Oud 06-05-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:

Als die nog leefde, zou die met de trauma helicopter zijn afgevoerd; is die niet. En dan nog het witte laken fenomeen.

Nee, hij is overleden.
Het witte laken fenomeen.. ach ja.. Ik denk ook wel dat je gelijk hebt.
Advertentie
beuk
beuk is offline
Citaat:
moison100 schreef:
mensen ik weet niet of dit al gezegt ismaar het ging ff tesnel voor mij....maar heeft iemand er ooit bij stil gestaan dat het beter GEEEN buitenlanders moet zijn.............bedenk de problemen die dan komen!!!
Het schijnt een blanke man te zijn.
rickert
rickert is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

dat zei ik al: Pim Fortuyn wilde de grondwet geschrapt, nou dat is hem bij deze gelukt...
Wat er verder gaat gebeuren weet ik niet. maar ik vind het VRESELIJK!!! Omdat het grootste recht dat een mens heeft, het recht waar de hele westerse wereld op leeft, tot de grond is gekomen... VRIJHEID VAN MENINGSUITING....

Als we daar al niet meer van uit kunnen gaan, dan ga ik liever nu dood..
ben het helemaal met je eens... ik zal alleen niet dood willen gaan maar extra hard willen strijden voor WEL je mening geven.... zeker nu dit gebeurt geef ik alleen nog maar meer mijn mening, want ik vertik het om mijn mening niet te geven... Dit is gewoon echt belachelijk... Je hoeft het niet met hem eens te zijn... en ik was het echt niet met al zijn ideen eens (wel een aantal) maar IEMAND van zijn leven beroven dan ben je toch gek??? wie heeft daar nou het recht toe? Ik heb dr echt geen woorden voor ... zeg maar dag tegen mijn goede humeur...

Laatst gewijzigd op 11-07-2013 om 10:22. Reden: Naam verwijderd.
heldin
heldin is offline
ik hoop eigenlijk dat de dader een nederlander is, anders gaat het helemaal fout
Verwijderd
Citaat:
moison100 schreef:
mensen ik weet niet of dit al gezegt ismaar het ging ff tesnel voor mij....maar heeft iemand er ooit bij stil gestaan dat het beter GEEEN buitenlanders moet zijn.............bedenk de problemen die dan komen!!!
Ja, daar zat ik al over. Als dit een gekleurd iemand is, dan is de ramp niet te overzien en dan gaat het echt bergafwaarts !!!

Enge ideeën ....
Verwijderd
Citaat:
Monica schreef:

Dit is morgen echt niet vergeten.
Dit wordt hopelijk nooit vergeten. Politiek is politiek. Sexualiteit is sexualiteit. Geen van beide een reden om iemand te vermoorden
(pakt de 2 meest voor de hand liggende motieven)
Oud 06-05-2002, 18:29
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Dader is opgepakt!
zegt wie?
Tampert
Tampert is offline
ik stel voor dat we het despotisme weer invoeren in Nederland
Verwijderd
Citaat:
JCH83 schreef:

Bron?
idd mensen leer dat nou eens
moison100
moison100 is offline
tv
beuk
beuk is offline
Citaat:
Monica schreef:

Dit is morgen echt niet vergeten.
Inderdaad, dit heeft enorme gevolgen voor de politiek en de beveiliging.
Verwijderd
Citaat:
Coolkast schreef:

nee - wat je zelf niet wilt dat u geschiedt..

doodstraf mag niet! zeker nu moeten wij Mensen blijven!
Mee eens, die grote klootzak wilde ook dat Fortuyn de doodstraf kreeg en dat is hem gelukt, maar we gaan niet even ver zinken !!!
John-17
John-17 is offline
Damn
ik kan mij niet herinneren dat ik zo verslagen was en mij zo machteloos voelde door de dood van iemand,
zo'n goede vent,
en dan zo bruut dood geschoten...
om dan nog maar niet te spreken over de gevolgen op landelijk gebied, de hele landsgeschiedenis van Nederland is nu opeens veranderd van open democratie naar een ware Amerikaanse samenleving.

*Mijn Deelneming*
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
beuk schreef:

er zijn ook buitenlanders met een lichte huidskleur hoor
JCH83
JCH83 is offline
Citaat:
mijsje schreef:
ik hoop eigenlijk dat de dader een nederlander is, anders gaat het helemaal fout
Helemaal gelijk. Het zou echt fout gaan als het organisaties van minderheden of bijvoorbeeld extreem links zou zijn...
Oud 06-05-2002, 18:30
Verwijderd
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

zegt wie?
ned.2, sbs6, rtl4, noem maar op
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

Ja, daar zat ik al over. Als dit een gekleurd iemand is, dan is de ramp niet te overzien en dan gaat het echt bergafwaarts !!!

