Oud 06-05-2002, 18:49
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
legatus schreef:
Laat de dader een allochtoon zijn.

Laat er rellen komen.

Laat het land beter worden.
Nou ik denk niet dat het land daar beter van wordt hoor
Advertentie
moison100
moison100 is offline
Citaat:
legatus schreef:
Laat de dader een allochtoon zijn.

Laat er rellen komen.

gast denk je eens in wat er gaat gebeuren dan?!
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
het is OFFICIEEL nu
hij is dood
het is al langer officieel
Verwijderd
[QUOTE]legatus schreef:
Laat de dader een allochtoon zijn.[/qoute]

Daar wordt het land alleen maar slechter van! Weetje wel wat voor gevolgen dat zou hebben??!!??

Citaat:
Laat er rellen komen.

Ga jij ermaar fijn tussen staan... dit is echt vreselijk

Citaat:
Nou hier ben ik dan wel weer voor..
Oud 06-05-2002, 18:50
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Bazz schreef:

wat is officieel...

de politie heeft totdat ik naar nederland 3 zapte minuut of 5 geleden) niets gezegd... dus niet officieel...
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
Bazz schreef:

niet
Verwijderd
het is pas echt definitief om 1/2 9, bij de persconferentie...
fruitmand
fruitmand is offline
A man who was believed to have been carrying a gun is reported to have been arrested outside the Media Park in Hilversum, 20 kilometres (12 miles) southeast of Amsterdam.

cnn.com
Oud 06-05-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef:

wat is officieel...

de politie heeft totdat ik naar nederland 3 zapte minuut of 5 geleden) niets gezegd... dus niet officieel...
betrouwbare bronnen >>> telefoongesprek met een ooggetuige
Marcade
Marcade is offline
Er is ook een lijkwagen gearriveerd, t'is dus wel duidelijk.
Verwijderd
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

niet
wat mij betreft wel, zie vorige post
MadEgg
MadEgg is offline
dat is dus niet officieel...
xsten
xsten is offline
Ik was er zo van overtuigd dat ie niet dood was. Dat kan toch niet?
Zo'n grote man kan toch niet zomaar dood zijn?????
Dit is toch gewoon iets waarvan de tranen je in de ogen springen?
Oud 06-05-2002, 18:52
heavinly
heavinly is offline
Ik geloof trouwens dat 3FM online een beetje overbezet is, of ligt dat aan mijn computer?
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
NOS meld dat er een lijkwagen is gearriveerd
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Er is ook een lijkwagen gearriveerd, t'is dus wel duidelijk.
als dat waar is, dan weet ik idd hoe laat het is
Monica
Monica is offline
Wie schiet nu eerst iemand neer om daarna nog een overval te plegen ?!
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
Bazz schreef:

wat mij betreft wel, zie vorige post
het kan wel bekend zijn, maar het was nog steeds niet OFFICIEEL! daar gaat het over!
xxSweetLoverxx
xxSweetLoverxx is offline
ik kan het gewoon nie geloven.
OK hij heeft dingen gzegt die echt nie konden, maar dit slaat gewoon nergens op!!!!
Pimmetje I luv ya
Verwijderd
Citaat:
xsten schreef:
Ik was er zo van overtuigd dat ie niet dood was. Dat kan toch niet?
Zo'n grote man kan toch niet zomaar dood zijn?????
Dit is toch gewoon iets waarvan de tranen je in de ogen springen?
ik vind het onwaarschijnlijker dat het WTC zo'n GROOTS gebouw, is ingestort...
Oud 06-05-2002, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Monica schreef:
Wie schiet nu eerst iemand neer om daarna nog een overval te plegen ?!
DAT is nou een roddel
Monica
Monica is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Ik geloof trouwens dat 3FM online een beetje overbezet is, of ligt dat aan mijn computer?
ja, bij mij doet ie het ook niet helemaal zoals het hoort..
heavinly
heavinly is offline
he ja laten we leuke beelden van de lijkwagen laten zien rtl4
(sorry)
Verwijderd
Wat maakt het nou uit dat hij dood is slecht ademend is?

Laat ik eens een gewaagde stelling poneren.

Het is beter dat hij dood is. Nu hij er niet meer is, zullen alle mensen daders zoeken. Waarschijnlijk zullen de meeste (simpele) mensen wijzen in de richting van de groep die het zwaarst te lijden had van Fortuyn namelijk allochtonen (of ook werklozen of AOW'ers). Mensen zullen een zondebok zoeken. Als Fortuyn nog had geleefd, en hij zou terug op het politieke toneel zijn gekomen, dan zou hij die simpele emoties en het zondebok-zoeken alleen nog maar hebben aangewakkerd, en zouden we nóg veel verder van huis zijn.

