Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 13:03
M4US
M4US is offline
Hmmm ik heb afgelopen weekend iets gekocht wat voor mij totaal nieuw voor me is... het zijn mdma kristallen, het lijkt net van dat kristalsuiker... iemand die wat ervaring heeft met deze drugs?
Oud 12-11-2002, 13:12
Mafheid
Mafheid is offline
MDMA is t belangrijkste bestandsdeel van xtc. Al heb je vaak ook pillen die geheel geen MDMA bevatten, maar dan zijn t gewoon geen goeie pillen.
Het is fijner als xtc, namenlijk minder speedy dan xtc (logisch, gezien t geen speed bevat) en wat waziger. bouwt lekkerder op en af, lijkt langer te duren.
Je wordt er sociaal, aanhankelijk en lichtelijk wazig in je hoofd van, in de zin dat dingen in je omgeving nogal sterke indruk op je kunnen achterlaten, meestal prettig.
Wat je op t moment doet is fijn, en je wilt dan ook nix anders. Zodra je iets anders doet, vind je dit even fijn.
Als je aan dansen toe komt op een feest of zo, blijft dit meestal bij wazig relaxed, met minimale inspanning.
Blowen is heerlijk.
Sociale contacten zijn het fijnste wat je kan overkomen .

Fuck it, nou heb ik weer zin in MDMA!!!
Je kan t beter niet te vaak gebruiken in een korte periode, want t effect neemt af bij regelmatig gebruik. Beste is als je t bij een paar keer per jaar houdt, maar dat lukt je toch niet.
Als je t te vaak hebt gebruikt, moet je gewoon even een jaartje niet meer nemen, en t is weer even heerlijk daarna.

Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 13:16.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 13:19
M4US
M4US is offline
Ja ja kijk ik weet wel wat het allemaal met je doet in pilvorm
maar kijk het zijn gewoon hele kleine kristalletjes in zakje die je gewoon moet slikken. Ik heb het afgelopen zondag ochtend met me vage kop gekocht in de zino's ik had er wat van op (minimaal) maar had toch al heel wat bier en pillen naar binnen zitten werken dus denk doe rustig aan. Kijk ik ga vrijdag naar Bass Generation een hardcore feestje
en wil daar toch wel dat zakkie leeg gaan maken,
maar wie heeft dat spul ook wel eens op in kristal vorm?
GEILE GROET !
Oud 12-11-2002, 13:24
Mafheid
Mafheid is offline
Uhm, ik.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 13:28
Zappa
Zappa is offline
Dat heet mdma-poeder

wel anders als pillen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 13:33
M4US
M4US is offline
wreed spulleke?
Oud 12-11-2002, 13:41
pinhead
pinhead is offline
mdma kristallen zijn nog beter dan poeder, aangezien mdma poeder vaak nog versneden is. dit is ECHT pure shit!! dus ja, het is een wreed spulleke hehe! wees dr maar zuinig mee
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 13:44
Mafheid
Mafheid is offline
Neem het, als je dat wilt weten!
Als je xtc al kent, zal t weinig verassend zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 13:54
M4US
M4US is offline
hmm word genieten dan
ja ja die kerel waar ik het van gekocht heb dan zei dat ik er voorzichtig mee moest zijn. Maar ik ben benieuwd dan, als het een beetje werkt ga ik mooi nog wat meer halen
Oud 17-11-2002, 03:35
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik heb gehoord dat mensen hun lollie erin dopen en dan sabbelen op de lollie...
net als die zakjes met zuur poeder (snoepgoed) ziekelijk maar ze schijnen er zwaar "het padje van kwijt te raken"
Oud 17-11-2002, 11:35
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
Het is fijner als xtc, namenlijk minder speedy dan xtc (logisch, gezien t geen speed bevat)
Huh ? XTC is per definitie MDMA. Pillen waar speed in zit zijn gewoon vervuilt en de naam XTC niet waardig.
Oud 17-11-2002, 16:53
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Screenager schreef:
nee hoor.. ook MDEA en MDA worden verkocht onder de naam XTC.. en idd er zit zoo vaak wat speed erbij...
Wordt verkocht onder de naam ja. Maar is het dus niet.
Oud 17-11-2002, 17:36
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Huh ? XTC is per definitie MDMA. Pillen waar speed in zit zijn gewoon vervuilt en de naam XTC niet waardig.
Ach, dat is bullshit. Anders zou XTC gewoon MDMA heten.
XTC is een verzamelnaam voor synthetische pillen waar je strak van gaat staan.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:54
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
Ach, dat is bullshit. Anders zou XTC gewoon MDMA heten.
Dat is helemaal geen bullshit. XTC (extase) klinkt namelijk velen malen cooler dan MDMA, wat slecht een afkorting is van de chemische naam. Zo wordt bijv. DOM (2,5-dimethoxy-4-methylamphetamine) op straat normaliter verkocht onder de naam STP. Het is dus zeer gewoon om drugs op straat onder een andere naam, dan de chemische naam te verkopen.

Citaat:

XTC is een verzamelnaam voor synthetische pillen waar je strak van gaat staan.
Aha ! Vandaar dat de heer Shulgin in zijn boek XTC alleen bij MDMA noemt. Shulgin is namelijk een prutser die de ballen verstand heeft van drugs
Oud 18-11-2002, 10:56
Mafheid
Mafheid is offline
In de loop van de geschiedenis is gebleken dat de naam XTC nogal breed wordt toegepast. De meeste mensen verstaan onder de de naam XTC niet meer dan feest pilletjes, en pilletjes bevatten zelden alleen MDMA.
Wel is gebleken dat pilletjes op zn minst MDMA moeten bevatten, of stoffen die daar sterk aan verwant zijn, die een extatisch effect met zich mee brengen.
De naam XTC is niet meer waardig aan pure MDMA.
Meneertje Shulgin mag er dan wel een boek over hebben geschreven, een boek kan ook achterhaald raken.
Er is gewoon te veel 'misbruik' van de naam XTC gebruikt om er nog MDMA onder te verstaan, en hey, t betekent niet meer dan extase.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 11:24
ESCO
ESCO is offline
xtc - MDMA,MDA,PMA,DMX,DMA.
slechte PMA,DMX,gemixte[heroine,speed,ritalin]
Reageren

Regels voor berichten