Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2007, 09:22
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Goeiemorgen D&A bezoekers. Ik kom net terug van een techno feest in de stad en heb besloten vaker naar dergelijke gelegenheden te gaan.

Op deze feesten (en de afterparties) wordt veel mdma & xtc gebruikt. Maar ik heb een persoonlijk beleid dat ik me eerst goed wil inlezen in de effecten e.d. van drugs voordat ik ze probeer.

Wat ik momenteel weet is dat xtc zo'n beetje mdma+speed is, en dat mdma je "gevoel van geluk" op lange termijn wel eens zou kunnen beschadigen.

Ik heb erg lang geblowd (zowel hash als wiet) incl. spacecake e.d. en ik heb eens paddo's gebruikt.

Heeft iemand nog tips voor me? richtlijnen? dingen waar ik op kan letten?

b.v.d.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2007, 11:12
Verwijderd
zorgen dat je uitgerust bent van te voren
paar dagen van te voren goed eten
tijdens je roes zorgen voor voldoende verkoeling en met enige regelmaat wat vocht
als je moe wordt ook gewoon gaan slapen
en zorgen dat je de volgende dag dingen eet.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 11:21
wann
Avatar van wann
wann is offline
Als je rookt, zorg dan dat je veel te roken hebt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 11:25
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Niet zomaar ergens oversteken zonder eerst te kijken
(lijkt een grap, maar seriously)
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 12:54
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Niet zomaar ergens oversteken zonder eerst te kijken
(lijkt een grap, maar seriously)
kom net uit n kraakpand waar 80% (of meer) had gebruikt dus ik weet wat je bedoelt
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 12:54
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Als je rookt, zorg dan dat je veel te roken hebt.
Ik ben 2 maand gestopt met roken en 7 maand gestopt met blowen kwijr ik dan weer heel erg veel zin om te roken?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
kom net uit n kraakpand waar 80% (of meer) had gebruikt dus ik weet wat je bedoelt
ik zie de link niet zo

Citaat:
Ik ben 2 maand gestopt met roken en 7 maand gestopt met blowen kwijr ik dan weer heel erg veel zin om te roken?
ja
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 13:16
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
ik zie de link niet zo
Ik wel heb mensen onder invloed zien handelen en weet dus wat ie bedoelt met de opmerking
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 13:39
Verwijderd
ik woon ook in een kraakpand en ik kijk altijd uit als ik oversteek. En mijn huisgenoot ook, en de meeste mensen die weleens in kraakpanden komen ook.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 13:51
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Tuig

Ik opperde dat mensen die wazig zijn sneller geneigd zijn zonder waakzaamheid te traverseren. De kans dat dit zich manifesteert stijgt natuurlijk met het aantal onder invloed verkerenden. Ongeacht in wat voor soort pand die zich precies bevinden uiteraard.

Ik persoonlijk kijk vrijwel altijd goed uit.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 13:59
wann
Avatar van wann
wann is offline
Ik ben vrijwel altijd voorzichtiger als ik onder invloed ben.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 14:56
peterblaat
peterblaat is offline
ik nu ook... ik stond is onder invloed voor het stoplicht en zag iets groen worden.
Wist ik veel dat dat mijn stoplicht niet was...?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 17:40
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
ik woon ook in een kraakpand en ik kijk altijd uit als ik oversteek. En mijn huisgenoot ook, en de meeste mensen die weleens in kraakpanden komen ook.
De opmerking was ook niet gericht naar het kraakpand maar naar de 80% onder invloed verkerende clientele.
En dan heb ik het niet over de invloed van cannabis.

