik heen, en sprintte naar buiten. 'Mike? MIKE?' schreeuwde ze naar haar zoontje. Tranen liepen over haar wangen, maar ze handelde discreet. Nadat ze de pols had gevoeld, legde ze haar jas over hem heen. Zij kwam er vooral niet aan, dat moesten de ambulance verpleegkundigen maar doen. Nekletsel moet je nooit uitsluiten, vooral nu niet. Chen keek naar boven, en stond even perplex. Dat dat joch nog pols had na een val van zeker 3 meter! Ze pakte dr gsm en belde aar haar ziekenhuis. 'Yeah Jerry? Chen here.' Ze slikte. 'The... eh.. the son of friends had fallen out of his room at the first floor. Can you.. can you send an ambulance?'
Oud 04-10-2003, 09:27
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Carter streelt haar door haar haar
"Ow het spijt me John. Mn gedachten dwaalden af en toen toen...."
Carter onderbeekt haar, en zegt op langzame toon: "Het geeft niet." Abby zit met haar hoofd nog steeds op John's borst. Het is een tijdje stil, Carter geeft haar een kusje op haar voorhoofd. "Moet ik even wat te eten of te drinken voor je pakken?" vraagt Carter. "Nee, nee hoeft niet. Wanneer moet je weer?" vraagt Abby. Carter kijkt op de klok, en zegt dat hij over 4,5 uur weer moet. "Blijf de rest van de nacht bij me?" vraagt Abby. Carter . "Ik bedoel van, niet van euh.., maar van je moet toch zo weer heen dus waarom zou je naar huis gaan?" Er gaat een mix van opluchting en teleurstelling door Carter's lijf. "Ow, euh, ja ik slaap wel op de bank. Hij is wel lekker zacht, zeg." "Nee, nee, ik slaap op de bank, dat doe ik tegenwoordig altijd." Carter kijkt haar vragend aan. "Ik ben bang John." Carter geeft haar een knuffel. Plotseling smijt ze Carter op haar bed. Abby begint keihard te lachen, en ze gooit de slaapkamerdeur dicht. Carter hoort haar lachen aan de andere kant. "Abby get in this bed NOW!" schreeuwt John lacherig.
Oud 04-10-2003, 09:31
fractuur
fractuur is offline
Zo, die Carter had wel last van zn rug zeg.

Ondertussen wordt Mike binnengebracht. Greene, Elisabeth en Haleh snellen op de brancard af.

*schrijf zo verder, dr wil iemand anders op de compu*
Oud 04-10-2003, 11:00
fractuur
fractuur is offline
...

Als Elisabeth ziet dat Chen met rode ogen ook uit de ambulance klimt, laat ze Greene en Haleh weglopen naar Crashroom 2. 'Chen, what's the matter? Come on, you can tell me.' Zegt ze terwijl ze een arm om Chen heenslaat. 'I lead you to the docsroom, and you can tell me everything.' Daar aangekomen begint Chen te snikken, en kan geen woord meer zeggen. 'It's not the child of some friends, is he?' vraagt Elizabeth. Elizabeth begint iets te vermoeden, maar spreekt het nog niet uit. 'Yes.. eh .. no, it isn't. It's.. eh.. it's Mike, my son... Je herinnert je 6 jaar geleden?' Corday's vermoeden blijkt waar te zijn. Ze schrikt er zelf van, en probeert Chen en haarzelf te kalmeren. 'Stil maar, het komt goed.' Hoopt ze..
Oud 06-10-2003, 13:12
fractuur
fractuur is offline
Kan iemand ff verder schrijven?/ Ik heb deze week niet zoveel tijd ivm repweek (waar ik dus nog niets aan gedaan heb.. )...
Oud 06-10-2003, 14:49
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
fractuur schreef op 06-10-2003 @ 14:12:
Kan iemand ff verder schrijven?/ Ik heb deze week niet zoveel tijd ivm repweek (waar ik dus nog niets aan gedaan heb.. )...
okee ik schrijf vanavond of morgen wel...enne succes
Oud 06-10-2003, 19:41
fractuur
fractuur is offline
thnx, ben nu op de helft, dus do of vr zal ik wat schrijven!!!

Btw, nieuw avatar?
Oud 06-10-2003, 20:51
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Offtopic: ja idd , ik had wat moeite om een goede te vinden, kheb daantje (abby) ook een nieuwe gegeven, die vind ik ook zeer geslaagd!

