Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en mn loon was gewoon wettelijk minimumloon van 1 jaar ouder dan ik was. ik vind t allemaal niet zo vreemd. klinkt heel normaal.
||
Citaat:
Wat je aan loon krijgt hangt van je werkgever af.
||
![]() |
Citaat:
Pauzes langer dan 15 min hoeven niet te worden doorbetaald(en dat doet dus niemand). |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar aan het loon te zien doe ik de gok dat je 17 bent ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beter iets dan niets.. Op zulk soort momenten besef ik maar weer hoeveel geluk ik eigenlijk heb kwa dit soort zaken.. ik ben 16 en verdien 4 euro per uur bij mijn vader op boederij, en 6 euro per uur voor een computerbedrijfje, wat ik 95% van de tijd vanaf mijn eigen pc kan doen, op elk moment als ik wil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar mijn koffiepauze krijg ik niet doorbetaald. het avondeten word wel betaald tot 4,54 euro. redelijk bedrag vind ik wel ![]() zelf ben ik 16 en verdien dus minder dan jij zou verdienen, heb ook geen hogere funcie. ik verdien officieel 3,02 euro (nogmaal, ben 16) maar ik krijg ook nog overurentoeslag (en ik heb een 4-uurs contract, dus voor de andere uren krijg ik een toeslag van 14,48% oid ![]() dus al met al, zit ik wel boven men 3,02 euro per uur ![]()
||
![]() |
Citaat:
En jah mensen die een functie lagere dan mij zitten verdienen idd. 3,02 ![]() ![]() |
![]() |
|
volgens de cao van de horeca is gewoon de arbeidstijdenwet van toepassing...je zou je koffiepauze (minder dan een kwartier) volgens mij dan gewoon doorbetaald moeten krijgen
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In de catering waar ik nu nog wel is bijwerk heb ik geen vaste pauzes o.i.d laatste keer op Waterland in Velsen nabij Amsterdam gewerkt van 12 tot 3 is er helemaal geen pauze genoteerd en het eten kregen we ook van daar.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
is dit normaal? :/ Rozewolkje. | 7 | 22-04-2015 18:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
is dit normaal? xmanon | 8 | 14-09-2010 09:36 | |