Het is nu eenmaal een feit dat bij veel feesten in kraakpanden (en bij mensen thuis, maar gezien kraakpanden stomweg groter zijn zijn dit vaak de locaties voor dergelijke evenementen) het gebruik van dergelijke hard drugs ->tijdens feesten<- hoger zal liggen dan bij een standaard uitgaansgelegenheid. Stomweg omdat standaard uitgaansgelegenheden mensen in dienst hebben die zorgen dat er geen harddrugs wordt gebruikt (lees: 't gebeurt nog steeds. de rij voor de zit-WC's bij de heren is over het algemeen niet om te schijten...)
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Als je rookt, zorg dan dat je veel te roken hebt.
Loop jij nooit vijf uur lang rond met dezelfde onaangestoken sigaret in je mond/hand?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 17:49
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
lees 'uit je bol', de drugsbijbel
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 17:50
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Loop jij nooit vijf uur lang rond met dezelfde onaangestoken sigaret in je mond/hand?
Met M/X eigenlijk niet echt of zelden, met pep wel. Vooral als het op sjekkies draaien aankomt. Vloeitje pakken, half uur afgeleid, plukje tabak er in, half uur afgeleid, tabak verdelen... ja. En dan mensen die lichtelijk geërgerd vragen of die sigaret nou nog niet aan is.

Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 17:50
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
lees 'uit je bol', de drugsbijbel
Meh.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 18:07
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2007, 18:21
wann
Avatar van wann
wann is offline


Ze hebben wel grappige dingkes over psychedelica maar als ze hun bak opentrekken over pep bijvoorbeeld komt er alleen maar onzin uit. Elitaire psychonauten.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
lees 'uit je bol', de drugsbijbel
leuk als je 15 bent, maar echt geloofwaardig is het niet

pcp vergelijken met spacecake kan echt niet
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Met M/X eigenlijk niet echt of zelden, met pep wel. Vooral als het op sjekkies draaien aankomt. Vloeitje pakken, half uur afgeleid, plukje tabak er in, half uur afgeleid, tabak verdelen... ja. En dan mensen die lichtelijk geërgerd vragen of die sigaret nou nog niet aan is.

Oh oke, dat is bij mij dus precies andersom.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 18:44
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Oh oke, dat is bij mij dus precies andersom.
mdma/xtc heb ik veel meer met veel kleinere groepjes gedaan (het vaakste met 2 man denk ik). Minder afleidingen; daarnaast mensen die vaak de neiging hadden om je een sigaret in je mond te steken en ook zo lief te zijn om die voor je aan te steken.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 19:41
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
ik zou eerst eens leren dat xtc vooral geen mdma met speed is

xtc is niks anders dan mdma met bindmiddel tot pil gemaakt.

Alleen zeggen mensen doorgaans MDMA als ze het over pure mdma hebben en xtc als ze het over pillen hebben.

Ik gebruik nu 7 jaar lang xtc, tegenwoordig niet meer zoveel als in het begin, en ik moet zeggen dat de laatste tijd ik steeds meer nadenk over de lange termijn schade.

Ik moet met eerlijkheid zeggen dat ik niet echt het gevoel heb gelukkig te zijn de afgelopen paar jaren... of dat door het gebruik komt zou ik niet weten.
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Loop jij nooit vijf uur lang rond met dezelfde onaangestoken sigaret in je mond/hand?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 20:28
Verwijderd
Citaat:
ik zou eerst eens leren dat xtc vooral geen mdma met speed is

xtc is niks anders dan mdma met bindmiddel tot pil gemaakt.

Alleen zeggen mensen doorgaans MDMA als ze het over pure mdma hebben en xtc als ze het over pillen hebben.

Ik gebruik nu 7 jaar lang xtc, tegenwoordig niet meer zoveel als in het begin, en ik moet zeggen dat de laatste tijd ik steeds meer nadenk over de lange termijn schade.

Ik moet met eerlijkheid zeggen dat ik niet echt het gevoel heb gelukkig te zijn de afgelopen paar jaren... of dat door het gebruik komt zou ik niet weten.
Dat is niet helemaal waar. 90% van de pillen die je laat testen bevatten een weinig tot redelijk percentage speed. Je kan het verschil vooral merken als je een XTC pil neemt en bijvoorbeeld de week erop een bommetje MDMA. Het bindmiddel is normaliter namelijk niet van invloed op je geestelijke gesteldheid. Om de XTC goedkoper te produceren wordt er vaak een amfetamine of dextro-amfetamine toegevoegd. Je hebt misschien wel gelijk dat XTC opzich wel pure MDMA zou móeten zijn .