Citaat:
"Abby get in this bed NOW!" schreeuwt John lacherig.
"Dat had je gedacht!" schreeuwt Abby terug. Carter springt uit bed en stormt de kamer in, recht op Abby af. Hij tilt haar op, gooit haar op de bank, en kietelt Abby minutenlang tot ze bijna geen lucht krijgt. Abby ligt uit hijgen, en Carter ligt met een voldane grijns naast haar (ze heeft een brede bank ofzo....) Abby legt een arm op Johns zij. Ze kijken elkaar aan, en hun gezichten komen naar elkaar toe. En daar gebeurt het. Hun lippen strelen elkaar, en al snel liggen Abby en Carter innig te tongzoenen op de bank. . Zoiets als dit:

]ondertussen[

"Drop the gun, Pratt....."

morgen meer
Oud 06-10-2003, 20:53
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Offtopic: kzat net een film te kijken op NET5, zie ik in ene Susan (Sherry Stringfield) als hoofdpersoon, ze deed de adoptiezaak van de Chen's en toen belde Jerry
Oud 07-10-2003, 13:23
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 06-10-2003 @ 21:53:
Offtopic: kzat net een film te kijken op NET5, zie ik in ene Susan (Sherry Stringfield) als hoofdpersoon, ze deed de adoptiezaak van de Chen's en toen belde Jerry
Euh...

Leuk stuk trouwens
Oud 08-10-2003, 18:51
Verwijderd
ik ben er weer... heb ik veel gemist?
nja, de aflevering vandaag was fantastisch vond ik, mee eens?
als ik een keer meer tijd heb ga ik de rest van het topic lezen.
Oud 08-10-2003, 20:11
fractuur
fractuur is offline
Ik heb alleen het eerste halfuur gezien, toen moesten we eten.. Ik ga ook de komende tijd weer schrijven!! En lees ze
Oud 10-10-2003, 17:18
fractuur
fractuur is offline
me blackrose, ik heb alles nog in Word staan (btje verslaafd ) misschien leest het sneller...

Pratt verloor een fractie van een seconde zijn aandacht door Romano, die in zijn sarcasme dat nog aanwezig was hem zag af te leiden. Op hetzelfde moment kwamen de agenten in actie. 'Goddamned I hate you, yes I hate you all!!' schreeuwde Pratt nog over de afdeling.
Romano wreef over zijn slaap. 'Nou, die kan een job binnen het ziekenhuis vergeten.' 'Ja hoor, Romano, houd je maar weer groot..' hoorde hij achter zich. Kerry stond achter hem. Het werd em duidelijk dat zij degene was die de politie gebeld had, en die dus indirect zijn leven had gered. Romano wist zich geen houding te geven. Hij wilde al weglopen, toen Kerry hem om zijn hals viel. Hij sputterde nog tegen, maar sloeg uiteindelijk toch zijn armen om Kerry heen. ()

]scene overgang[Pratt loopt geboeid door de hal en kijkt bij shockroom 2 naar binnen. Waar Greene het zoontje van Chen probeert te stabiliseren.][
Oud 10-10-2003, 18:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 10-10-2003 @ 18:18:
me blackrose, ik heb alles nog in Word staan (btje verslaafd ) misschien leest het sneller...

je mag het mij ook wel sturen hoor, ik volg het ook al een hele tijd niet meer, stuur maar naar mn msn-meeladres dat bij info staat.

Alvast bedankt!

Groetjes Dana
Oud 10-10-2003, 23:09
Verwijderd
Er is weer aardig wat geschreven zie ik. Ik zal binnenkort ook weer een bescheiden bijdrage leveren.
Oud 11-10-2003, 15:33
fractuur
fractuur is offline
Doe dat, anders raak je zo achter.
Oud 11-10-2003, 21:20
Verwijderd
@ fractuur: dat zou ik wel graag willen hebben ja , zou je het me kunnen sturen? me_blackrose@hotmail.com

zou er niet ook een nieuwe serie komen? en zo ja, wanneer en waar enzo? het is wel leuk om die oude serie te zien en het blijft verslavend, maar ik vind het soms minder leuk dat je van sommige dingen al weet hoe het afloopt omdat je de laatste serie kent. mja.
Oud 11-10-2003, 22:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ fractuur: Heel erg bedankt! Ik ga het binnenkort echt maar eens lezen.
Oud 12-10-2003, 17:13
fractuur
fractuur is offline
@me blackrose: ik zal het vandaag of morgen sturen, zot nu ff op de verkeerde compu. En ze herhalen eerst nog het laatste seizoen voordat ze met het nieuwe beginnen. Ik geloof in januari ergens.. Weet iemand wanneer het allernieuwste seizoen begint?

