![]() |
|
*kwijl*
demo is te downloaden op www.needforspeed.com echt, denk wel het coolste racespel wat ik gespeeld heb (ik heb de full doodgespeeld op gamefest deze week) *wacht met spanning op 20nov* [=
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik vind de besturing in de demo nog bijzonder kut. Mazzel dat we een heel degelijk Momo-stuur hebben, want je kunt niet eens een deadzone instellen (lees: rossen geblazen met 't stuur). Grafisch helemaal top, natuurlijk. Waanzinnig gevoel van snelheid zit d'r in, met name met de turbo :>
Alleen die besturing mag ècht flink beter van mij. |
![]() |
|
Okee, ik geloof dat het best een goed spel zou kunnen worden. Veel mogelijkheden enzo, maar ik vond het bij GT juist zo vet, dat je zoveel auto's had, en dus vind ik NFS nu al tegenvallen, maar dat is iets persoonlijks....Kunnen ze niet de licenties kopen van die automerken, of heeft GT de exclusieve rechten?????
|
![]() |
|
Ik heb de demo geprobeerd en hij is wel leuk. Alleen jammer dat je instelling niet kunt saven *kut gedoe om hem de heletijd te veranderen*. Net als wat dobberman zei vind ik het ook minder dat ik mijn deadzone niet kan instellen voor mijn analoge gamepad. Maar voor de verder rest is nfs underground toppie
![]()
|
dat level in de demo is toch gebaseerd op 2f2f? 2autos iig wel. Verder niet echt veel speciaals, mooie graphics maar sturen mis ik iets
||
Citaat:
![]() Hoe bedoel je precies ? Dat je niet kan afsnijden of dat er zo'n *heerlijke* onzichtbare muur is.
||
![]() |
Citaat:
Alle NFS spellen zijn zo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |
Games |
need for speed undergound op de DS? wr_faya | 4 | 27-02-2005 15:45 | |
Games |
Need for speed: Underground 2 Marcade | 214 | 06-01-2005 16:20 | |
Games |
need for speed online (ps2) sam_fischer720 | 4 | 25-02-2004 15:28 | |
Games |
Need For speed underground Dumbass | 4 | 03-02-2004 19:20 | |
Games |
Heb Need for Speed Underground uitgespeeld? Verwijderd | 37 | 08-01-2004 07:04 |