Advertentie | |
|
![]() |
|
oja..die mike deed geen zelfmoordactie ofzo..maar hij was zo woest dat hij tegen al zijn muren aanliep enzo en toen door omstandigheden zo door het raam stortte..want een zelfmoordpoging bij een 7 jarige is wel erg extreem.
|
![]() |
zoohee, geen inspi?!?
![]() Abet gut, ik schrijf wel verder: Chen was als eerste over de schrik heen, en sprintte naar buiten. 'Mike? MIKE?' schreeuwde ze naar haar zoontje. Tranen liepen over haar wangen, maar ze handelde discreet. Nadat ze de pols had gevoeld, legde ze haar jas over hem heen. Zij kwam er vooral niet aan, dat moesten de ambulance verpleegkundigen maar doen. Nekletsel moet je nooit uitsluiten, vooral nu niet. Chen keek naar boven, en stond even perplex. Dat dat joch nog pols had na een val van zeker 3 meter! Ze pakte dr gsm en belde aar haar ziekenhuis. 'Yeah Jerry? Chen here.' Ze slikte. 'The... eh.. the son of friends had fallen out of his room at the first floor. Can you.. can you send an ambulance?'
||
Citaat:
Carter onderbeekt haar, en zegt op langzame toon: "Het geeft niet." Abby zit met haar hoofd nog steeds op John's borst. Het is een tijdje stil, Carter geeft haar een kusje op haar voorhoofd. "Moet ik even wat te eten of te drinken voor je pakken?" vraagt Carter. "Nee, nee hoeft niet. Wanneer moet je weer?" vraagt Abby. Carter kijkt op de klok, en zegt dat hij over 4,5 uur weer moet. "Blijf de rest van de nacht bij me?" vraagt Abby. Carter ![]() |
![]() |
|
![]() |
...
Als Elisabeth ziet dat Chen met rode ogen ook uit de ambulance klimt, laat ze Greene en Haleh weglopen naar Crashroom 2. 'Chen, what's the matter? Come on, you can tell me.' Zegt ze terwijl ze een arm om Chen heenslaat. 'I lead you to the docsroom, and you can tell me everything.' Daar aangekomen begint Chen te snikken, en kan geen woord meer zeggen. 'It's not the child of some friends, is he?' vraagt Elizabeth. Elizabeth begint iets te vermoeden, maar spreekt het nog niet uit. 'Yes.. eh .. no, it isn't. It's.. eh.. it's Mike, my son... Je herinnert je 6 jaar geleden?' Corday's vermoeden blijkt waar te zijn. Ze schrikt er zelf van, en probeert Chen en haarzelf te kalmeren. 'Stil maar, het komt goed.' Hoopt ze..
||
Offtopic: ja idd
![]() Citaat:
![]() ![]() ]ondertussen[ "Drop the gun, Pratt....." morgen meer ![]() |
![]() |
|
![]() |
me blackrose, ik heb alles nog in Word staan (btje verslaafd
![]() Pratt verloor een fractie van een seconde zijn aandacht door Romano, die in zijn sarcasme dat nog aanwezig was hem zag af te leiden. Op hetzelfde moment kwamen de agenten in actie. 'Goddamned I hate you, yes I hate you all!!' schreeuwde Pratt nog over de afdeling. Romano wreef over zijn slaap. 'Nou, die kan een job binnen het ziekenhuis vergeten.' 'Ja hoor, Romano, houd je maar weer groot..' hoorde hij achter zich. Kerry stond achter hem. Het werd em duidelijk dat zij degene was die de politie gebeld had, en die dus indirect zijn leven had gered. Romano wist zich geen houding te geven. Hij wilde al weglopen, toen Kerry hem om zijn hals viel. Hij sputterde nog tegen, maar sloeg uiteindelijk toch zijn armen om Kerry heen. ( ![]() ]scene overgang[Pratt loopt geboeid door de hal en kijkt bij shockroom 2 naar binnen. Waar Greene het zoontje van Chen probeert te stabiliseren.][
||
Citaat:
Alvast bedankt! Groetjes Dana
|
Verwijderd
|
@ fractuur: dat zou ik wel graag willen hebben ja
![]() zou er niet ook een nieuwe serie komen? en zo ja, wanneer en waar enzo? het is wel leuk om die oude serie te zien en het blijft verslavend, maar ik vind het soms minder leuk dat je van sommige dingen al weet hoe het afloopt omdat je de laatste serie kent. mja. |
![]() |
|
![]() |
@me blackrose: ik zal het vandaag of morgen sturen, zot nu ff op de verkeerde compu. En ze herhalen eerst nog het laatste seizoen voordat ze met het nieuwe beginnen. Ik geloof in januari ergens.. Weet iemand wanneer het allernieuwste seizoen begint?
@daantje: alsje!! (heb je het nog naar beneden gekregen, tis bes groot namelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Nieuwe seizoen begint op 8 januari.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Chen antwoordt bevestigend en legt uit waarom. Na een tijdje komt Greene de kamer binnen. Er hangt dezelfde, donkere sfeer als altijd. "He Deb, we moeten praten." Greene kijkt met een schuin oog naar Corday. Deb zegt: "Ze mag wel blijven hoor." Mark knikt en gaat zitten. "Deb, we hebben Mike weten te stabiliseren. Zijn situatie blijft echter bijzonder ernstig. Zijn ademhaling is nu ook verslechterd waardoor we hem aan de beademing hebben moeten leggen. Dat brengt een aantal formaliteiten met zich mee. Heb jij bijvoorbeeld volledige zeggenschap over Mike?" Greene kijkt Chen indringend aan. Chen haar stem kraakt als ze wil beginnen te spreken. "Officieel niet, volgens de papieren heb ik voor de helft voogdij. Maar in de prak...." Greene onderbeekt Chen ferm: "Het spijt me, maar, wie is dan de vader?" Het blijft lang stil..... ]ondertussen[ liggen Abby en John elkaar nog steeds glimlachend aan te kijken op de bank. "Over 35 minuten moeten we weer..." verzucht Carter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet via kazaa dus, gaat veels te traag, en daar zijn ze lang niet allemaal vanaf seizoen 1. Ik weet niet of ik hier newsgroup adressen mag posten, dus ik wacht nog wel even tot ik dat zeker weet, anders wil ik het wel vertellen. EDIT: Ik heb nergens een faq gezien, dus het zal wel goed zijn. Ik ben als eerste naar dat kanaal gegaan om afleveringen van voorgaande seizoenen te downloaden, deze had ik nog niet gezien. Maar als je dan ook de mogelijkheid hebt om nieuwe afleveringen te downloaden, tja: Efnet #er-downloads www.er-downloads.tk <- hier staat info over hoe te downloaden. Eerst connect je met de Efnet server, en dan typ je: /join #er-downloads now now is dus het wachtwoord. Excuses als het niet mag, dan zal ik he gelijk weer weg halen! Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 10:48. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Keyser Saus schreef op 20-10-2003 @ 15:28:
Mja okee, ik vind het gewoon leuk om het op TV te zien, en vermaak me vooralsnog met NET5. ![]() Er op net 5 is ![]() ![]()
||
[QUOTE]fractuur schreef op 20-10-2003 @ 15:57:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() binnenkort schrijf ik weer, heb deze week ook een soort pw-week ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ondertussen loopt Weaver zenuwachtig heen en weer over de ER. Ze inspectie heeft aangekondigd dat ze vandaag komen en na een fiasco 2 jaar geleden was Kerry er nogal op gebrand dat alles tiptop in orde moest zijn. Ze werkte op de zenuwen van iedereen. Ze schreeuwde dat Malik de traumakamer eens wat sneller moest schoonmaken en dat Gallant van de donuts moest afblijven en zich op de patienten moest richten. Mokkend legt hij zijn net gepakte donut met jam neer en pakt een status uit het rekje op de balie. Eens kijken wat we hier hebben.....een longonsteking. Greene, die ook rondliep keek jaloers op en stapte naar Gallant toe. "Ruilen?" vroeg hij "Wat heb jij dan?" "Een kind met koorts" "Ok" Snel nadat Greene zijn status heeft geruild loopt hij weg. Gallant kijkt even verstoord op maar richt zich dan op zijn status.....Een 78-jarige man van 130 kg met buikpijn. Zuchtend staat Gallant op een roept de naam van de man: Mr. Peterson?.....
Offtopic: Gaat iemand van jullie nog naar de voorlichtingsdag van de universiteit Leiden op zaterdag? ![]() |
![]() |
|
![]() |
@keyser saus: is het goed gegaan??
@iemand of niemand: ja, ikke waarschijnlijk. Jij? Als Gallant naar zijn bejaarde loopt, kom hij Abby en John tegen. 'Als ik jullie was zou ik maar eens doorlopen. Weaver wodt vandaag geïnspecteerd, en ze zit niet te wachten op laatkomers. O ja, ik zal niet vragen wat jullie gedaan hebben..' zei hij, en liep met een big smile weg. Abby en Carter keken elkaar verontrustend aan, maar schoten daarna in de lach. Straf van Weaver is nooit leuk, maar ze zijn in ieder geval met zn tweeen. -ondertussen- Chen twijfelt. Corday probeert haar echt zoveel mogelijk te helpen, maar ze zal het echt alleen moeten doen. Na een paar aanmoedigingen van Corday pakt ze de telefoon en draait het nummer...
|
Chen draait het nummer. "Het bestaat niet meer." zegt ze quasi-opgelucht. Corday staart ondertussen naar buiten. Ze heeft de moeilijke zaak ondertussen met Greene besproken. Die is met goederenlift op weg naar de diepste kelders van County General. Hij loopt door de muffe gang naar de achterste deur. Een grapjas heeft er een briefje opgehangen: This sign says Archive. Bij Mark kan er geen lachje vanaf. Hij zwaait de deur open en het licht waait aan. Hij loopt naar het rek ER. Zijn vingers glijden langs de dossiers. Zijn hand vertraagt bij de R. 'Gotcha' Greene neemt het ervan en gaat op de grond zitten, oude herinneringen snellen voorbij. Ross, Doug Ross. 512-96347. Waarchijnlijk lag hij toch ergens bij een vrouw in bed, maar het was het proberen waard.
Een verdieping hoger schiet Carter in zn doktersjas. "Carter waarom ben jij laat?" snerpt Weaver. "De metro zat vast. O-ver-al mensen. Duurde een half uur voor ik er überhaupt uit was." liegt Carter. Hij denkt dat Weaver hem noooit zal geloven. Maar Weavers gezichtsuitdrukking verandert plots en ze zegt blij/verontschuldigend: "Okee." @fractuur: beetje....volgende week weetk meer ![]() @iemand of niemand: ik had plannen om te gaan, maar ga toch niet en ik schrijf zo verder ![]() |
![]() |
|
*tuuut----tuuut---tuuut* Er klinkt een droge, vermoeide slaperige stem. "Ross" klinkt het kortaf. "Hey Doug, this is Mark! How are you?!" zegt Greene overdreven entheausiast. Gelukkig pakt Ross het goed op. "Hey old buddy how are you!" reageert Ross. Ross voorlopig in verwarring latend spreken ze af bij Doc Magoos.
"Het komt hierop neer Doug." begint Greene. Hij legt uit aan Ross dat het nieuwe Chen-geval hem aan t denken heeft gezet. Eigenlijk heeft de afdeling weer een echte 'pediatrician' nodig. Hij vraagt Ross, die direct tostemt. Hij verveelt zich toch bij zn huidige baan. Greene zal t gelijk in orde maken bij Romano. Abby heeft ondertussen de eerste zuster-handelingen verricht. Ze neemt even pauze en gaat aan de desk zitten. Jerry kijkt haar breedlachend aan. "What?!" kijkt ze verward. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Machiavelli, staatsman en schrijver uit Florence. Machiavelli | 101 | 09-04-2005 19:33 | |
Films, TV & Radio |
ER-forum versie 2 rare kwast | 398 | 19-06-2004 09:36 | |
De Kantine |
Wat vind jij van de avatar, signature en de nickname van de persoon boven je? Thomas | 498 | 11-01-2004 11:44 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie 2 rare kwast | 1 | 29-12-2003 11:25 | |
Films, TV & Radio |
ER op Net5. heavinly | 62 | 26-09-2003 15:04 | |
De Kantine |
Nicknaam/Avatar/Signatuur-verklaring. Verwijderd | 116 | 05-07-2003 15:58 |