Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het komt eigenlijk hier op neer
|
![]() |
|
![]() |
voor mij persoonlijk in zekere zin wel.
niet in de zin dat ik stapelverliefd moet zijn, met hem de rest van m'n leven wil delen. iemand graag zien als vriend is voor mij ook goed, maar dan zijn er natuurlijk wel andere voorwaarden aan verbonden: hij moet seksueel ongelooflijk aantrekkelijk zijn voor mij... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, van mij hoeft er over het algemeen geen liefde bij te zijn, daarmee bedoel ik: iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet, mensen die sex uit lust hebben en totaal geen liefde voor de ander voelen veroordeel ik niet. Mensen die het niet uit liefde doen, maar weten (of echt wel kunnen vermoeden) dat de ander het wel uit liefde doet veroordeel ik wel. Dat vind ik echt niet kunnen. En over mezelf: ik zou het alleen uit liefde willen doen. En ik wil dan ook dat dat wederzijds is. |
![]() |
|
Ik vind dat liefde idd een voorwaarde is voor sex.. want anders kan ik gewoon niet mezelf volledig geven en er optimaal van genieten..
same by my boyfriend..
||
![]() |
Citaat:
|
Liefde en seks gaan hand in hand met elkaar, imho.; maar kunnen ook los van elkaar gedaan worden. Voor mij is het zeker belangrijk dat ik beide mijn liefde en mijn lust kwijt kan in een relatie met een vriendin. Maar voor pure seks heb ik geen liefde nodig en zou ik het ook zonder relatie doen, mits ik diegene vertrouw en naar diegene lust. Ik vind wel dat als ik seks heb met iemand op wie ik verliefd ben, dat het iets extra's geef.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het menselijk gevoelsleven zit nu eenmaal zo in elkaar dat je soms zeer diepe, pure liefde kunt voelen voor iemand zonder dat daar lichamelijke lust bij komt kijken, maar ook dat je soms zin hebt om iemand helemaal op te vreten en er alles mee te doen, terwijl je die persoon niet of nauwelijks kent, laat staan er gevoelens voor hebt.
Liefde en lust gaan soms hand in hand, maar dat hoeft niet. Het is nogal cliché om te zeggen dat het één een voorwaarde is voor het ander. In ieder geval ontzeg je jezelf dan een hoop plezier. |
![]() |
|
Algemeen bekeken denk ik van niet: lust en liefde zijn twee andere dingen en ik denk zeker dat je je tot iemand aangetrokken kan voelen zonder dat je er een relatie mee zou willen.
Maar als ik naar mezelf kijk, zou ik zeggen ja. Voor mij is seks iets wat je doet als je verliefd bent op iemand.
|
Verwijderd
|
In het algemeen niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit sex zou hebben met iemand zonder dat ik verliefd 'm ben en/of van 'm hou. Met wie zou dat dan moeten zijn? Als ik iemand niet ken wil ik niet, als ik iemand een beetje ken en aardig vind dan durf ik wss niet, als ik iemand een beetje ken en niet aardig vind dan wil ik niet, als ik bevriend ben met iemand zou het de vriendschap waarschijnlijk bemoeilijken.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
ERETOPIC VI: Jotie 't Hooft. Verwijderd | 36 | 16-07-2009 23:49 | |