Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens, ik doe er in principe wel aan mee maar ik vind het echt vreemd als mensen blij zijn omdat ze dan een uur langer kunnen uitslapen. Op zondag? In principe is het extra uurtje wel fijn, maar alsof je doordat de klok teruggaat een uur langer kan slapen, wat je op zondag toch altijd wel kunt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het moet wel een echt tentamen lijken, dus geen boeken erbij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ga ik even lol hebben, onder m'n echte tentamen... ![]()
||
Citaat:
Ik zie dat allemaal nog wel. Komt wel goed.
||
![]() |
Citaat:
Enne, tentamens zijn altijd lol! Ik ga altijd vrolijk naar een tentamen toe, onder het tentamen lach ik erg vaak, in mezelf, gewoon omdat ik het zo leuk vind. Met mijn eindexamen had ik dat ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (en nu reageer ik niet meer offtopic)
||
![]() |
Citaat:
over verhoogde BTW-accijnzen! BTW was immers zo gegroeid, dat zij Sints dúiten overvloeit! Maar Sint had snel een antwoord klaar, voor extinction geen cadeau dit jaar! die houdt immers niet van geld, dat had zij net boudweg gemeld! Ook luxe was haar niet een zegen, om cadeaus zat zij vast niet verlegen. Daarom hier voor jou, ja, huiver!, nog geen ouwe bronzen stuiver! Vriendelijke groeten, Sinterman en pieterbaas! P.S. Een chocoladeletter kun je ook wel op je buik schrijven. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
*gaat snel een kijkje nemen in de gids bij Duitsland 1 e.d. (die immers altijd de hele nacht uitzenden)* |
![]() |
|
Ik vind van zomertijd naar wintertijd overgaan altijd wel lekker, kan je lekker een uurtje langer slapen of een uurtje langer opblijven en toch redelijk op tijd naar bed gaan of je staat een uur later op, maar ach je hebt toch een uur extra.
![]()
||
Citaat:
Of zitten jullie teveel vast aan die sociale controle (je moeder, de postbode, je geweten) die zegt dat het asociaal is om tot 12 uur in je bed te liggen... Strwainge. (dit is overigens serieuse verwondering, en geen verwijt ofzo hoor)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Dat ze die winter/zomer tijd maar snel afschaffen. Waarom men dat in der tijd heeft ingevoerd is al lang achterhaald.
Ik had het "probleem" dat ik dacht dat mijn computerklok nog op zomeruur stond, dus ik om iets voor 3 wilde gaan slapen, zodoende ik van dat extra uur kon profiteren. Viel het FF tegen dat de computer zichzelf had aangepast en dat mijn extra uur weg was.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wintertijd: niet vergeten om de klok vannacht een uur terug te zetten Verwijderd | 116 | 11-11-2016 02:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Afschaffen wintertijd ganralph | 25 | 01-12-2010 11:24 | |
De Kantine |
v-lid saais #1188 Verwijderd | 500 | 29-10-2010 16:10 | |
Vrije tijd |
Amstelcup 2003/2004 Verwijderd | 446 | 25-05-2004 17:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie heeft er nog dringend uittreksels nodig? smurfin | 229 | 04-06-2001 12:39 |