![]() |
||
Citaat:
Maarre, topicstarter, ben je nu altijd om de 5/6 weken ongesteld en met regelmaat? Want anders is de pil veel en veel fijner, want dan weet je precíes wanneer je het wordt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind de pil veel fijner dan een condoom. Voordat ik aan de pil zat was ik zelf altijd bang dat als we gewoon een beetje op elkaar lagen enzo dat het al fout kon gaan.
En condooms zijn inderdaad minder veilig. Maarja, je kunt dus doorslikken en als je er verder niets op tegen hebt kan je aan de pil gaan , toch ![]() |
![]() |
|
tja jullie hebben mischien wel gelijk, en moet ik toch maar aan de pil.. en ja ik ben 't wel regelmatig.. om de 1.5 mnd bijna precies... klinkt stom maar ik droom al een paar dagen van te voren dat ik het wordt en kan err rekening mee houden, maja bij de pil ook wel weer een voordeel van dat ik 't kan uitstellen.
en 't is toch ook zo bij de pil dat je minderlang ongesteld bent??? of dan ook een week ![]()
||
Citaat:
Enneh, sarahbressers en Gothic: als jullie het zeggen, dan geloof ik jullie op jullie woord! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Btw, wist helemaal niet dat die dingen bestonden, wat voor effect hebben die eigenlijk op jongens dan? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
eey als ik het me een jonge doe moet ie geen condoom derom doen want dan voelt het gewoon minder
ik vindt het zowieso lekker em tussendoor nog wat af te trekke en een betje te likken dus zonder condoom is veel beter ik zit ook nie aan de pil da mag nie van me moeder maar mischien dat ik het met de dokter kan regelen dat hij het nie aan me moeder verteld |
![]() |
|
Je moet het zelf weten, als je niet aan de pil wil moet je het vooral niet doen. Ik raad het je wel aan, maar alleen als je zeker weet dat jullie beiden soa vrij zijn.
Bij mij werkte de pil trouwens niet erg goed, ik werd erg depressief ervan. Ik raad je m toch aan, omdat dit bij veel mensen niet gebeurt.. heh, wat was dat toch weer lekker overtuigend: 'neem de pil, ik werd depressief maar wat maakt het ook uit' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En eigenlijk ben ik het wel met d'r eens.. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik geen vrouw ben, geen gewillig proefkonijn van de medische industrie.. Sterilisatie is véél beter.. Dan kan je niet, als je geestelijk aftakelt, ineens zwanger worden..
||
Verwijderd
|
![]() Citaat:
![]() ![]() overigens: de pil heeft ook nadelen voor jou, dus ik vind het wel raar van je vriendje. als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een ander voorbehoedsmiddel (nuvaring bijvoorbeeld) ![]() |
![]() |
|
Ik heb 3 'oplossingen':
1.) Dr is tegenwoordig dacht ik ook een pil voor mannen ![]() Double dutch (condoom EN pil) is nog altijd de veiligste manier. Jij aan de pil? Goed..dan hij het condoom! Vraag hem of hij de helft van de pil meebetaalt (tenslotte is de reden dat je aan dat ding gaat niet slechts iets van jezelf -onregelmatige ongesteldheid bijv.- maar gaat het ook om hem, hij heeft er ook plezier van...nou dan mag hij er best aan meebetalen dacht ik zo). De helft of alles want JIJ slikt die rommel al dus kan hij de kosten doen, hij wil zonodig de pil... ![]() Je vriend heeft gelijk dat de pil veiliger is dan het condoom....mits je hem trouw slikt en niet braakt of diarree krijgt. Maar condooms worden uitgebreid getest....gaatjes komen er vooral in als je scherpe nagels hebt en anders niet. tis gewoon iets psychologisch dus. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% veilig. Er zijn vrouwen die ondanks de pil zwanger raken. Er zijn condooms die scheuren of waar een gaatje in zit ten grote van een naaldpunt en tjakka, kans op zwangerheid. Het allerveiligste is als jullie zowel een condoom (die ook beschermt tegen SOA's wat andere middelen niet doen) als de pil of een spiraaltje oid gebruiken.
Maar met alleen een condoom (of de pil) is de kans op zwangerschap wel te verwaarlozen, mits condoom heel en niet overdatum (of de pil consequent geslikt). Dus als hij 100% betrouwbaarheid wil hebben tegen zwangerschap dan moet ie gewoon z'n broek aan houden want je hebt nooit 100% betrouwbaarheid, zelfs niet met combinaties, maar je kan er wel dichtbij komen. PS: Als ie er geen condoom voor over heeft om een keer te genieten ga ik me toch afvragen wat voor hobby's hij verder nog heeft...Beetje flauw zeg maar. Laf ook wel een beetje.
Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 17:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu even voor alle mannen en vrouwen die nog steeds het verkeerd veronderstellen: NEUKEN MET CONDOOMS IS HETZELFDE GEVOEL!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Chimera probeer jezelf niet goed te praten joh! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie hiervan? Verwijderd | 106 | 17-09-2005 22:06 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan? Some | 7 | 24-07-2003 08:27 | |
Lifestyle |
wat vinden jullie hiervan? Aguy | 12 | 05-07-2003 18:50 | |
Seksualiteit |
Meiden wat vinden jullie van gebeft worden? Some | 103 | 03-06-2003 09:52 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan?? diamondvoodoo | 12 | 29-08-2002 18:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat vinden jullie ervan dat Nederland POLITIEK INCORRECT is? Nieuwe Nationale Partij | 89 | 21-01-2002 21:21 |