Advertentie | |
|
![]() |
|
PMA is vet slecht spul. zijn ook al best aardig wat mensen aan overleden. Maar dat spul zou ik nog geeneens tot me nemen als ik er geld voor kreeg.
gewoon afblijven en goede drugs zoeken. [edit] http://www.erowid.org/chemicals/pma/..._salon_1.shtml http://www.erowid.org/chemicals/pma/...tralia_1.shtml http://www.erowid.org/chemicals/pma/...hicago_4.shtml geen leuke dood trouwens... Je lichaamstemperatuur kan stijgen naar zo'n 41.5-46.1 graden en je bloeddruk schiet ook omhoog Bron
Laatst gewijzigd op 25-10-2003 om 13:57. |
![]() |
||
Citaat:
Een goede kennis van me gebruikt het spul nog al eens (gemiddeld 3 tot 4 tegelijk op 'n avond (!!!) Hij is heel enthousiast over.. (kost ook maar €1,25 euro per pil) Vandaar leek het me wel leuk spul.. Wanneer je onder die dosis van 50 mg blijft (bv een halve nemen), kan het dan nog veel kwaad denken jullie? Bedankt voor de reacties... Als er iemand nog wat weet, reageer dan please...
||
Citaat:
Ik breng er één naar het CAD. Als ze uit die test ook naar voren komt dat het troep is, verkoop ik ze wel door ![]() Joyce(*ziet naar jullie angstaanjagende posts pma nie meer zo zitten ![]()
||
Citaat:
geen trip reports maar wel; '(with 60 mg) At just over an hour, there was a sudden blood pressure rise, with the systolic going up 55 mm. This was maintained for another hour. I found the effects reminiscent of DET, distinct after-images, and some parasthesia. I was without any residue by early evening (after 5 hours). (with 70 mg) It hit quite suddenly. I had a feeling of druggedness, almost an alcohol-like intoxication, and I never was really high in the psychedelic sense. ' |
![]() |
||
Citaat:
![]() Joyce (Was niet van plan om ze aan onschuldige kinderkes te verkopen hoor ![]()
||
Citaat:
|
Ik vermoed dat ik ooit een keer één pil met PMA heb gehad, alhoewel ik dat natuurlijk nooit kan achterhalen. Ik had er één genomen, het duurde 3 (!) uur voor ik iets voelde (ik slik nooit bij als ik na een uur niets voel). Normaal gesproken voel ik XTC 25-45 minuten nadat ik het heb ingenomen, het hangt er van af of ik veel heb gegeten, of vlak voordat ik slik. Ik was draaierig, misselijk, maar niet zo misselijk dat ik moest kotsen, had last van 'koud' zweet, klamme handen enzo. Versnelde en onregelmatige hartslag. Op zich vond ik het niet echt heel erg eng, ik had maar één pil op, dus ik wist ook wel dat ik niet dood neer zou vallen ofzo
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij nader inzien is pma gewoon ontzettend slecht. (Ik sprak gister een gozer die al 3 × out op pma is gegaan.. Ze hebben het op video opgenomen -> zijn gezicht werd bekladdert én iemand greep in zijn l*l... In die 2 uur dat ie out is geweest, heeft hij er helemaal niets van meegekregen ![]() ![]() (hij eet d'r overigens ook zo'n 5 op én pep e.d. erbij ![]()
||
Citaat:
Iedereen deed er zo matig over ![]()
||
Citaat:
Tussen 2001 en 2002 stierven in een jaar tijd zes mensen in Overijse, Geel, Diest, Antwerpen, Leuven en Grimbergen aan een overdosis pma, een dodelijke variant van xtc. 6 pma doden in 1 jaar enkel in België...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
testen van XTC verboden thatssarah | 41 | 06-11-2004 19:33 | |
Drugs & Alcohol |
xtc badtrip?! Zero-Zero | 15 | 25-02-2004 19:20 | |
Drugs & Alcohol |
ik maak me zorgen....me vriend gaat pille slikken.... Janet | 176 | 22-07-2003 22:55 | |
Drugs & Alcohol |
XTC status :P bong | 16 | 26-06-2003 12:24 | |
Drugs & Alcohol |
XTC, ja of nee qazual | 58 | 02-04-2003 14:16 | |
Drugs & Alcohol |
Mdma..? M4US | 15 | 18-11-2002 11:24 |