Lange termijn schade is nog steeds absoluut allesbehalve zeker aangetoond. Of dit positief is heb ik nog niet besloten .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2007, 20:38
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Dat is niet helemaal waar. 90% van de pillen die je laat testen bevatten een weinig tot redelijk percentage speed. Je kan het verschil vooral merken als je een XTC pil neemt en bijvoorbeeld de week erop een bommetje MDMA. Het bindmiddel is normaliter namelijk niet van invloed op je geestelijke gesteldheid. Om de XTC goedkoper te produceren wordt er vaak een amfetamine of dextro-amfetamine toegevoegd. Je hebt misschien wel gelijk dat XTC opzich wel pure MDMA zou móeten zijn .

Lange termijn schade is nog steeds absoluut allesbehalve zeker aangetoond. Of dit positief is heb ik nog niet besloten .
een pil met mdma en speed mag je dus geen xtc noemen
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 21:21
Verwijderd
Dat is een kwestie van mening. Ik vind van wel.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 21:38
Verwijderd
Citaat:
De opmerking was ook niet gericht naar het kraakpand maar naar de 80% onder invloed verkerende clientele.
En dan heb ik het niet over de invloed van cannabis.

Het is nu eenmaal een feit dat bij veel feesten in kraakpanden (en bij mensen thuis, maar gezien kraakpanden stomweg groter zijn zijn dit vaak de locaties voor dergelijke evenementen) het gebruik van dergelijke hard drugs ->tijdens feesten<- hoger zal liggen dan bij een standaard uitgaansgelegenheid. Stomweg omdat standaard uitgaansgelegenheden mensen in dienst hebben die zorgen dat er geen harddrugs wordt gebruikt (lees: 't gebeurt nog steeds. de rij voor de zit-WC's bij de heren is over het algemeen niet om te schijten...)
ik denk dat het statistisch gezien nog wel meevalt eigenlijk. Het is meer het feit dat tijdens zogenoemde kraakfeestjes (wat een kutwoord) meer openlijk gedaan wordt en dat er ook niet moeilijk over gedaan wordt.

Ik ga (meer ging) al een aantal jaar naar feestjes en heb dus ook veel gezien en meegemaakt. De enige conclusie die ik kan trekken is dat veel van de mensen die daar komen beter met drugs om kunnen gaan (op een aantal uitzonderingen na natuurlijk).
In reguliere uitgaans gelegenheden, wordt stiekem nog best veel gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 21:54
Verwijderd
EZBlade, ik sluit me volledig bij je laatste post aan.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 06:40
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Dat is een kwestie van mening. Ik vind van wel.
nee dat is geen kwestie van mening
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 07:43
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ok en hoe zit het met alcoholgebruik en mdma/XTC?
En hoe zit het met "controle over je eigen acties" en het achteraf herrinneren hoe alles in gegaan?

Is het wat dat betreft enigzins met paddo's te vergelijken? Ik bedoel, ik ben me ervan bewust dat je niet gaat trippen zoals bij paddo's. Maar mocht ik mdma/xtc ooit gaan gebruiken wil ik eerst weten wat ik ongeveer kan verwachten Dat maakt de ervaring een stuk leuker/relaxter.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 08:47
Verwijderd
Citaat:
nee dat is geen kwestie van mening
Ik wil wel eens zien waar jij dat vandaan haalt , jouw definitie van XTC dan.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Ok en hoe zit het met alcoholgebruik en mdma/XTC?
En hoe zit het met "controle over je eigen acties" en het achteraf herrinneren hoe alles in gegaan?
De controle heb je over het algemeen nog prima. Een gevleugelde uitspraak van mensen die onder invloed zijn is "Dit zeg ik echt niet door de MDMA, maar ik vind jullie zóóóó lief!!!" . Ik ken een paar mensen die wel eens een beetje tijd zijn kwijtgeraakt, maar meestal beperkt het zich tot een beetje wazigheid en het is in je geheugen iets mistig, niet erger dan dat.

Citaat:
Is het wat dat betreft enigzins met paddo's te vergelijken? Ik bedoel, ik ben me ervan bewust dat je niet gaat trippen zoals bij paddo's. Maar mocht ik mdma/xtc ooit gaan gebruiken wil ik eerst weten wat ik ongeveer kan verwachten Dat maakt de ervaring een stuk leuker/relaxter.
Het is onvergelijkbaar met de heftiger hallucinogenen, alhoewel je van MDMA/XTC prima kan hallucineren!! Ik hoor vaker dat dat op een wat prettiger manier gaat dan bij de andere soorten drugs.

