![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb trouwens ook Rodehond gehad ... en bof ook . vroeger( nou ja vroeger) kreeg je een spuit tegen Mazelen en later dan jongens een tegen Bof en meisjes tegen Rodehond .. maar 't zit nu allemaal in een prik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar zal ik eens kijken of er vaccins met andere dragers zijn ? wil ik best doen hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voorlopig zijn er toch nog geen plannen om zwanger te worden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en pijn = horror, vandaar ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je je er in verdiept, dan lees en hoor je veel van dat soort verhalen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
trouwens .. vraagje aan jou .. hoe reageer jij op een inenting ? waar krijg je precies last van ? By the way ... vanmiddag ben ik zelf de sigaar Hepatitis-B heeft weer eens niet gepakt... Whaaaa ik durf niet .. , mag ik bij jou op schoot ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
was dat toevallig een DKTP spuit ? ik maak je niet belachelijk hoor .. was meer bedoeld om je een beetje 'n hart onder de riem te steken .. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die gene die je toen geprikt heeft verdient een schop onder z'n kont. ik denk( weet eigenlijk wel zeker) dat ie 'm of niet recht of niet diep genoeg gezet heeft... om de buitenste bundels ( monnikskap spier) zitten vliezen .. en als 't daar tussen komt dan krijg je dat dus. kan ook zijn dat jij 'n beetje gespannen was dan trek je je spieren samen met ( bijna) het zelfde resultaat. maar de gene die pikt moet daar maar rekening mee houden bij BMR kan dat trouwens nooit gebeuren want die wordt ( zoals ik al zei ) onder je velletje gespoten. kan wel bij 't inspuiten een beetje branderig voelen bij sommige mensen. maar da's ook zo weer weg. .. en de meesten voelen er helemaal nix van ![]() Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 09:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zei eerder dat BMR in een spier moest, volgens mij, en das niet net over een velletje, lijkt me. Maar dan nog...ik vind het allemaal maar niks, 'k toch vragen of ze geen pilletjes kunnen maken ofzo. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BMR wordt subcutaan gegeven .. onder je velletje .. ( jij vertrouwt me ook niet he ![]() en als je ooit weer een in een spier krijgt ..( D(K)TP,Neisvac_C,Hepatitis_B, Tetanus )... goed je arm slap houden ik laat ze 'm altijd op 'n tafel leggen ( zien ze ook niet wat ik doe ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je arm slap houden is nogal lastig als je het niet zo prettig ed vind. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
meestal zien we wel met wie we 'n beetje voorzichtig moeten zijn hoor .. maar 't kan geen kwaad om 't gewoon ff te zegen ... maar zoals ik al zei .. voor 'n BMR spuit hoef je zoieso niet bang te zijn. ( misschien kun je hier langs komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik 'daar' langs kom, word ik spontaan nog banger. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() als je die nog laat zetten .. gewoon zeggen dat je er een beetje bang voor bent. is niemand die je uit zal lachen hoor. en nou ga ik lunchen ( en daarna ben ik zelf aan de beurt, maarja dan weet ik ook weer wat ik die mensen aaandoe ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
maar ik vertrouwde je wel ja ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel fijn dat het bij Suzanne wel hielp. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar met zo'n kapje ga je echt onder Narcose he .. . of was die prik niet gewoon een plaatselijke verdoving ? als dat zo is vind ik 't helemaal geen stijl ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
da's jou keuze ... die gaat overigens in een ader op je hand met 'n infuusnaald .. dus .. is ook net onder je velletje ![]() maar volgens mij mag je dat gewoon kiezen hoor .. en volgens mijn begeleider ook ( en da's 'n echte dokter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je mag idd kiezen (mits je verzekering het dekt ed), maar 't is wel een hoop gezeik soms. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet wel wat ik liever heb .. nou laat ik toch 10 keer liever een spuit zetten dan dat ik naar de tandarts ga, ja ook voor controle.. ik heb wel nooit wat maar ik moet er ook niet aan denken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nee inderdaad die gaat je monnikskapspier in ( boven arm) prik zelf voel je bijna niet .. en nu is 't 'n beetje stijf ( maar ik kan nog typen hoor , en spuiten zetten ![]() maar lief dat je 't vraagt hoor ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 13:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind 't naar om te zien ik vind 't idee niet leuk maar als 't dan ook nog hardstikke zeer doet heb ik er helemaal geen zin meer in. ![]() hmmja en nou ben ik ook nog zo slim geweest om dat stukje over die spuit in un spier te lezen .... en ik ben nog niet helemaal klaar vrees ik ![]() nu ja .. anders vraag ik gewoon of hij 't weer doet.. mag toch ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar idd, vraag je of hij het mag doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en m'n ma vind 't toch wel n veilig idee ![]() en die moet geloof ik in je spier ..... en ik las zonet dat ie er diep in moest ![]() nu ja van de andere kant .. 'n vriendin van me is toen met die massa inenting geweest en zij vond 't niet zo erg pijnlijk maar ik krijg er de kriebels van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die had je gelijk met die BMR spuit mogen hebben Meningokokken_C heten die dingen ![]() die moet inderdaad in je monnikskapspier maar dat lijkt veel enger dan het is hoor. 't enige verschil is dat je er een dagje spierpijn aan over kan houden .. maar dat heb ik nu ook. ( en dingen die je eng vind moet je ook niet lezen he ![]() maarja .. als je voor kerstmis langs komt dan kan ik 'm wel zetten (daarna is me stage afgelopen) beloof ik dat je geen week 'n pijnlijke arm zal hebben .. ( ik kan wel fatsoenlijk prikken ) ok ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik zeg ook niet dat je daardoor die prik niet moet nemen. Ik zou die prik ook aan mijn kinderen geven. Maar misschien wel later dan normaal ofzo. Want het is inderdaad zo dat ik mijn kinderen geen polio toewens. Maar het is maar dat je je er wel ff bewust van wordt. Maar daarom ga ik dus niet elke prik nemen die er maar is, zoals BMR en Meningokokken. Ik ben blij dat mijn ouders dat hebben besloten. En als ik dan meningokokken toch zou krijgen... nouja, dan is dat het risico geweest, dan moet ik dat (en mijn omgeving) maar dragen. Ik heb daarvoor gekozen. En als ik er dan doorheen zou komen (als ik het zou krijgen), dan ben ik wel immuun voor alle soorten. En dat zijn mensen die zijn ingeënt namelijk niet.
Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 14:41. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Waartegen ben jij ingeënt? Axel11 | 166 | 04-12-2015 17:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
[scholieren_stand.nl] inentingen verplicht stellen ? Raven | 29 | 15-09-2004 15:23 |