Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
een vriend van me had eerder altijd zn hoofd helemaal kaal en een oranje lange sik
![]() niet dat ik er op zou vallen maar toch was t vet. nu heeft ie zn sik eraf.... ik vind t echt mooi als t maar niet op zo'n "hippe" manier is.....t moet een beetje apart zijn...
|
Een sikje staat maar met weinige maar een baardje waarom niet!? Laat het ook wel eens een paar dagen staan, als je er maar niet mee kan gaan vlechten is het best leuk! En de meeste meiden vinden het ook wel leutig dus wat wil je nog meer! Het moet wel gewoon verzorgd zijn..
|
Sjorry ik heb nog een andre vraag, maar ik vind het niet de moeite om er een nieuw topic over te starten..
![]() Kijk ik laat weleens zo`n drie daags baard groeien (je weet wel een beetje van die stoppels).. Of hoe je het ook wilt noemen dan, maar daarna moet het er weer af omdat het dan weer te smerig/ en of te lang is.. Maar kan je het op een of andere manier niet de lengte bijhouden die jij goed vindt?!
|
![]() |
Ik vind een ringbaardje verschrikkelijk, t staat zo gelikt. Maar een sikje is heel vaak mooi maar eiglijk vind ik bakkebaarden veel vetter. Bijv bij kort (3 tot 5 cm) haar bakkenbaarrden tot ergens onder je oor is erg vet en bakkebaarden ongeveer tot onderkant gezicht of iets korter bij haar tot of over schouder het alles vetst!!!!!!!!!!!
![]()
|
![]() |
het verschilt natuurlijk per jongen en hoe zijn gezicht eruit ziet. in het algemeen vind ik het mooi als een jongen een 'pratend kutje' hebben, zoals ze het noemen. ik val op jongens met een beetje stoer uiterlijk (en van binnen heel lief, zorgzaam ect.) en daarom vind ik zo'n baardje gewoon mooi staan. heb gelukkig mijn vriend overgehaald om het ook te doen....
![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|