Voor de simpele zielen onder ons: ik zeg niet dat ik het leuk vind dat hij dood is, ik vind het vreselijk. Maar laten we alsjeblieft niet alleen maar blaten 'ooh wat erg, wat erg, huil huil, snik snik' en de discussie een beetje op niveau houden. Als ik nutteloze onzin wil posten ga ik, ook nu nog, wel naar Onzin.
Griller
Griller is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

het kan wel bekend zijn, maar het was nog steeds niet OFFICIEEL! daar gaat het over!
helemaal niet ... Hij is dood wat kan het verrukken op het offiecieel is of niet...
Verwijderd
zie het nu ook. Hij is dood.
9btw, je kunt nog steeds op hem stemmen 15 mei, maar dat terzijde)
Oud 06-05-2002, 18:54
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
heavinly schreef:
he ja laten we leuke beelden van de lijkwagen laten zien rtl4
(sorry)
dit geeft tenminste WEL DUIDELIJK weer dat hij ECHT dood is.
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Faery
Faery is offline
Citaat:
xxSweetLoverxx schreef:
ik kan het gewoon nie geloven.
OK hij heeft dingen gzegt die echt nie konden, maar dit slaat gewoon nergens op!!!!
Pimmetje I luv ya
jij lijkt typisch zown persoon die de komende maand andermans email-inbox gaat volstampen met pim-R.I.P's :/

heavinly
heavinly is offline
Citaat:
xxSweetLoverxx schreef:

Pimmetje I luv ya
sorry maar dit vind ik weer een beetje te ver gaan
Monica
Monica is offline
Citaat:
Bazz schreef:

DAT is nou een roddel
ja ik zie hier ook alles maar in de gauwigheid voorbij vliegen.. trek dan te snel conclusies.. Maar ik sta net zo goed versteld..
Verwijderd
Ik krijg een sterk vermoeden dat het één of andere eikel was die voorbeeld nam aan Bin Laden en een legendarische actie wilde ondernemen ofzo... Nou tis hem gelukt.. en de mensheid wordt steeds vaker op de proef gesteld zeg...

Het lijkt zo onwaarschijnlijk allemaal
heldin
heldin is offline
het is nog niet officieel bekendgemaakt, maar er is een lijkwagen en ze zijn al lang gestopt met reanimeren en er ligt een laken over hem heen, dus t lijkt me duidelijk

*zucht*
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:

en waar is jou bron?
heb ik niet er staat ook ik HOORDE, ging dus om een gerucht. Maar De Dader is vermoedelijk gepakt op een pompstation.
Bron: teletext pagina 109
Oud 06-05-2002, 18:55
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

dit geeft tenminste WEL DUIDELIJK weer dat hij ECHT dood is.
jaja, ik weet t.. ik moet gewoon ff geen tv kijken
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nare man schreef:

Het is beter dat hij dood is.
Natuurlijk is het niet beter, dat hij dood is. Semi-interlectuele idioot.
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Het is beter dat hij dood is. Nu hij er niet meer is, zullen alle mensen daders zoeken. Waarschijnlijk zullen de meeste (simpele) mensen wijzen in de richting van de groep die het zwaarst te lijden had van Fortuyn namelijk allochtonen (of ook werklozen of AOW'ers). Mensen zullen een zondebok zoeken. Als Fortuyn nog had geleefd, en hij zou terug op het politieke toneel zijn gekomen, dan zou hij die simpele emoties en het zondebok-zoeken alleen nog maar hebben aangewakkerd, en zouden we nóg veel verder van huis zijn.

Voor de simpele zielen onder ons: ik zeg niet dat ik het leuk vind dat hij dood is, ik vind het vreselijk. Maar laten we alsjeblieft niet alleen maar blaten 'ooh wat erg, wat erg, huil huil, snik snik' en de discussie een beetje op niveau houden. Als ik nutteloze onzin wil posten ga ik, ook nu nog, wel naar Onzin.
Ik ben het zowel eens als oneens met je stelling. Ik weet zeker dat Pim goede dingen voor Nederland had kunnen doen. Iig goede ideeën naar voren brengen. Maar het is misschien ook wel beter dat hij dood is... nu zijn onze ogen pas ECHT geopend...