@daantje: alsje!! (heb je het nog naar beneden gekregen, tis bes groot namelijk )
Oud 12-10-2003, 17:18
Verwijderd
Nieuwe seizoen begint op 8 januari.

Citaat:
Beste <mijn naam dus>,

Vanaf 8 januari aanstaande starten we met de nieuwe (negende) reeks van
ER. In de zomermaanden van 2004 gaan we de achtste reeks weer herhalen.

Met vriendelijke groet,

Carla Leber
Afdeling Communicatie, AVRO
Oud 12-10-2003, 17:30
fractuur
fractuur is offline
Owja, dat was zo.

Dan heb ik de data ff door elkaar gegooid..
Oud 12-10-2003, 20:49
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Ze schrikt er zelf van, en probeert Chen en haarzelf te kalmeren. 'Stil maar, het komt goed.' Hoopt ze..
"Neem je hem echt weer helemaal terug?" vraagt Elizabeth.
Chen antwoordt bevestigend en legt uit waarom.

Na een tijdje komt Greene de kamer binnen. Er hangt dezelfde, donkere sfeer als altijd. "He Deb, we moeten praten." Greene kijkt met een schuin oog naar Corday. Deb zegt: "Ze mag wel blijven hoor." Mark knikt en gaat zitten. "Deb, we hebben Mike weten te stabiliseren. Zijn situatie blijft echter bijzonder ernstig. Zijn ademhaling is nu ook verslechterd waardoor we hem aan de beademing hebben moeten leggen. Dat brengt een aantal formaliteiten met zich mee. Heb jij bijvoorbeeld volledige zeggenschap over Mike?" Greene kijkt Chen indringend aan. Chen haar stem kraakt als ze wil beginnen te spreken. "Officieel niet, volgens de papieren heb ik voor de helft voogdij. Maar in de prak...." Greene onderbeekt Chen ferm: "Het spijt me, maar, wie is dan de vader?" Het blijft lang stil.....

]ondertussen[

liggen Abby en John elkaar nog steeds glimlachend aan te kijken op de bank. "Over 35 minuten moeten we weer..." verzucht Carter.
Oud 15-10-2003, 20:49
fractuur
fractuur is offline
-wie was de vader ook al weer, een donkere man, maar hoe heette hij?-
Oud 19-10-2003, 20:29
Verwijderd
Ik up hem even, ik ga binnenkort wel weer wat schrijven

up
Oud 19-10-2003, 21:58
koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 15-10-2003 @ 21:49:
-wie was de vader ook al weer, een donkere man, maar hoe heette hij?-
De vader van het kind van Chen? Nurse Frank Bacon, geloof ik.

plaatje:
Oud 19-10-2003, 23:12
greatfeelin
greatfeelin is offline
hebben veel mensen hier de afleveringen van season 9 al gezien? En zijn er zelf al mensen aan season 10 begonnen??

Ik wel!
Oud 20-10-2003, 07:47
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
greatfeelin schreef op 20-10-2003 @ 00:12:
hebben veel mensen hier de afleveringen van season 9 al gezien? En zijn er zelf al mensen aan season 10 begonnen??

Ik wel!
zeker illegaal van kazaa

Nee, wij zijn netjes en wachten braaf op de AVRO.
Oud 20-10-2003, 10:43
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 20-10-2003 @ 08:47:
zeker illegaal van kazaa

Nee, wij zijn netjes en wachten braaf op de AVRO.
Nope, kijk ik vind het onzin dat amerika al bijna 1,5 seizoen voorloopt. En dat wij steeds lang moeten wachten op een volgend seizoen. In amerika zitten er 3 maanden tussen elk seizoen.

Niet via kazaa dus, gaat veels te traag, en daar zijn ze lang niet allemaal vanaf seizoen 1.

Ik weet niet of ik hier newsgroup adressen mag posten, dus ik wacht nog wel even tot ik dat zeker weet, anders wil ik het wel vertellen.

EDIT:

Ik heb nergens een faq gezien, dus het zal wel goed zijn.

Ik ben als eerste naar dat kanaal gegaan om afleveringen van voorgaande seizoenen te downloaden, deze had ik nog niet gezien. Maar als je dan ook de mogelijkheid hebt om nieuwe afleveringen te downloaden, tja:

Efnet #er-downloads

www.er-downloads.tk <- hier staat info over hoe te downloaden.

Eerst connect je met de Efnet server, en dan typ je:

/join #er-downloads now

now is dus het wachtwoord.

Excuses als het niet mag, dan zal ik he gelijk weer weg halen!

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 10:48.
Oud 20-10-2003, 14:28
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Mja okee, ik vind het gewoon leuk om het op TV te zien, en vermaak me vooralsnog met NET5.
Oud 20-10-2003, 14:55
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 20-10-2003 @ 15:28:
Mja okee, ik vind het gewoon leuk om het op TV te zien, en vermaak me vooralsnog met NET5.
Ik ook! Ik vind wel dat ze de laatste tijd in seizoen 8 er behoorlijk wat mensen uit gehaald hebben. Dat vind ik jammer.
Oud 20-10-2003, 14:57
fractuur
fractuur is offline
[QUOTE]Keyser Saus schreef op 20-10-2003 @ 15:28:
Mja okee, ik vind het gewoon leuk om het op TV te zien, en vermaak me vooralsnog met NET5. [/QUOT

Er op net 5 is . Al die oude kapsels en relaties enzo. Alleen jammer dat ik het maar 1x per week echt goed kan zien..
Oud 20-10-2003, 15:43
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
[QUOTE]fractuur schreef op 20-10-2003 @ 15:57:
Citaat:
Keyser Saus schreef op 20-10-2003 @ 15:28:
Mja okee, ik vind het gewoon leuk om het op TV te zien, en vermaak me vooralsnog met NET5. [/QUOT

Er op net 5 is . Al die oude kapsels en relaties enzo. Alleen jammer dat ik het maar 1x per week echt goed kan zien..
ik zie het gewoon (bijna) altijd. Zo leuk! Carter ging zoenen met Lewis
Oud 21-10-2003, 20:47
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 20-10-2003 @ 16:43:
ik zie het gewoon (bijna) altijd. Zo leuk! Carter ging zoenen met Lewis
WAAAAAAT??? Waarom heb ik niet gezien *vermoedelijk omdat ik aant hockeyen was*???????? Kan je die afleveringen eigenlijk nog een keer terugkijken ofzo?
Oud 21-10-2003, 20:52
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 12-10-2003 @ 21:49:

]ondertussen[

liggen Abby en John elkaar nog steeds glimlachend aan te kijken op de bank. "Over 35 minuten moeten we weer..." verzucht Carter.
Ze nemen nog wat te drinken. Terwijl ze tegen elkaar aanliggen vertellen ze elkaar anekdotes over de verschillende afdelingen waarop ze gewerkt hebben. Opeens kijkt Carter op zijn horloge en schrikt. 'Abby, we moesten al een half uur op ons werk zijn..' Abby schrikt, maar wil de nacht met Carter niet zomaar voorbij laten gaan. Ze zoent hem op zn mond, en zo blijven ze 10 minuten staan. Al Abby zich uit de omhelzing van Carter losmaakt rent ze naar boven om zich nog even op te frissen, en roept naar Carter dat ze niet wil weten hoe Weaver zal reageren..
Oud 22-10-2003, 12:43
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
fractuur schreef op 21-10-2003 @ 21:47:
WAAAAAAT??? Waarom heb ik niet gezien *vermoedelijk omdat ik aant hockeyen was*???????? Kan je die afleveringen eigenlijk nog een keer terugkijken ofzo?
ik denk het niet eigenlijk , of ergens downloaden ofzo

binnenkort schrijf ik weer, heb deze week ook een soort pw-week
Oud 23-10-2003, 13:59
Verwijderd
Ondertussen loopt Weaver zenuwachtig heen en weer over de ER. Ze inspectie heeft aangekondigd dat ze vandaag komen en na een fiasco 2 jaar geleden was Kerry er nogal op gebrand dat alles tiptop in orde moest zijn. Ze werkte op de zenuwen van iedereen. Ze schreeuwde dat Malik de traumakamer eens wat sneller moest schoonmaken en dat Gallant van de donuts moest afblijven en zich op de patienten moest richten. Mokkend legt hij zijn net gepakte donut met jam neer en pakt een status uit het rekje op de balie. Eens kijken wat we hier hebben.....een longonsteking. Greene, die ook rondliep keek jaloers op en stapte naar Gallant toe. "Ruilen?" vroeg hij "Wat heb jij dan?" "Een kind met koorts" "Ok" Snel nadat Greene zijn status heeft geruild loopt hij weg. Gallant kijkt even verstoord op maar richt zich dan op zijn status.....Een 78-jarige man van 130 kg met buikpijn. Zuchtend staat Gallant op een roept de naam van de man: Mr. Peterson?.....

