Advertentie | |
|
![]() |
|
A man who was believed to have been carrying a gun is reported to have been arrested outside the Media Park in Hilversum, 20 kilometres (12 miles) southeast of Amsterdam.
cnn.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat maakt het nou uit dat hij dood is slecht ademend is?
Laat ik eens een gewaagde stelling poneren. Het is beter dat hij dood is. Nu hij er niet meer is, zullen alle mensen daders zoeken. Waarschijnlijk zullen de meeste (simpele) mensen wijzen in de richting van de groep die het zwaarst te lijden had van Fortuyn namelijk allochtonen (of ook werklozen of AOW'ers). Mensen zullen een zondebok zoeken. Als Fortuyn nog had geleefd, en hij zou terug op het politieke toneel zijn gekomen, dan zou hij die simpele emoties en het zondebok-zoeken alleen nog maar hebben aangewakkerd, en zouden we nóg veel verder van huis zijn. Voor de simpele zielen onder ons: ik zeg niet dat ik het leuk vind dat hij dood is, ik vind het vreselijk. Maar laten we alsjeblieft niet alleen maar blaten 'ooh wat erg, wat erg, huil huil, snik snik' en de discussie een beetje op niveau houden. Als ik nutteloze onzin wil posten ga ik, ook nu nog, wel naar Onzin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ZEER off-topic) Nu ga ik eten tot zo |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ja, ik hoorde het nieuws vlak nadat het bekend werd. Ik ben nooit een fan van Pim Fortuyn geweest, maar ik veroordeel elk geweld en dus ook deze aanslag. Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden wat er nu allemaal moet gebeuren. Ik hoorde het nieuws en kon het niet geloven. Natuurlijk wist ik wel dat er mensen Fortuyn naar het leven stonden, maar een aanslag gaat toch wel heel erg ver. Of ben ik nou naief?
![]()
|
voordat ik t hoorde was ik to boek van de cabaretiers over pim aan het lezen, maar heb hem opzij gelegd, ik vind t te cru om er nog in te lezen vandaag
|
![]() |
Erg vervelend voor hem en z'n vriendjes, maar men moet niet doen alsof dit als een verassing komt. Kom op zeg, ik had 't je ook wel kunnen vertellen dat zoiets zou gebeuren. Je moet gewoon een beetje letten op wat je zegt als je vrolijk in je eentje over straat wilt kunnen lopen. Doe je dat niet dan ben je dapper, maar niet altijd even slim. Helaas.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
verder hoeft dit wat mij betreft geen discussie te worden, en ik vind het ook geen onzin. Iedereen hier is vreselijk geschrokken dus niet zo gek dat er geen discussie op hoog niveau gevoerd wordt, die komt nog wel. |
![]() |
|
de website van de NOS opent ook met de mededeling dat Fortuyn overleden is, ik vindt het wel netjes, zie ook http://www.omroep.nl/nos/noshome/index.html
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
jeses.. ik zat net met mn moeder op de bank tv te kijken,en toevallig zapte ik net langs RTL4 waar ze iets zeiden over een extra newbulletin over Fortuyn, en iets met noodtoestand.. En ik zei gewoon zomaar van "zal je zien dat ie dood is ofzo" mam die dacht aan een brand in dat gebouw ofzo omdat dat in beeld was..
En toen bleek nog dat ie echt doodgeschoten was!! Waarom doet iemand in godsnaam zoiets?? Ik was het ook niet eens met zijn ideeen en ik vond hem een arrogante man, zoals ie over kwam op tv altijd, maar hem doodwensen absoluut niet, iedereen moet zijn mening kunnen geven en zijn ideen kwijt kunnen over hoe hij denkt dat het moet met Nederland, dus ook Pim Fortuyn... Ik snap dit echt niet! Nederland is een democratisch land.. maar dat is nu ver te zoeken.. ziek gewoon.. als je het niet met iemand eens bent schiet je die maar neer! Ik vraag me af hoe dat nu verder gaat en wat ze gaan doen op 15 mei..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar was jij 6 mei 2002 rond 18.00 uur? Mr.Oizo | 125 | 27-02-2008 06:52 | |
De Kantine |
Waar was jij op 6-5-2002? Mr.Oizo | 106 | 10-05-2006 11:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Dijkstal bezorgd over bedreigingen kopstukken PvdA en Groenlinks Verwijderd | 2 | 08-05-2002 17:49 | |
De Kantine |
pim fortuyn is in zijn hoofd geschoten... Tahval | 7 | 06-05-2002 17:33 |