Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2003, 09:09
Suzanne_2003
Suzanne_2003 is offline
hmmmja ik moet 'm dus nog .. vanmiddag..
maar ik zie er als een berg tegen op .. iemand hier die weet of je die erg voelt ?

Vorige keer stond ik bijna te janken van de pijn
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 09:11
Verwijderd
welnee, voel je bijna niets van. Maar waarom moet je dat nu pas dan?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 09:19
Suzanne_2003
Suzanne_2003 is offline
Hmmja .. ik heb een tijd helemaal geen inentingen gemogen ..
maar nu mag ik de schade dus inhalen

Vorige keer was echt niet leuk .. ik mocht nieteens ff gaan zitten .
ik wil een andere huisarts.. mja .. ik ga nu dus naar de GGD hier .. tip van 'n vriendin ... ik hoop maar dat ze gelijk heeft
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 09:47
Qimm
Qimm is offline
Ach ontspannen en de andere kant op kijken.
Het prikje voel je maar even en de vloeistof kriebelt waarschijnlijk, no biggy
[edit] vertel die gene die je de injectie geeft dat je het eng vindt. Dan kan die je helpen met ontspannen en geruststellen. Er is niks aan, zo'n klein prikje.
Oud 19-11-2003, 10:00
Aries
Aries is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-11-2003 @ 10:47:
Ach ontspannen en de andere kant op kijken.
Het prikje voel je maar even en de vloeistof kriebelt waarschijnlijk, no biggy
[edit] vertel die gene die je de injectie geeft dat je het eng vindt. Dan kan die je helpen met ontspannen en geruststellen. Er is niks aan, zo'n klein prikje.
Tja dat probeer ik ze dus ook altijd te vertellen ...
ow en ff zuchten of ergens op blazen doet ook wonderen ..

en de meeste mensen die bij de GGD werken zijn heel erg aardig
( en ik kan 't weten )
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:07
Suzanne_2003
Suzanne_2003 is offline
Citaat:
Aries schreef op 19-11-2003 @ 11:00:
Tja dat probeer ik ze dus ook altijd te vertellen ...
ow en ff zuchten of ergens op blazen doet ook wonderen ..

en de meeste mensen die bij de GGD werken zijn heel erg aardig
( en ik kan 't weten )

geef jij prikken dan ?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:10
Verwijderd
Is die prik de enige manier om je te beschermen tegen rode hond?
Vraag ik me al een tijdje af.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:15
Aries
Aries is offline
Citaat:
Suzanne_2003 schreef op 19-11-2003 @ 11:07:
geef jij prikken dan ?
ja .. ik loop stage bij de GGD in Utrecht..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:16
Aries
Aries is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-11-2003 @ 11:10:
Is die prik de enige manier om je te beschermen tegen rode hond?
Vraag ik me al een tijdje af.
voor zover ik weet wel ..

hoezo .. moet je die ook nog ?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:27
Suzanne_2003
Suzanne_2003 is offline
Citaat:
Aries schreef op 19-11-2003 @ 11:15:
ja .. ik loop stage bij de GGD in Utrecht..

Daar moet ik dus heen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 11:08
Aries
Aries is offline
Citaat:
Suzanne_2003 schreef op 19-11-2003 @ 11:27:
Daar moet ik dus heen
Nou dan zie ik je wel verschijnen he..

( ik zal je wel een beetje helpen ok , hoe laat moet je ? )
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hm ik ben vast al te laat, maar je voelt echt niets van zo'n prikje. die dingen zijn tegenwoordig zo klein. ze rammen een prik er ook niet meer in, zoals vroeger, maar schuiven het er gewoon rustig in.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:22
Aries
Aries is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 19-11-2003 @ 13:57:
hm ik ben vast al te laat, maar je voelt echt niets van zo'n prikje. die dingen zijn tegenwoordig zo klein. ze rammen een prik er ook niet meer in, zoals vroeger, maar schuiven het er gewoon rustig in.

Hmmja ze is dus net geweest .. en ze heeft 't overleeft hoor.
was trouwens de 1e keer dat ik iemand van 't forum ontmoette
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Aries schreef op 19-11-2003 @ 13:22:
Hmmja ze is dus net geweest .. en ze heeft 't overleeft hoor.
was trouwens de 1e keer dat ik iemand van 't forum ontmoette
Cool zeg
Oud 19-11-2003, 13:45
Suzanne_2003
Suzanne_2003 is offline
nou .. 'kep 'm dus gehad..
ik voelde alleen heel even iets prikken .. alsof je 'n speld ofzo op je arm zet .. .. maar viel heel erg mee dus

en hij was echt heel aardig .
ik mocht eerst even rustig gaan zitten,
praatje gemaakt ...
en toen ie ging prikken moest ik m'n ogen dicht doen ..

en nou zit er een enorme Donald Duck pleister om m'n arm
ik loop gewoon voor gek
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:52
Qimm
Qimm is offline
Zie je, je hebt je druk gemaakt om helemaal niks
Oud 19-11-2003, 13:57
Aries
Aries is offline
Citaat:
Suzanne_2003 schreef op 19-11-2003 @ 14:45:
nou .. 'kep 'm dus gehad..
ik voelde alleen heel even iets prikken .. alsof je 'n speld ofzo op je arm zet .. .. maar viel heel erg mee dus

en hij was echt heel aardig .
ik mocht eerst even rustig gaan zitten,
praatje gemaakt ...
en toen ie ging prikken moest ik m'n ogen dicht doen ..

en nou zit er een enorme Donald Duck pleister om m'n arm
ik loop gewoon voor gek
Ja 't was de grootste die ik vinden kon
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Aries schreef op 19-11-2003 @ 11:16:
voor zover ik weet wel ..

hoezo .. moet je die ook nog ?
Officieel gezien wel. Of het er ooit van zal komen is een tweede.

Citaat:
Aries schreef op 19-11-2003 @ 14:57:
Ja 't was de grootste die ik vinden kon
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 08:29
Aries
Aries is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-11-2003 @ 20:23:
Officieel gezien wel. Of het er ooit van zal komen is een tweede.

Aaaaah .. durf je niet ?
zo'n grote meid
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Aries schreef op 20-11-2003 @ 09:29:
Aaaaah .. durf je niet ?
zo'n grote meid
Laat eens een allergie-prik-test (ik zou niet weten hoe dat echt heet, maar goed) doen, waarschijnlijk snap je daarna heel goed dat ik het niet echt prettig vind. Bovendien reageer ik altijd nogal allergisch op dingen die ingespoten worden, ook niet echt een leuk vooruitzicht. En door dat alles durf ik idd niet, nee.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 10:25
Aries
Aries is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-11-2003 @ 11:18:
Laat eens een allergie-prik-test (ik zou niet weten hoe dat echt heet, maar goed) doen, waarschijnlijk snap je daarna heel goed dat ik het niet echt prettig vind. Bovendien reageer ik altijd nogal allergisch op dingen die ingespoten worden, ook niet echt een leuk vooruitzicht. En door dat alles durf ik idd niet, nee.
Heb ik ook eens gehad hoor .. mja .. als je nergens op reageert valt dat ook wel mee..
maar dat Rodehond vaccin is maar 1 prik hoor ..en er zit ook maar 1 vaccin in . de meeste mensen die last van zo'n prik hebben hebben dat bij cocktails ( BMR, D(K)TP)
maarja .. ze allemaal appart zetten daar zullen sommige mensen ook niet blij mee zijn
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Aries schreef op 20-11-2003 @ 11:25:
Heb ik ook eens gehad hoor .. mja .. als je nergens op reageert valt dat ook wel mee..
maar dat Rodehond vaccin is maar 1 prik hoor ..en er zit ook maar 1 vaccin in . de meeste mensen die last van zo'n prik hebben hebben dat bij cocktails ( BMR, D(K)TP)
maarja .. ze allemaal appart zetten daar zullen sommige mensen ook niet blij mee zijn
Eén prik is er één teveel.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 10:44
Suzanne_2003
Suzanne_2003 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-11-2003 @ 11:26:
Eén prik is er één teveel.

Leonoor... ik heb 'm gister dus gehad.
en ik ben eigenlijk als de dood voor naalden
maar 't viel heel erg mee ( scroll maar een stukje naar boven )

'k heb alleen 'n beetje spierpijn
wordt nog lachen ... straks gym
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 12:33
LiedekeR
LiedekeR is offline
Je moet jezelf belonen bij een prik! Als je een kind op jonge leeftijd beloont voor een prikje, verdwijnt de angst. Die geld ook voor oudere mensen

Iets heel lekkers kopen, of jezelf trakteren op een leuk cadotje
Oud 20-11-2003, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Suzanne_2003 schreef op 20-11-2003 @ 11:44:
Leonoor... ik heb 'm gister dus gehad.
en ik ben eigenlijk als de dood voor naalden
maar 't viel heel erg mee ( scroll maar een stukje naar boven )

'k heb alleen 'n beetje spierpijn
wordt nog lachen ... straks gym
Ik heb gelezen dat het je erg mee viel, maar dat maakt voor mij weinig verschil...helaas.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-11-2003 @ 13:56:
Ik heb gelezen dat het je erg mee viel, maar dat maakt voor mij weinig verschil...helaas.
Zolang je maar oppast als je kinderen krijgt...
Oud 20-11-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 20-11-2003 @ 14:37:
Zolang je maar oppast als je kinderen krijgt...
Denk je dat ik er anders überhaupt over na gedacht had? Dan was dat niet nodig geweest, dan had ik het nl nooit laten doen. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik door zo iets een gehandicapt kind zou krijgen, vandaar mijn twijfel ed. Tegen die tijd ga ik ook nog wel overleggen met m'n huisarts ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:40
LiedekeR
LiedekeR is offline
Rode hond is toch "rubella"?

Rubella is een milde ziekte. Waarom moet je daarvoor worden ingeint?
Oud 20-11-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
LiedekeR schreef op 20-11-2003 @ 17:40:
Rubella is een milde ziekte. Waarom moet je daarvoor worden ingeint?
Het kan tijdens zwangerschap wel heel gevaarlijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-11-2003 @ 17:41:
Het kan tijdens zwangerschap wel heel gevaarlijk zijn.
En dan voornamelijk voor het kind, als ik me niet vergis...toch?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:55
LiedekeR
LiedekeR is offline
jah, voor de foetus kan het irriversibele gevolgen hebben. Dus als een vrouw zwanger is, is het gevaarlijk. maar in deze context?

De foetus kan van bij infectie van 0- 90 dagen misvormingen aan hart, hersen, ogen/oren krijgen. Latere infectie kan zich later ontpoppen tot DM.

Ik lees net dat de standaard vaccinatie voorkomt dat het virus in een populatie blijft rondzwerven. Het is dus niet gevaarlijk, maar iedereen moet gevaccineerd zijn. (vaccinatie = MMR ... measels, rubella)
Oud 20-11-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
LiedekeR schreef op 20-11-2003 @ 18:55:
jah, voor de foetus kan het irriversibele gevolgen hebben. Dus als een vrouw zwanger is, is het gevaarlijk. maar in deze context?

De foetus kan van bij infectie van 0- 90 dagen misvormingen aan hart, hersen, ogen/oren krijgen. Latere infectie kan zich later ontpoppen tot DM.
Wat is DM?