Offtopic: Gaat iemand van jullie nog naar de voorlichtingsdag van de universiteit Leiden op zaterdag?
Oud 24-10-2003, 17:16
fractuur
fractuur is offline
@keyser saus: is het goed gegaan??
@iemand of niemand: ja, ikke waarschijnlijk. Jij?

Als Gallant naar zijn bejaarde loopt, kom hij Abby en John tegen. 'Als ik jullie was zou ik maar eens doorlopen. Weaver wodt vandaag geïnspecteerd, en ze zit niet te wachten op laatkomers. O ja, ik zal niet vragen wat jullie gedaan hebben..' zei hij, en liep met een big smile weg.
Abby en Carter keken elkaar verontrustend aan, maar schoten daarna in de lach. Straf van Weaver is nooit leuk, maar ze zijn in ieder geval met zn tweeen.

-ondertussen-

Chen twijfelt. Corday probeert haar echt zoveel mogelijk te helpen, maar ze zal het echt alleen moeten doen. Na een paar aanmoedigingen van Corday pakt ze de telefoon en draait het nummer...
Oud 24-10-2003, 19:00
Verwijderd
@fractuur: Tuurlijk
Oud 24-10-2003, 19:43
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Chen draait het nummer. "Het bestaat niet meer." zegt ze quasi-opgelucht. Corday staart ondertussen naar buiten. Ze heeft de moeilijke zaak ondertussen met Greene besproken. Die is met goederenlift op weg naar de diepste kelders van County General. Hij loopt door de muffe gang naar de achterste deur. Een grapjas heeft er een briefje opgehangen: This sign says Archive. Bij Mark kan er geen lachje vanaf. Hij zwaait de deur open en het licht waait aan. Hij loopt naar het rek ER. Zijn vingers glijden langs de dossiers. Zijn hand vertraagt bij de R. 'Gotcha' Greene neemt het ervan en gaat op de grond zitten, oude herinneringen snellen voorbij. Ross, Doug Ross. 512-96347. Waarchijnlijk lag hij toch ergens bij een vrouw in bed, maar het was het proberen waard.

Een verdieping hoger schiet Carter in zn doktersjas. "Carter waarom ben jij laat?" snerpt Weaver. "De metro zat vast. O-ver-al mensen. Duurde een half uur voor ik er überhaupt uit was." liegt Carter. Hij denkt dat Weaver hem noooit zal geloven. Maar Weavers gezichtsuitdrukking verandert plots en ze zegt blij/verontschuldigend: "Okee."

@fractuur: beetje....volgende week weetk meer
@iemand of niemand: ik had plannen om te gaan, maar ga toch niet
en ik schrijf zo verder
Oud 24-10-2003, 20:55
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
*tuuut----tuuut---tuuut* Er klinkt een droge, vermoeide slaperige stem. "Ross" klinkt het kortaf. "Hey Doug, this is Mark! How are you?!" zegt Greene overdreven entheausiast. Gelukkig pakt Ross het goed op. "Hey old buddy how are you!" reageert Ross. Ross voorlopig in verwarring latend spreken ze af bij Doc Magoos.

"Het komt hierop neer Doug." begint Greene. Hij legt uit aan Ross dat het nieuwe Chen-geval hem aan t denken heeft gezet. Eigenlijk heeft de afdeling weer een echte 'pediatrician' nodig. Hij vraagt Ross, die direct tostemt. Hij verveelt zich toch bij zn huidige baan. Greene zal t gelijk in orde maken bij Romano.

Abby heeft ondertussen de eerste zuster-handelingen verricht. Ze neemt even pauze en gaat aan de desk zitten. Jerry kijkt haar breedlachend aan. "What?!" kijkt ze verward.
Oud 24-10-2003, 21:08
rare kwast
rare kwast is offline
*ross is nu toch met uhm... ????
en vader van een tweeling
Oud 24-10-2003, 21:34
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 24-10-2003 @ 22:08:
*ross is nu toch met uhm... ????
en vader van een tweeling
natuurlijk is ie met Hathaway en vader van een tweeling
Oud 25-10-2003, 16:38
rare kwast
rare kwast is offline
dat bedoel ik
dus waarom dan deze zin "Waarchijnlijk lag hij toch ergens bij een vrouw in bed, maar het was het proberen waard. "
niet zomaar een vrouw!!!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten