Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
het zal vaak genoeg voorkomen dat huisdieren in (lichte) mate worden verwaardloosd. Maar de meeste mensen verzorgen hun huisdier(en) goed.
Wijzelf hebben thuis een boerderij. De hond loopt bijna de hele dag vrij rond. De kat ook. Verder hebben we herten en kippen, die om de dag te eten krijgen en een grote wei hebben. Ook hebben we eekhoorns, die in een hele grote kooi zitten. (18 m2, en 2,5 meter hoog) dus bij ons hebben de dieren niks te klagen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nou , mijn hond is alles behalve zielig hoor !!
- Ze krijgt lekker eten (niet alleen blik, maar me ma maakt ook rijst/kip/vis/rosbief voor dr) - Ze heeft 3 lekker zachte/warme mandjes door heel het hui waar ze in kan gaan liggen - ze slaapt elke nacht lekker tussen m'n ouders in - ze wordt elke dag lekker gekamd, wat ze heeeeerlijk vindt - Ze krijgt genoeg bewegign, we spelen heel vaak met r - ze ligt na het eten lekker bij me pa op schoot, en dan aait hij haar over dr buik (vind ze heerlijk na het eten) - we komen vaak speelgoed/lekkers voor dr |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Als je schrijft dat dieren in het huis gehouden ZIELIG zijn, ben ik het er niet mee eens. Zielig is het alleen als het dier bij een baasje zit dat hem niet juist verzorgt, niet genoeg aandacht geeft, kortom, niet zijn behoeften dekt. Ikzelf heb thuis koppel Zebravinken, 2 koppels Grasparkieten, 1 Agapronis en een Grijze Roodstaart, 1 schildpad. Al mijn dieren die het nodig hebben leven of met andere vogels zodat ze zich kunnen vermaken en de belangrijke sociale contacten onderhouden, of geef ik ze zelf genoeg aandacht (geldt voor het Grijsje, die een echte huisvriend is, en die dan ook echt aandacht krijgt als hij er om vraagt). Als je je af zou vragen od het houden van HUISdieren JUIST is, dan is het iets heel anders en zou de antwoord ook veel moeilijker gegeven kunnen worden.
Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 16:11. |
![]() |
||
Citaat:
Wij hebben een kat, 1 kat. Katten leven in het wild ook alleen, het zijn echte zelfstandige dieren. Leeuwen zijn de enige katachtigen die samen leven. Onze kat heeft een heel groot huis en een grote tuin waar hij kan rondlopen. En hij kan naar alle tuinen van de buren en dat is enorm veel. Tevens krijgt hij gigantisch veel aandacht en is supergezond. Zo nu en dan komt er een andere kater in de tuin, en die wordt mooi weggejaagd door hem, en de vogels houden `m ook mooi bezig ![]() Nee ik kan niet zeggen dat het niet goed is voor onze kat. Ik vind het echter wel zeer fout om dieren uit het wild in huis te nemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Welk huisdier/plant zou je nemen als alles mag? #1 Verwijderd | 118 | 12-11-2011 20:16 | |
Werk, Geld & Recht |
problemen met huisbaas/huisgenoten Poepkind | 36 | 07-03-2008 10:06 | |
Flora & Fauna |
Welk huisdier(ren) wil jij nog in de toekomst ? SilverBlue | 63 | 17-02-2008 22:27 | |
Lifestyle |
huisdieren lifestyle Verwijderd | 118 | 20-05-2006 14:41 | |
Flora & Fauna |
Het verlies van je huisdier SoMeBoDy | 16 | 18-05-2006 11:56 | |
Flora & Fauna |
Reptielen als huisdier Super-Eefjuh | 3 | 13-05-2003 16:51 |