Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja idd, daar heb ik m'n broer ook al over gehoord, nare.
Bij mij trouwens toch wel de buitenlands pratende mensen in de trein, normaliter heb ik daar niet zo'n problemen mee maar 't begint toch wel vervelend te worden als ze er ook hard bij gaan zingen en stampen etc. ![]()
|
Verwijderd
|
dat er net om niets een post van mij is gedelete. normaal maak ik daar niet zo'n probleem van, maar ik begin me behoorlijk te irriteren aan die authoritaire stijl van fb-en
![]() kijk als ik me nou ontzettend misdragen zou hebben ok, maar ik zei alleen maar dat ik iets niet kende sukkels |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik mag niet klagen natuurlijk... ![]()
|
ik heb me vandaag tot nu toe geergerd aan
..mijn voorband die leeg was ..mezelf omdat ik weer eens veel te veel gepland heb en dus nooit alles af kan krijgen vandaag en zal me nog gaan ergeren aan ..nogmaals mezelf, nu omdat ik zo'n belachelijk baantje heb ..mijn collega's ..mijn werk
|
![]() |
Mijn grootste ergernis vandaag was het feit dat ik door de kou naar de bibliotheek en de supermarkt gefietst ben. Ik dacht alle boodschappen te hebben, maar ik ben het hoofdingrediënt van m'n eten vanavond vergeten
![]() Ik had geen zin om terug te gaan, dus nu eet ik vanavond wat anders. Mensen, wat hebben wij toch een goed leven als dit de ergste dingen zijn die ons op een dag gebeuren..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #148 Verwijderd | 500 | 16-08-2009 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 |