Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij moeten de verkiezingen maar gewoon doorgaan...
Het is misschien dan wel zo dat de lpf ook stemmen krijgt uit sympathie. Maar dat is dan mooi pech hebben. Ik denk niet dat de aanhang van Fortuyn het zal pikken dat de verkiezingen uitgesteld worden. Ze hebben namelijk nu al het id dat er niet naar hun geluisterd worden. Misschien werkt de moord in het voordeel van de lijst, maar het is wel zo eerlijk dat de verkiezingen doorgaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben eigk ook voor het verzetten van de verkiezingen voor bijv. een maand ofzo. Denk niet dat de verkiezingsuitslagen nu echt heel representatief zullen zijn nu heel Nederland nog zo emotioneel is... Vooral nu veel mensen opeens uit eerbetoon op PF willen gaan stemmen.. (sommige mensen moeten echt beter na gaan denken hoor, maar dit terzijde).
Maar nu het er op lijkt dat de verkiezingen wél door zullen gaan, zou het beter zijn om gewoon te gaan stemmen, het kabinet tot de conclusie laten komen dat ze geen kabinetsformatie kunnen vormen en herverkiezingen uitschrijven. Daar gaat dan weer een half jaartje overheen, maar dat lijkt mij het handigst ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mee eens. Ik denk niet dat er zo een fatsoenlijk kabinet gevormd kan worden, aangezien je met 20 zetels vol incompetenten en zonder leider van die incompetenten zit. Dat zal wel niet lukken, of de partij wordt opgeheven, waardoor je ook een probleem krijgt. Kortom: het zal (hoop ik) uitlopen op herverkiezingen. Ik ben wel als de dood dat LPF ineens veel meer stemmen krijgt en dat ze vervolgens met al die mensen in de kamer komen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Van Baalen polste leger over coup' Verwijderd | 33 | 14-12-2009 23:58 | |
Generaal Pardon Politiker | 389 | 15-12-2006 21:00 | |