Wat je kan verwachten is een langdurend gevoel van euforie! Je houdt heel erg veel van zelfs onbekenden en iets als haar voelt ge-wel-dig. Ook het aanhalen van beesten voelt ongelofelijk fijn.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 09:40
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Ok en hoe zit het met alcoholgebruik en mdma/XTC?
Bij de eerste keer zou ik gewoon proberen alleen mdma/xtc te nemen. Niet dat je het moet gaan laten om een paar biertjes (of om een jointje of wat ook), maar als je ladderzat aankomt op een afterparty dan is dat misschien niet het beste moment om te beginnen. Het kan allemaal wel, maar dingen mixen kun je sowieso beter pas doen als je een beetje bekend bent met die dingen afzonderlijk. Als je er alcohol bij drinkt, doe het dan rustig aan en omdat het lekker is, en liever niet om het effect want dat ga je niet zo snel voelen (hoewel je lichaam het wel voelt).
Citaat:
En hoe zit het met "controle over je eigen acties" en het achteraf herrinneren hoe alles in gegaan?
Controle is prima. Wat ik het meest hoor van mensen is dat ze dingen hebben gezegd die ze achteraf niet hadden willen zeggen. Geen vervelende dingen tegenover anderen, maar dingen die ze achteraf toch iets te persoonlijk vonden terwijl ze die in de openheid van mdma/xtc wel wilden vertellen. Maar ook dat kun je in principe weten, tenminste ik heb dat altijd op het moment zelf wel door gehad of ik dat zou doen.

Citaat:
Is het wat dat betreft enigzins met paddo's te vergelijken? Ik bedoel, ik ben me ervan bewust dat je niet gaat trippen zoals bij paddo's. Maar mocht ik mdma/xtc ooit gaan gebruiken wil ik eerst weten wat ik ongeveer kan verwachten Dat maakt de ervaring een stuk leuker/relaxter.
Met paddo's is het niet te vergelijken, hoewel er wat overeenkomsten zijn (die voor veel meer drugs opgaan), namelijk intensere belevenis, verandering in de zintuigelijke waarneming etc.

Bij mdma/XTC krijg je (/ik) een zeer sterk gevoel van welbehagen, empathie, euforie, acceptatie, veiligheid, eigenwaarde.

Waar jij denk ik ook wel aan kunt relateren als ik me goed herinner wat je zoal gepost hebt, is dat de negatieve ladingen aan dingen wegvallen zodat je dus als het ware alles 'verwerkt' hebt. Dan kun je dus in alle openheid dingen bekijken zonder dat je daarbij in boosheid of angst of in de verdediging schiet, waardoor je vaak een vertroebeld beeld op dingen krijgt of voorbij gaat aan allerlei dingen.
Edit: handige manier dus om sommige dingen beter in kaart te krijgen en je wat pointers te geven. Niet dat je dat met paddo's of andere hallucinogenen niet kunt bereiken, maar met mdma/XTC heb ik het altijd veel makkelijker gevonden.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 10:10
Verwijderd
Wann, wat een geweldige omschrijving, vooral die laatste alinea! Afgelopen donderdag heb ik nog zo'n gesprek gehad, over persoonlijkheid en dergelijke. Een hele goede vriend was onder invloed aan het praten over hoe en wat hij van de andere mensen in de kamer vond, en dat het kwam ook bij iedereen heel goed aan, ook de negatieve dingen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:34
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Dat is niet helemaal waar. 90% van de pillen die je laat testen bevatten een weinig tot redelijk percentage speed.
Hmz, bij het testcentrum hier in nijmegen vertelde ze me dat in nog geen 1% van de geteste pillen speed zit. Dat in bijna alle pillen speed zat was volgens hen een fabeltje. Alle keren dat ik pillen heb laten testen daar zat er geen speed in. Dit wil natuurlijk niks zeggen, maar ik ben nu wel heel benieuwd wie er nou gelijk heeft
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-11-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
De opmerking was ook niet gericht naar het kraakpand maar naar de 80% onder invloed verkerende clientele.
En dan heb ik het niet over de invloed van cannabis.

Het is nu eenmaal een feit dat bij veel feesten in kraakpanden (en bij mensen thuis, maar gezien kraakpanden stomweg groter zijn zijn dit vaak de locaties voor dergelijke evenementen) het gebruik van dergelijke hard drugs ->tijdens feesten<- hoger zal liggen dan bij een standaard uitgaansgelegenheid. Stomweg omdat standaard uitgaansgelegenheden mensen in dienst hebben die zorgen dat er geen harddrugs wordt gebruikt (lees: 't gebeurt nog steeds. de rij voor de zit-WC's bij de heren is over het algemeen niet om te schijten...)
Je gebruikt 'lees' totaal verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Hmz, bij het testcentrum hier in nijmegen vertelde ze me dat in nog geen 1% van de geteste pillen speed zit. Dat in bijna alle pillen speed zat was volgens hen een fabeltje. Alle keren dat ik pillen heb laten testen daar zat er geen speed in. Dit wil natuurlijk niks zeggen, maar ik ben nu wel heel benieuwd wie er nou gelijk heeft
Hmmm. Rare zaak dan. Meestal ben ik wel vrij goed geïnformeerd

Maar ik word inderdaad ook steeds nieuwsgieriger. Trimbos Jellinek naamzoek!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 21:25
STP
Avatar van STP
STP is offline
Ben je naar Technootjes geweest?

Edit: Zijn we niet samen geweest, jij met je prachtige hersenspinsels op de afterparty?
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 23:50
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ben je naar Technootjes geweest?

Edit: Zijn we niet samen geweest, jij met je prachtige hersenspinsels op de afterparty?


Martin, dude \o/
Alles goed?

emg wat een toeval
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:03
STP
Avatar van STP
STP is offline
Hahahaa, dit is echt te mooi! Ik kom echt nóóit op dit subforum!

Ja, zeker alles goed! Ga je mee naar Clash? Volgens mij gaat zo'n beetje heel Groningen heen!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:56
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Hahahaa, dit is echt te mooi! Ik kom echt nóóit op dit subforum!

Ja, zeker alles goed! Ga je mee naar Clash? Volgens mij gaat zo'n beetje heel Groningen heen!
Ik heb officieel een ander account hier heb berichtje achtergelaten in je fotoboek al bezig vanaf 2001

Ik zit in Zwitserland op 1 December
Ik was graag naar Clash gegaan....

van 30 November tot 3 December 's ochtends.
Verjaardag van mn opa wordt 80.....
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:11
Verwijderd
Is Clash 1 December? Hmmmmmm. Interresting.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:18
STP
Avatar van STP
STP is offline
www.clash07.nl

roddels gaan dat het al bijna uitverkocht is, dus wees er snel bij!

jammer trophus, dat je er niet bij kan zijn!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:02
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
wauw dat is wel een hele toffe line up
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
www.clash07.nl

roddels gaan dat het al bijna uitverkocht is, dus wees er snel bij!

jammer trophus, dat je er niet bij kan zijn!
url doet het bij mij niet?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:51
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
leuk als je 15 bent, maar echt geloofwaardig is het niet

pcp vergelijken met spacecake kan echt niet
maar wel leuk idd, de machine-elfen verhalen haha
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 14:29
Verwijderd
zorg dat je goede xtc regelt van iemand die er ervaring mee heeft en die je vertrouwt, want het is toch een stuk leuker als erg een speed in zit. mdma kristallen kan daarom wel een aanrader zijn.

alcohol kan je er best bij drinken, maar je wordt nogal een debiel als je er veel bij drinkt is mijn ervaring, en het is leuker met weinig/zonder alcohol.

VEEEEEEL water drinken.

en doe de eerste keer een halfje en kijk hoe je je anderhalf uur later voelt en beslis dan of je de andere helft doet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 20:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
* www.jellinek.nl *

* www.trimbos.nl *

Voor evidence based informatie :'D
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 20:38
Verwijderd
Citaat:
VEEEEEEL water drinken.
Nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.