Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toch koop ik nog altijd cd's eigenlijk. Alleen verzamelcd's maak ik zelf...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is een veelgehoord argument van de platenbranche tegen illegale verspreiding van muziek dat kleinere bands geen kans meer krijgen een grote leugen. Veel kleinere bands zijn juist dolblij met het branden en internet etc. Op die manier hebben ze veel meer mogelijkheden om te zorgen dat mensen hun muziek horen. Ik denk dat illegale verspreiding qua muzikale diversiteit het beste is wat de muziek in jaren is overkomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben t er mee eens. Totnogtoe zijn de prijzen te hoog. En een doosje van 10 lege (niet beschreven) cd'tjes kost nog minder dan een muziek cd van Britney Spears of andere bekende zanger(e)s(sen). En er is mij geen wet bekend die t branden verbied. Alleen als er auteursrechten op staan is t verboden. En zolang die niet op een gedownload liedje staan is t dus niet verboden.
|
![]() |
Het zal best zo wezen dat kleine bandjes geen kans meer krijgen. Maar waarvoor zouden we minstens 20 euro neerleggen voor een cd'tje terwijl die zo van internet af te halen is?zowat gratis! Ze laten op die manier niet veel keuze over, want welke scholier van 16 heeft geld genoeg om elke maand cd te kunnen kopen?bijna niemand. Dus is het veel makkelijker en veeeel sneller het ff te downloaden....En dat je daarmee de bekendheid van artiesten schaadt.........tsja dat is vervelend maar daar maken ze het zelf naar! ze zouden de prijs van cd's moeten verlagen zodat meer mensen een cd kunnen betalen en daardoor zal waarschijnlijk dus ook een afname van downloaden zijn. Ik ben dus voor het cd branden!!!!
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Muziek |
Tekstbattle spire | 259 | 01-02-2004 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |