Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 11:44
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Ze zouden gek zijn als ze het niet deden. Ze staan nu vollop in de aandacht. Ze staan nu nog sterk met de ideeen van Fortuyn dat zal alleen maar minder worden in de loop van de tijd. Bovendien heb je nu een groep die niet weet waarop ze stemmen (zwevende kiezers) die uit medelijden op LPF gaan stemmen.
Dat is idd wat er gaat gebeuren, en met alle respect voor Pim, maar ik mocht zijn opvattingen niet en ook zonder Pim niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2002, 11:56
MadEgg
MadEgg is offline
Ik vind van niet, als het een tijd uitgesteld wordt is het nog steeds niet rustig.
Daar ontkom je niet aan. Gewoon doorgaan met de verkiezingen, nu is iedereen er in ieder geval met z'n hoofd bij.
Helaas mag ik nog niet
Oud 07-05-2002, 12:07
Verwijderd
Let's get it over with.

Als dan blijkt dat er massaal op LPF gestemd wordt ontdekken we snel genoeg hoe het daarmee afloopt en kunnen we hopelijk weer verder leven in een geestelijk gezonde (lees linkse) wereld.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:27
Verwijderd
Volgens mij moeten de verkiezingen maar gewoon doorgaan...
Het is misschien dan wel zo dat de lpf ook stemmen krijgt uit sympathie. Maar dat is dan mooi pech hebben. Ik denk niet dat de aanhang van Fortuyn het zal pikken dat de verkiezingen uitgesteld worden. Ze hebben namelijk nu al het id dat er niet naar hun geluisterd worden. Misschien werkt de moord in het voordeel van de lijst, maar het is wel zo eerlijk dat de verkiezingen doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:35
twiety
twiety is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Volgens mij moeten de verkiezingen maar gewoon doorgaan...
Het is misschien dan wel zo dat de lpf ook stemmen krijgt uit sympathie. Maar dat is dan mooi pech hebben. Ik denk niet dat de aanhang van Fortuyn het zal pikken dat de verkiezingen uitgesteld worden. Ze hebben namelijk nu al het id dat er niet naar hun geluisterd worden. Misschien werkt de moord in het voordeel van de lijst, maar het is wel zo eerlijk dat de verkiezingen doorgaan.
Overigens, afgezien van het feit dat ik vind dat de beslissing met een referendum moet komen zodat de meerderheid beslist hoe het nu verder moet, is mijn persoonlijke mening ook dat de verkiezingen door moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:44
Verwijderd
De verkiezingen worden niet uitgesteld. Aldus Kok net op ned. 2
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 13:03
twiety
twiety is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
De verkiezingen worden niet uitgesteld. Aldus Kok net op ned. 2
http://nu.nl/document?n=56300
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:39
Piccola
Piccola is offline
Ik hoor en lees net dat de verkiezingen dus niet uitgesteld worden. Ik denk dat het beter was geweest om het wel even uit te stellen. Maar goed, de keus is genomen... Ik ben nu heel erg benieuwd naar de uitslag van de verkiezingen!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:00
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Ik ben eigk ook voor het verzetten van de verkiezingen voor bijv. een maand ofzo. Denk niet dat de verkiezingsuitslagen nu echt heel representatief zullen zijn nu heel Nederland nog zo emotioneel is... Vooral nu veel mensen opeens uit eerbetoon op PF willen gaan stemmen.. (sommige mensen moeten echt beter na gaan denken hoor, maar dit terzijde).

Maar nu het er op lijkt dat de verkiezingen wél door zullen gaan, zou het beter zijn om gewoon te gaan stemmen, het kabinet tot de conclusie laten komen dat ze geen kabinetsformatie kunnen vormen en herverkiezingen uitschrijven. Daar gaat dan weer een half jaartje overheen, maar dat lijkt mij het handigst
Oud 07-05-2002, 16:13
Verwijderd
Citaat:
MeCute1983 schreef:
Ik ben eigk ook voor het verzetten van de verkiezingen voor bijv. een maand ofzo. Denk niet dat de verkiezingsuitslagen nu echt heel representatief zullen zijn nu heel Nederland nog zo emotioneel is... Vooral nu veel mensen opeens uit eerbetoon op PF willen gaan stemmen.. (sommige mensen moeten echt beter na gaan denken hoor, maar dit terzijde).

Maar nu het er op lijkt dat de verkiezingen wél door zullen gaan, zou het beter zijn om gewoon te gaan stemmen, het kabinet tot de conclusie laten komen dat ze geen kabinetsformatie kunnen vormen en herverkiezingen uitschrijven. Daar gaat dan weer een half jaartje overheen, maar dat lijkt mij het handigst

Mee eens. Ik denk niet dat er zo een fatsoenlijk kabinet gevormd kan worden, aangezien je met 20 zetels vol incompetenten en zonder leider van die incompetenten zit. Dat zal wel niet lukken, of de partij wordt opgeheven, waardoor je ook een probleem krijgt. Kortom: het zal (hoop ik) uitlopen op herverkiezingen.
Ik ben wel als de dood dat LPF ineens veel meer stemmen krijgt en dat ze vervolgens met al die mensen in de kamer komen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:17
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
En nu gaat zeker iedereen op Leefbaar nederland stemmen.

Het zal toch ten onder gaan dat weet ik nu al de gedachten zijn niet peaceful en niet rechtvaardig.Niet allemaal de meest dan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten