Advertentie | |
|
![]() |
|
hmmz
![]() Hij kan maybe ook gestolen zijn... Misschien handig om ff aangifte te doen? Is je hond gechipt of getattoeëerd? Dat heeft nmlk z'n voordelen. Als je een hond ziet, die dan op je eige hond lijkt, kun je m altijd laten chippen of de tattoo controleren. Verder moet je met de ambulance ff oppassen. Ik werk er zelf nmlk ook bij en wij doen die formulieren na 24uur weg, omdat wij anders een megastapel met kwijtgeraakte dieren hebben. Het beste is ook om het asiel in te schakelen.
||
Citaat:
sterkte ermee...
||
Citaat:
dat had mijn hond wel, die viel telkens om, versleten heupen, kon nauwelijks recht staan.
|
mijn hond ging altijd met het pootje in het water om blaadjes te vangen... en ze is al 10 dus haar evenwicht is niet meer het best.. ik denk dat ze voorover gekukelt is ofso.. en ze kon er niet uit want de rand was hoger dan het water.. en ze kon al heel slecht lopen dus laat staan ergens uit klimmen...
Maar in iedergeval bedankt voor jullie reacties..
|
Het spijt me zeer van je hond
![]() Je kan voor verdere steun terecht in dit topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=523029 Ik hoop dat je het wat kunt verwerken, want zo'n hond die al lang bij je was betekent toch echt wel veel neem ik aan... *knuf*
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag, part trois Qimm | 500 | 05-12-2010 17:33 | |
Flora & Fauna |
tante schaft dieren aan, doet ze weg, schaft nieuwe dieren aan etc. RammsteinRulez | 9 | 02-10-2007 07:42 | |
Flora & Fauna |
Hond aan komen lopen wup | 1 | 08-11-2006 16:36 | |
Flora & Fauna |
honden en omgang met anderen... Ingetjuhh | 45 | 14-07-2005 21:14 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #18 WolterB | 496 | 13-01-2005 14:40 | |
Flora & Fauna |
Een hond erbij Poor twisted me | 9 | 11-08-2004 21:22 |