Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-07-2013 om 10:22. Reden: Naam verwijderd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enge ideeën .... |
![]() |
|
![]() |
Damn
ik kan mij niet herinneren dat ik zo verslagen was en mij zo machteloos voelde door de dood van iemand, zo'n goede vent, en dan zo bruut dood geschoten... om dan nog maar niet te spreken over de gevolgen op landelijk gebied, de hele landsgeschiedenis van Nederland is nu opeens veranderd van open democratie naar een ware Amerikaanse samenleving. ![]() *Mijn Deelneming* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
1. Zoals Pim (unexplained) tegen mij zei: "moord is een menselijke reactie van diegenen die zich bedreigd voelen" 2. er zijn getuigen
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was het op veel punten helemaal met hem eens. Die grensen mogen wel dicht enoz... maargoed daar gaat het niet om... Je hebt gelijk, dit is een regelrechte ramp ![]() |
![]() |
|
fucking idioot, dit is echt een dikke verandering voor de stemmen denk ik, ik bedoel, hoe hij dingen bracht enzo, zo heb je ze niet nu in de politiek zitten, en die mensen die op hem wilden stemmen enzo, en aargh, en ik vind het echt belachelijk!! ik word hier echt helemaal gek gewoon
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik kan daar echt zo slecht tegen! Ik geef toe dat er veel criminele buitenlanders zijn, maar LANG niet allemaal!! De meeste van m'n vrienden zijn buitenlanders, en die zijn echt niet crimineel hoor! |
![]() |
|
mensen...
iedereen is licht geschrokken... Niemend had dit verwacht... Nu is het iet het moment voor politieke discussie ovver of de dader allochtoon.autochtoon is. Als je denkt dat wat je te zeggen hebt heftige reacties uitlokt, zeg dan niets!! Mensen handelen in dit soort situaties uit gevoel en niet op pragmatische gronden
|
Verwijderd
|
Jee.... ik heb hier echt geen woorden voor!! Dit had NIET mogen gebeuren... ik snap best dat sommige mensen het niet eens zijn met de ideeen die Fortuyn had, maar dit gaat echt TE VER!!! Ik was het ook niet eens met zijn ideeen, maar dit gun je niemand!! Ik had ook nooit verwacht dat dit in Nederland zou gebeuren, dat de politiek zo ver kan gaan zeg................. walgelijk!!!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vreselijk, dieptepunt voor de democratie, dieptepunt voor het belangrijkste recht van zo'n beetje de hele wereld.. Zal het ooit hetzelfde zijn? 1 verkeerde mening kan je het leven al kosten.. Zie je maar weer hoe "sterk" een grondwet is ![]() |
![]() |
|
![]() |
Godver de kanker .... heeft die gozer die die aanslag heeft gepleegd wel al eens gedacht6 aan de gevolgen.... Laten we nu maar hopen dat het geen buitenlander is want dan krijg je echte haat wegens buitenlanders....... Damn wat heeft die man misdaan man jezus hij verkondicht zijn mening en wordt vermoord?!?!?! Democratie?!?!?! waar?
||
Citaat:
AMSTERDAM, Netherlands (CNN) -- Maverick Dutch right-wing politician Pim Fortuyn has been shot and critically wounded. Niet roddelen mensen.... plz
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar was jij 6 mei 2002 rond 18.00 uur? Mr.Oizo | 125 | 27-02-2008 06:52 | |
De Kantine |
Waar was jij op 6-5-2002? Mr.Oizo | 106 | 10-05-2006 11:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Dijkstal bezorgd over bedreigingen kopstukken PvdA en Groenlinks Verwijderd | 2 | 08-05-2002 17:49 | |
De Kantine |
pim fortuyn is in zijn hoofd geschoten... Tahval | 7 | 06-05-2002 17:33 |