Citaat:
LiedekeR schreef op 20-11-2003 @ 18:55:
Ik lees net dat de standaard vaccinatie voorkomt dat het virus in een populatie blijft rondzwerven. Het is dus niet gevaarlijk, maar iedereen moet gevaccineerd zijn. (vaccinatie = MMR ... measels, rubella)
Iedereen moet gevaccineerd zijn? Lijkt me geen kwestie van moeten, toch?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:42
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-11-2003 @ 19:30:
Iedereen moet gevaccineerd zijn? Lijkt me geen kwestie van moeten, toch?
Wel als je wil dat de ziekte niet gaat rondzwerven. Zolang iedereen die ingeënt KAN worden, ook wordt ingeënt, dan is er vaak geen probleem voor de mensen die niet ingeënt kunnen worden. De ziekte komt dan namelijk niet voor in de omgeving en die kan je dus niet oplopen. Je word beschermt door de gevaccineerde mensen. (wat overigens weer geen rede is om jezelf niet in te laten enten. Nooit van een ander uitgaan )

Kan je jezelf niet laten testen op het vaccin? Misschien is het heel dom dat ik dit zeg, maar als je een huidtest kan laten doen met het vaccin en er gebeurd niets... Dan kan je je veilig laten inenten. Toch? Of ligt het ietsje moeilijker?
Oud 20-11-2003, 18:46
LiedekeR
LiedekeR is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-11-2003 @ 19:30:
Wat is DM?
Diabetes Mellitus, geen werkzame insuline.
Oud 20-11-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 20-11-2003 @ 19:42:
Wel als je wil dat de ziekte niet gaat rondzwerven. Zolang iedereen die ingeënt KAN worden, ook wordt ingeënt, dan is er vaak geen probleem voor de mensen die niet ingeënt kunnen worden. De ziekte komt dan namelijk niet voor in de omgeving en die kan je dus niet oplopen. Je word beschermt door de gevaccineerde mensen. (wat overigens weer geen rede is om jezelf niet in te laten enten. Nooit van een ander uitgaan )

Kan je jezelf niet laten testen op het vaccin? Misschien is het heel dom dat ik dit zeg, maar als je een huidtest kan laten doen met het vaccin en er gebeurd niets... Dan kan je je veilig laten inenten. Toch? Of ligt het ietsje moeilijker?
Daar zal ik idd niet snel van uit gaan. 'k ga tegen die tijd iig nog wel overleggen met m'n huisarts ed.

Ligt moeilijker, denk ik. Sowieso heb ik het dus niet zo op naalden en dat lost een huidtest niet op, integendeel. Plus dat een huidtest, denk ik, ook heel anders is dan een inenting.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:34
ekki
ekki is offline
Ik heb ook geen BMR gehad, wel de bof gehad en misschien de rode hond (moet ik me nog op laten testen). Ik vind het ook helemaal niet gek om je kinderen de BMR NIET te geven. Inentingen zijn helemaal niet zo goed. Zeker niet op jonge leeftijd. Inentingen kunnen best schadelijk zijn.

En tuurlijk is het onverstandig om sommige inentingen, bijvoorbeeld DKTP, helemaal niet te nemen. Maar soms hoeft het echt gewoon niet. Moeten lijkt mij dus ook onzin.

Ik heb ook geen prik genomen laatst, ik weet ff niet meer hoe dat heette, maar daar kregen allemaal kinderen een prik voor (voor hersenvliesontsteking, iets met een B ). Dat had ik ook niet zo snel bij m'n kinderen laten doen, eerlijk gezegd. M'n zusje heeft er ook voor gekozen om nee te zeggen tegen die inenting (zij kreeg een brief thuis, ik was daar al te oud voor).
Oud 20-11-2003, 20:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ekki schreef op 20-11-2003 @ 21:34:

Ik heb ook geen prik genomen laatst, ik weet ff niet meer hoe dat heette, maar daar kregen allemaal kinderen een prik voor (voor hersenvliesontsteking, iets met een B ). Dat had ik ook niet zo snel bij m'n kinderen laten doen, eerlijk gezegd. M'n zusje heeft er ook voor gekozen om nee te zeggen tegen die inenting (zij kreeg een brief thuis, ik was daar al te oud voor).
Meningokokken C

Ik heb hem wel gehad en ben er een week lang ziek van geweest. Was niet zo fijn.
Oud 20-11-2003, 21:07
ekki
ekki is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-11-2003 @ 21:43:
Meningokokken C

Ik heb hem wel gehad en ben er een week lang ziek van geweest. Was niet zo fijn.
oh .

Nee, precies, dat bedoel ik. Er zijn mensen die zwakzinnigheid overhouden aan inentingen.
Oud 21-11-2003, 07:35
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
ekki schreef op 20-11-2003 @ 22:07:
oh .

Nee, precies, dat bedoel ik. Er zijn mensen die zwakzinnigheid overhouden aan inentingen.
Hmmm, van zwakzinnigheid weet ik het niet precies. Maar autisme krijg je iig niet zomaar van inentingen. Autisme openbaart zich nl. in dezelfde tijd als wanneer je je inentingen als kind zou krijgen. Daarom is er wel eens gedacht dat er verband lag tussen de twee maar dat schijnt dus niet zo te zijn (als ik Strong Medicine mag geloven)
Oud 21-11-2003, 07:46
Qamra
Qamra is offline
Ik heb die meningokokkending wel gehad. Geen last van gehad, behalve een beetje een stijve arm.

En dat mens die het deed was echt een bitch Nog voor ik kon vragen of ze even kon tellen (je weet wel, 1,2,3 en *zucht*) ramde ze hem al in mijn bovenarm.. *auw*
Oud 21-11-2003, 08:22
Aries
Aries is offline
Citaat:
Qamra schreef op 21-11-2003 @ 08:46:
Ik heb die meningokokkending wel gehad. Geen last van gehad, behalve een beetje een stijve arm.

En dat mens die het deed was echt een bitch Nog voor ik kon vragen of ze even kon tellen (je weet wel, 1,2,3 en *zucht*) ramde ze hem al in mijn bovenarm.. *auw*
hmmja maar sommige mensen worden al nerveus als je ze laat tellen. en dan zijn ze voordat de prik komt zo gespannen dat 't echt zeer doen.
Ik vertel nooit wanneer ik prik, gewoon oogjes dicht en ontspannen

owja .. een vaccin moet in een spier ( er zijn uitzonderingen hoor ) dus een huidtest .. nee dat gaat niet

Laatst gewijzigd op 21-11-2003 om 08:24.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:26
Verwijderd
Wat ik me afvraag...wat is het verschil tussen een inenting en pillen slikken? Tuurlijk komt alles bij een inenting direct in je bloed terecht, maar als je pillen slikt, dan komt het daar toch uiteindelijk ook? Bij dingen als aids, malaria en antibiotica zijn het ook vaak pillen (dat kan iig)...waarom dan bij iets als rode hond niet?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:29
Aries
Aries is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-11-2003 @ 20:45:
Daar zal ik idd niet snel van uit gaan. 'k ga tegen die tijd iig nog wel overleggen met m'n huisarts ed.

Ligt moeilijker, denk ik. Sowieso heb ik het dus niet zo op naalden en dat lost een huidtest niet op, integendeel. Plus dat een huidtest, denk ik, ook heel anders is dan een inenting.
Jij was toch allergisch voor suiker he ?
ook Sorbitol ?
die wordt nl bij Rubellavaccin als drager gebruikt
die gaat trouwens net onder je velletje dus

bij andere vaccins is dat vaak (poly)sacharine dus dat zou jou probleem verklaren

Laatst gewijzigd op 21-11-2003 om 08:37.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Aries schreef op 21-11-2003 @ 09:29:
Jij was toch allergisch voor suiker he ?
ook Sorbitol ?
die wordt nl bij Rubellavaccin als drager gebruikt

bij andere vaccins is dat vaak (poly)sacharine dus dat zou jou probleem verklaren
Ik ben idd allergisch voor suiker, sorbitol is, als ik me niet vergis, een zoetstof en daar kan ik ook absoluut niet tegen (op dit moment ben ik voor zoetstoffen misschien nog wel allergischer dan suiker).
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:40
Aries
Aries is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-11-2003 @ 09:31:
Ik ben idd allergisch voor suiker, sorbitol is, als ik me niet vergis, een zoetstof en daar kan ik ook absoluut niet tegen (op dit moment ben ik voor zoetstoffen misschien nog wel allergischer dan suiker).
hmmja .. dat verklaart dus wel jou probleem ..
ik kan wel eens voor je zoeken of er vaccins met een andere drager zijn... ( en dan heb ik weer iets voor in m'n stage verslag )
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:45
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Aries schreef op 21-11-2003 @ 09:22:
hmmja maar sommige mensen worden al nerveus als je ze laat tellen. en dan zijn ze voordat de prik komt zo gespannen dat 't echt zeer doen.
Ik vertel nooit wanneer ik prik, gewoon oogjes dicht en ontspannen
Pff, kheb twee keer bloed laten prikken, dat is een grotere horror dan heel dat vaccin. Tellen en ademen werkt nou eenmaal het beste voor mij, mag ik toch best om vragen of niet?
Oud 21-11-2003, 08:50
Aries
Aries is offline
Citaat:
Qamra schreef op 21-11-2003 @ 09:45:
Pff, kheb twee keer bloed laten prikken, dat is een grotere horror dan heel dat vaccin. Tellen en ademen werkt nou eenmaal het beste voor mij, mag ik toch best om vragen of niet?
Ja tuurlijk .. maar ik weet uit ervaring dat als ik wacht tot iemand zich 'n beetje ontspant ( vooral als ie intramusculair moet, is meestal zo) dat ie er dan bijna nix van voelt ..
en ik heb ook wel eens iemand laten tellen .. maar die werd daar alleen maar banger van .

maar uitademen .. of ergens op blazen werkt ook ja

en wrom zie je zo tegen bloedprikken op .. ?
ik ben soms een halve liter kwijt
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:57
Aries
Aries is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-11-2003 @ 09:26:
Wat ik me afvraag...wat is het verschil tussen een inenting en pillen slikken? Tuurlijk komt alles bij een inenting direct in je bloed terecht, maar als je pillen slikt, dan komt het daar toch uiteindelijk ook? Bij dingen als aids, malaria en antibiotica zijn het ook vaak pillen (dat kan iig)...waarom dan bij iets als rode hond niet?
hmmja zo'n ziektekiem is al verzwakt ..of gedood... als ie dan nog je maag moet passeren blijft er helemaal nix van over..
Polio kan trouwens op een suikerklontje .. maarja die zit al in DKTP dus .. en de rest daarvan moet in een spier
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:58
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Aries schreef op 21-11-2003 @ 09:50:
en wrom zie je zo tegen bloedprikken op .. ?
ik ben soms een halve liter kwijt
Euh, waar lees jij dat ik tegen bloedprikken op zie? Ik verwacht ze ten eerste niet de komende tijd, ten tweede doen ze gewoon pijn, maar niet zo erg dat ik het absoluut niet meer durf.

Ik heb wel ergere prikken gehad/naalden in me gehad een vocht/pus/bloed bult op je voorhoofd leeg laten zuigen, argh!
Oud 21-11-2003, 09:01
Aries
Aries is offline
Citaat:
Qamra schreef op 21-11-2003 @ 09:58:
Euh, waar lees jij dat ik tegen bloedprikken op zie? Ik verwacht ze ten eerste niet de komende tijd, ten tweede doen ze gewoon pijn, maar niet zo erg dat ik het absoluut niet meer durf.

Ik heb wel ergere prikken gehad/naalden in me gehad een vocht/pus/bloed bult op je voorhoofd leeg laten zuigen, argh!
Getskatheters ( ja uit hoe voelen we ons vandaag )

hmmja omdat je zei dat dat een grotere horror was dan ..........
was aardig bedoelt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten