Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
dat je een beetje vaagt blijft spreekt me wel aan.
want het blijft bij een gevoel of meerdere een beetje tegenstrijdige gevoelens.... menselijk. kan het niet zo omschrijven.... vind het mooi zoals het er staat. ja het gedicht zegt ook best wat over relaties... mooi. er staat veel.
|
hmm dichters zijn nou eenmaal vaag.
een gedicht schrijf je namelijk met je hart en vaak in emotionele tijden. die natuurlijk niet goed te beschrijven daarom het "vage" wat ik liever als complex of mystiek wil aanduiden over het gedicht vindt het wel goed. had zelf iets anders geformuleerd maar dat is een kwestie van: ieder vogeltje zingt zoals hij/zij gebekt is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Een van je betere gedichten vind ik! Een sterk gedicht met vooral een opmerkelijke, mooie vorm. De wending in de laatste strofe is erg mooi, een goede afsluiter! Het woord 'en' telkens aan het begin vd strofes zijn erg leuk; ze geven het gedichte een mooie toon vind ik. Ik zou in de eerste strofe 't maakt mij niet uit tusen aanhalingstekens zetten, dat lijkt me mooier lezen omdat het eigenlijk een gedachte is van de jij-figuur. Bovendien vormt het dan een groter contrast met 'blijf bij me, aljeblieft', dat is volgens mij ook wel mooi.
Verder een goed gedicht; mooi ritme, een goede woordkeus: redelijk simpel, maar dat past bij de vorm en onderwerp van het gedicht; daardoor krijgen de woorden 'alsjeblieft' een krachtigere betekenis ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] (voorlopig nog titelloos) WolterB | 4 | 20-01-2006 12:43 | |
Verhalen & Gedichten |
nog titelloos Point of View | 1 | 14-02-2004 22:56 | |
Verhalen & Gedichten |
hulp nodig, schrijfopdracht, een titelloosje nog... Secreet | 4 | 30-10-2003 08:22 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 | |
ARTistiek |
(titelloos -> suggesties?) The one who I am | 7 | 15-12-2001 18:09 | |
ARTistiek |
Titelloos 4621473155 | 2 | 11-10-2001 20:32 |