(ZEER off-topic) Nu ga ik eten tot zo
Oud 06-05-2002, 18:56
Verwijderd
Vraag me af of al die aanhangers van Pim Fortuyn, die bloemen leggen bij zijn huis in Rotterdam, wel veilig zijn op dit moment...
beuk
beuk is offline
Citaat:
nare man schreef:

Maar ik (en iedereen denk ik wel) was toch wel benieuwd of hij iets had kunnen veranderen. Nu zullen al zijn aanhangers tot in de eeuwigheid beweren dat hij het land had kunnen verbeteren. Hij heeft zijn kans om zich te bewijzen gemist..
Sommetje
Sommetje is offline
Ja, ik hoorde het nieuws vlak nadat het bekend werd. Ik ben nooit een fan van Pim Fortuyn geweest, maar ik veroordeel elk geweld en dus ook deze aanslag. Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden wat er nu allemaal moet gebeuren. Ik hoorde het nieuws en kon het niet geloven. Natuurlijk wist ik wel dat er mensen Fortuyn naar het leven stonden, maar een aanslag gaat toch wel heel erg ver. Of ben ik nou naief?
Oud 06-05-2002, 18:57
WolterB
WolterB is offline
voordat ik t hoorde was ik to boek van de cabaretiers over pim aan het lezen, maar heb hem opzij gelegd, ik vind t te cru om er nog in te lezen vandaag
Oud 06-05-2002, 18:57
Flu
Flu is offline
Erg vervelend voor hem en z'n vriendjes, maar men moet niet doen alsof dit als een verassing komt. Kom op zeg, ik had 't je ook wel kunnen vertellen dat zoiets zou gebeuren. Je moet gewoon een beetje letten op wat je zegt als je vrolijk in je eentje over straat wilt kunnen lopen. Doe je dat niet dan ben je dapper, maar niet altijd even slim. Helaas.
Oud 06-05-2002, 18:58
Verwijderd
Mijn hersenen zeggen: hij is dood
Mijn geest zegt: dat kan niet
Ik wil het toch niet geloven, tegen beter weten in...
rickert
rickert is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Nou, die verkiezingen kunnen ze wel schrappen nu. We gaan weer gewoon door zoals het ging, grenzen open, elke buitenlander 3000 gulden bij aankomst, uitkering, huis. Lekker bij het uitgaan neergestoken worden voor je portemenee. Die vent had nederland een hoop kunnen leren, En als het een buitenlander is, dannn, is dat een hele grote oeps voor gekleurd nederland!
ooit dr wel is aan ged8 dat lijst pim door gaat uit repscet voor pim omdat die dat zo had gewild en dat die lijst alleen maar meer stemmen krijgt DOOR dit.... geloof op dit moment had ik liever niet gehad dat ze meer stemmen krijgen (oftewel dat pim nog zou leven) maar jah wat jij zegt is dus denk ik niet war... alleen jah zonder pim ish et gewoon anders....
heldin
heldin is offline
Citaat:
nare man schreef:

ik denk dat je gelijk hebt, zeker als blijkt dat de dader inderdaad een allochtoon is. maar ik vind het niet beter dat ie dood is, het is vreselijk dat iemand wordt vermoord om wat hij vindt.

verder hoeft dit wat mij betreft geen discussie te worden, en ik vind het ook geen onzin. Iedereen hier is vreselijk geschrokken dus niet zo gek dat er geen discussie op hoog niveau gevoerd wordt, die komt nog wel.
moison100
moison100 is offline
(herhaling)

Dader is gepakt ned3
Oud 06-05-2002, 18:59
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
de website van de NOS opent ook met de mededeling dat Fortuyn overleden is, ik vindt het wel netjes, zie ook http://www.omroep.nl/nos/noshome/index.html
Oud 06-05-2002, 18:59
Oen
Oen is offline
Laten we maar niet hopen dat het een buitenlander gedaan heeft. Ik wil echt niet dat die mensen nog meer problemen krijgen.
Oud 06-05-2002, 19:00
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
de website van de NOS opent ook met de mededeling dat Fortuyn overleden is, ik vindt het wel netjes, zie ook http://www.omroep.nl/nos/noshome/index.html
Ja inderdaad
Oud 06-05-2002, 19:00
PardonMe
PardonMe is offline
jeses.. ik zat net met mn moeder op de bank tv te kijken,en toevallig zapte ik net langs RTL4 waar ze iets zeiden over een extra newbulletin over Fortuyn, en iets met noodtoestand.. En ik zei gewoon zomaar van "zal je zien dat ie dood is ofzo" mam die dacht aan een brand in dat gebouw ofzo omdat dat in beeld was..
En toen bleek nog dat ie echt doodgeschoten was!!

Waarom doet iemand in godsnaam zoiets?? Ik was het ook niet eens met zijn ideeen en ik vond hem een arrogante man, zoals ie over kwam op tv altijd, maar hem doodwensen absoluut niet, iedereen moet zijn mening kunnen geven en zijn ideen kwijt kunnen over hoe hij denkt dat het moet met Nederland, dus ook Pim Fortuyn...
Ik snap dit echt niet! Nederland is een democratisch land.. maar dat is nu ver te zoeken.. ziek gewoon.. als je het niet met iemand eens bent schiet je die maar neer!

Ik vraag me af hoe dat nu verder gaat en wat ze gaan doen op 15 mei..

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten