Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
is hier iemand die ooit zelf zn wenkbrauw gepierced heeft?
heb het net namelijk geprobeert, wil de mijne meer naar het midden. maar ik kreeg er geen ringetje of zelfs geen zweerknopje door omdat het gaatje te dun was. had een veiligheidspeld gebruikt om het te prikken. wat zou ik er anders voor kunnen gebruiken wat dikker is en toch scherp genoeg? |
![]() |
||
Citaat:
doe het maar gewoon niet... een jongen die ik ken had het ook geprobeerd en het is vrij moeilijk om het helemaal perfect te doen, helemaal als je een dikkere naald gaat gebruiken... & ontstekingen staan heeeel lelijk in je gezicht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en bij de apotheek kun je vaak naalden kopen van 1,6 tot 2,? mm (1,6 is standaard maat voor piercings) t probleem is alleen dat ze vaak in grote(re) aantallen verkocht worden, zit je straks dus met 20 naalden ![]() voordeel is wel dat ze steriel verpakt worden (heet dat zo? iig, ze zijn betrouwbaar, veiligheidsspelden zijn not done ![]() je moet trouwens niet de naald eruit halen en dan een ringetje (of staafje) er doorheen proberen te halen, de huid trekt namelijk zo snel samen als de wond nog zo vers is dat dit onmogelijk gaat lukken ![]() eh, ja, die zou je zelf dus moeten maken, of ze op een amerikaanse piercingsite bestellen (per 5 voor 15 dollar en 10 voor 25) krijg je alleen torenhoge verzendkosten, baaad... ![]() Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 16:17. |
![]() |
|
ik heb vandaag een big mac, een snickers, een milkshake en e2 warme chocolade melk op.
na de big mac & de milkshake heb ik m'n mond goed schoongespoeld en die piercing schoongemaakt. maar nu merk ik dat er de hele tijd plakspul op m'n piercing komt te zitten als ik m naar voren duw. het lijkt uit het gaatje te komen? wat is dat? gaat ie nu ontsteken? ik hoop het niet ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar als je het met een veiligheids speld doet moet je die er een tijdje in laten zitten (halve dag ofzo) en dan kan je er wel een ringtje in doen.
||
Citaat:
Er stond ook dat je de eerste 4 uur nadat je em had laten zetten niet moest roken, maar dat zag ik iets te laat ![]() Maar ik heb donderdag mijn piercing laten zetten (lip) mar dat staafje is zo lang. Hij steekt er een stuk uit en dat plaatje in je mond zegmaar zit ook niet echt strak. De bovenkant zit wel tegen mijn lip aan, maar de onderkant steekt een beetje schuin achteruit ofzo ![]() Is dat erg of hadden jullie dat ook? Zal wel gewoon komen omdat die te lang is zeker?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(in ieder geval dit is mij verteld ![]() |
![]() |
|
hoe rek je een beetje snel je oor op?
heb er tijdje een navelpiercing in gehad, door steeds n iets grotere veiligheidsspeld in mn oor te doen (tot aan kilt-spelt ofzo) maar k heb geen zin meer om met veiligheidsspelden rond te lopen, dus iemand een andere manier? (en dan bedoel k niet materiaal halen bij n piercshop ![]() |
![]() |
|
![]() |
wil iemand mij misschien helpen¿
waar kan ik zo'n ringetje kopen voor me lip, die een staafje als sluiting heeft¿ zo'n glad ringetje, zonder bolletje zeg maar. ik kan die dingen op de een of andere manier nergers vinden... help!
||
Citaat:
en lowlands had nog mooiere, dan was t een heel licht gebogen staafje, zodat t geheel weer n ROND ringetje werd |
![]() |
||
Citaat:
dus. ik hoop dat het nu aan het genezen is en ik hoop dat het ook snel ophoudt want het is ontzettend irritant en ik wil de hele tijd eraan pulken.
||
![]() |
Citaat:
Ik zou er zoiezo niet gelijk een boomstronk doorheen rausen want dan onstaat er direct littekenweefsel. |
![]() |
||
Citaat:
Dat heb ik ook, en ze zei tegen mij dat dat normaal was, en dat je dat gewoon weg moest halen als je die piercing schoonmaakt. ![]() Hoelang mag je eigenlijk niet zwemmen dan?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In het eerste geval is het wondvocht (als in witte bloedlichaampjes), in het tweede geval pus (als in dode bacteriën en andere rotzooi).
|
Ik wil misschien mijn lippiercing eruit halen, dicht laten groeien en vervolgens opnieuw laten piercen. Ik vind het ringetje dat ik er momenteel in heb zitten vrij groot, en dat vind ik wel mooi maar ook gevaarlijk in drukke gelegenheden. Als hij strak om je lip zit blijft er natuurlijk minder snel iemand in hangen. Omdat hij scheef gepiercet is kan er alleen een groot ringetje in, omdat hij achter lager zit dan aan de voorkant. Ik wilde namelijk een ringetje en knopje kunnen dragen maar ik vind een ringetje toch eigenlijk veel leuker. Iemand een idee hoe lang ik er tussen moet houden tussen de tijd dat ik mijn oude piercing er uit haal en een nieuwe laat zetten?
Smiley/scrumperpiercing, die ik heel graag wilde, kan btw niet bij mij omdat mijn lip over mijn tandvlees heenvalt en dan zie je hem dus niet. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Hoe gevoelig het is hangt er vanaf, bij mijn deed het zeker geen pijn, maar een prettig gevoel was het ook niet, maar bij twee meisjes die ik ken deed het wel pijn. Voor zover ik weet is er geen grotere kans op infecties, bij mij infecteerd echt alles, behalve die tragus-piercing, zolang je het maar goed schoonhoudt moet alles goed gaan. Volgens mij groeien alleen piercings uit die door het vel zitten, je tragus is gewoon kraakbeen (maar ik ben natuurlijk geen expert) Of je tragus groot genoeg is moet je bij de piercer zelf vragen, bij mij was alleen de linker groot genoeg ![]()
||
Citaat:
![]() k zal het eens aan mn ouders laten lezen ![]() misschien mag het dan wel ![]() ![]() Hihi. Kusje
|
nou ik had dus laatst mijn oor zelf gestretched.
khad zown spike gekocht en gewoon erdoorheen geragt.. tis vet gaan ontsteken en m'n oor leek wel een opgeblazen fietsband hier is fotoow.. ik heb um er toen maar uitgehaald was vet ontstoken zag er ook ranzig uit dat gat.. maarjah misschien had ik ut verkeerd gestrechted ofzo.. ik wil hem overnieuw doen.. iemand tips ideeen hoe ik dat nou moet doen?
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||