Enge ideeën ....
helaas is de kans groot dat deze persoon van allochtone afkomst is.

1. Zoals Pim (unexplained) tegen mij zei: "moord is een menselijke reactie van diegenen die zich bedreigd voelen"
2. er zijn getuigen
Verwijderd
Niet in Nederland (dat denkt iedereen)

En dan toch, maar waarom moet het nu zo, waarom niet leuk enzo maar waarom moet alles kapot, waarom kunnen we niet gewoon leven ??????
Verwijderd
Citaat:
Coolkast schreef:
wie denkt dat een witte mars/ stille tocht op zijn plaats is?
Op zich wel... Maar ook weer niet. Ik vind het altijd heel indrukwekkend, maar het helpt geen zier. Kunnen we niet beter energie steken in een normaal beleid van Nederland?
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef:

Is het erg dat ik hier nu eigenlijk blij om ben? Of in ieder geval, opgelucht?

*zucht*
Oud 06-05-2002, 18:31
beuk
beuk is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

er zijn ook buitenlanders met een lichte huidskleur hoor
Zullen we maar niet gaan speculeren?
Oud 06-05-2002, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:

Op zich wel... Maar ook weer niet. Ik vind het altijd heel indrukwekkend, maar het helpt geen zier. Kunnen we niet beter energie steken in een normaal beleid van Nederland?
een stille tocht helpt idd niks.
JCH83
JCH83 is offline
Citaat:
Jewel schreef:

*zucht*
Ik kan hier niet blij om zijn. Het politiek klimaat zal hoe dan ook veranderen, zeker als er een groepering achter de aanslag zit..
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:

*zucht*
opgelucht... ik ook ... maar niet blij
zeker niet
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
beuk schreef:

Zullen we maar niet gaan speculeren?
ik speculeer niet. Ik reageer alleen op die post waarin wordt gezegd dat het een blanke is.
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Nou, die verkiezingen kunnen ze wel schrappen nu. We gaan weer gewoon door zoals het ging, grenzen open, elke buitenlander 3000 gulden bij aankomst, uitkering, huis. Lekker bij het uitgaan neergestoken worden voor je portemenee. Die vent had nederland een hoop kunnen leren, En als het een buitenlander is, dannn, is dat een hele grote oeps voor gekleurd nederland!
Dit is een hele grote oeps voor heel Nederland
Verwijderd
wat helpt dan wel .....
Oud 06-05-2002, 18:33
Monica
Monica is offline
Citaat:
DutchECK schreef:

Dit wordt hopelijk nooit vergeten. Politiek is politiek. Sexualiteit is sexualiteit. Geen van beide een reden om iemand te vermoorden
(pakt de 2 meest voor de hand liggende motieven)
Net als wat Beuk zei, ben ik het hier ook mee eens..
Isa
Isa is offline
waarom scvhreeuwen mensen zo idioot?
'ik was altijd tegen de doodstraf maar nu'
tjees alsof de moord op Pim Fortuyn erger is dan
de moord op wie dan ook. Nu is er slechts een politieke reden, anders zijn er andere redenen.
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Nou, die verkiezingen kunnen ze wel schrappen nu. We gaan weer gewoon door zoals het ging, grenzen open, elke buitenlander 3000 gulden bij aankomst, uitkering, huis. Lekker bij het uitgaan neergestoken worden voor je portemenee. Die vent had nederland een hoop kunnen leren, En als het een buitenlander is, dannn, is dat een hele grote oeps voor gekleurd nederland!
Ben ik het helemaal mee eens
Ik was het op veel punten helemaal met hem eens.
Die grensen mogen wel dicht enoz... maargoed daar gaat het niet om...
Je hebt gelijk, dit is een regelrechte ramp
Verwijderd
SBS6-reporter zei:
Citaat:
hij zal in z'n achterhoofd toch wel iets hebben gehad
sorry het is verschrikkelijk, maar.....

edit: het ging er trouwens om of hij op de hoogte was van mogelijke pogingen tot aanslagen
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
fucking idioot, dit is echt een dikke verandering voor de stemmen denk ik, ik bedoel, hoe hij dingen bracht enzo, zo heb je ze niet nu in de politiek zitten, en die mensen die op hem wilden stemmen enzo, en aargh, en ik vind het echt belachelijk!! ik word hier echt helemaal gek gewoon
Oud 06-05-2002, 18:34
beuk
beuk is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

ik speculeer niet. Ik reageer alleen op die post waarin wordt gezegd dat het een blanke is.
Dat was ook niet tegen jou specifiek gericht, ik quote je alleen omdat dan duidelijk was waar ik het over had
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
ZO'N ontiegelijk vooroordeel!
Ik kan daar echt zo slecht tegen! Ik geef toe dat er veel criminele buitenlanders zijn, maar LANG niet allemaal!! De meeste van m'n vrienden zijn buitenlanders, en die zijn echt niet crimineel hoor!
Verwijderd
Volgens CNN heeft de politkie de dood van Oim bevestigd. het is dus nu definitief waar, tenzij er een fout is gemaakt...
Verwijderd
volgens anderen op tv:

Nederland is zijn onschuld verloren....

We zijn niet meer het lieve volkje, het wahalla van goede economie en vrijheid, blijheid en meningsuiting....

WAAROM maken andere mensen het voor de anderen, voor ons kapot !!????
heldin
heldin is offline
ik hoor nu op nl2 dat het nog helemaal niet zeker is dat ie overleden is
Tampert
Tampert is offline
mensen...

iedereen is licht geschrokken... Niemend had dit verwacht... Nu is het iet het moment voor politieke discussie ovver of de dader allochtoon.autochtoon is. Als je denkt dat wat je te zeggen hebt heftige reacties uitlokt, zeg dan niets!! Mensen handelen in dit soort situaties uit gevoel en niet op pragmatische gronden
Verwijderd
Jee.... ik heb hier echt geen woorden voor!! Dit had NIET mogen gebeuren... ik snap best dat sommige mensen het niet eens zijn met de ideeen die Fortuyn had, maar dit gaat echt TE VER!!! Ik was het ook niet eens met zijn ideeen, maar dit gun je niemand!! Ik had ook nooit verwacht dat dit in Nederland zou gebeuren, dat de politiek zo ver kan gaan zeg................. walgelijk!!!
Oud 06-05-2002, 18:35
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Volgens CNN heeft de politkie de dood van Oim bevestigd. het is dus nu definitief waar, tenzij er een fout is gemaakt...
(typ ns wat langzamer )
Ja, dat was toch al zeker?Volgens nu.nl dan
Verwijderd
Zou CNN dan in zijn gegaan op een gerucht, de waarheid verkeerd op hebben gevat of misschien weten ze iets dat de rest niet weet?
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
volgens anderen op tv:

Nederland is zijn onschuld verloren....

We zijn niet meer het lieve volkje, het wahalla van goede economie en vrijheid, blijheid en meningsuiting....

WAAROM maken andere mensen het voor de anderen, voor ons kapot !!????
sja... Dat is het probleem met zieke geesten... één zieke geest kan een heel rechtssysteem omverwerpen
Oud 06-05-2002, 18:36
Verwijderd
Volgens 3fm.nl is hij ook dood
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
Zo'n grote fout wordt niet gemaakt waarschijnlijk

Vreselijk, dieptepunt voor de democratie, dieptepunt voor het belangrijkste recht van zo'n beetje de hele wereld..
Zal het ooit hetzelfde zijn?
1 verkeerde mening kan je het leven al kosten.. Zie je maar weer hoe "sterk" een grondwet is
Griller
Griller is offline
Godver de kanker .... heeft die gozer die die aanslag heeft gepleegd wel al eens gedacht6 aan de gevolgen.... Laten we nu maar hopen dat het geen buitenlander is want dan krijg je echte haat wegens buitenlanders....... Damn wat heeft die man misdaan man jezus hij verkondicht zijn mening en wordt vermoord?!?!?! Democratie?!?!?! waar?
JCH83
JCH83 is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
cnn.com:
AMSTERDAM, Netherlands (CNN) -- Maverick Dutch right-wing politician Pim Fortuyn has been shot and critically wounded.

Niet roddelen mensen.... plz
Oud 06-05-2002, 18:37
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Vreselijk, dieptepunt voor de democratie, dieptepunt voor het belangrijkste recht van zo'n beetje de hele wereld..
1 verkeerde mening kan je het leven al kosten.. Zie je maar weer hoe "sterk" een grondwet is
De grondwet kan vergeten worden en dat vind ik erg eng !!!
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Tja, zoals hier al vaker gezegd: 1 iemand die lak heeft aan de grondwet kan hem omverwerpen...
Verwijderd
Ik ben bang dat de verkiezingen (hoe lang ze ook uitgesteld zullen worden) niet eerlijk zullen gaan verlopen. Pim is dood, daar moeten we een punt achter zetten. Niet nu, maar wel snel. We kunnen nu misschien beter vooruit kijken, hoe we dit op kunnen lossen...
fruitmand
fruitmand is offline
dit is zo erg

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten