Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Neon Ballroom is mijn favo cd aller tijden
![]() Die cd is het meest sfeervol en mooi.. maar als je van de wat hardere nummers houdt, kan je misschien beter Freak Show kopen. Alhoewel er op Neon Ballroom ook wel harde nummers staan.. ![]() ![]() Niet de verzamelcd kopen, die cd wilde Silverchair zelf niet eens uitbrengen, maar de ex-platenmaatschappij heeft ze genaaid door die cd uit te brengen en zo extra geld te verdienen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niemand beledigt Daniel Johns ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
technisch gezien heeftie het al gedaan... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind persoonlijk diorama het best, maar misschien kan je idd beter met neon ballroom beginnen
|
Frogstomp is compleet oninteressant, tekstueel en muzikaal. Niets origineels aan, een beetje voortborduren op de zogenaamde Seattle sound kan iedereen wel. Bovendien zijn sommige nummers wel erg teenage angst.
Ik zou Neon Ballroom kopen, die is nog wel arty farty.. Diorama is meer circusmuziek, waarbij Daniel Johns experimenteert met een boyband stemmetje en veel ehh theatrale nonsense erom heen. Op zijn tijd wel leuk, maar ik vind persoonlijk dat Neon Ballroom van een hoger niveau en afwisselender is.
|
Verwijderd
|
Frogstomp vind ik persoonlijk erg goed, maar is harder dan wat ze erna hebben uitgebracht. Ook veel ellendiger en tegen de wereld-schoppend. Maar ik vond deze sound wel goed (Israel's Son, dat begin vind ik super
![]() Neon Ballroom, zieliger qua muziek , maar ik vind het heerlijk met die orkest-gevallen erbij enzo. Vooral Emotion Sickness doet me veel. Maar het is weer een totaal andere sound als Frogstomp. Kiezen zou ik niet kunnen iig, vind ze allebei onmisbaar in mijn collectie ![]() En zeik toch niet zo op zangers, het gaat om de groep niet of je de zanger een kwal of lekker ding vindt. Als je nou nog te klagen had over iemands stemkwaliteiten... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel erg jammer, dat Daniel zijn stem nu zo fout gebruikt. Op Diorama zingt hij zo zeurderig en over the top. Terwijl zijn stem ervoor alleen maar prachtiger werd, met Neon Ballroom blijkbaar als absoluut hoogtepunt. Erg jammer. Maar hij blijft een geweldige zanger. Live ook ontzettend mooi.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Achja. Liever een band die onwijs veel experimenteert, en met mindere nummers en dingen komt, maar toch ook met mooie nummers, dan een band die precies dezelfde soort boring liedjes uitbrengt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij zijn het geen opblaaspoppen hoor ![]() Ik zou gaan voor Freak Show EN Neon Ballroom, kan niet kiezen.. |
![]() |
||
Citaat:
ennum, duh dat van frogstomp veel nummers teenage angst zijn, toen ze die schreven waren ze 15, ik vind t wel een koel album, beetje simpel idd
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Idd. Ik ![]() |
![]() |
|
Ik vind Silverchair een erg leuke band. Mijn favoriete album is 'Neon Ballroom' en daarna 'Diorama'. Ik vind Daniel Johns zeker geen aandachtstrekker, of wat dan ook. Hij heeft voor een aantal jongens zeer veel betekend, aangezien hij, als publiek persoon, open was over zijn eetstoornis. Is hij daarom een aandachtstrekker? Foute gedachte zeg. Ik heb veel respect voor hem en ik vind'm ook een lekker ding
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
diorama downloaden dus....fakkin mooie nummers |
Advertentie |
|
![]() |