Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[mierenneuk] het is geen "mr." dat is een afkorting voor meester, als in "meester in de rechten". In Nederland zetten wij voor de naam van een meneer "dhr." en daar achteraan eventuele titels...[/mierenneuk]
|
ja dat heb je met soaps, zeker als ze lang duren. mensen die soaps maken willen waarschijnlijk ook wel eens wat anders doen in hun leven dan alleen soaps maken. Ik kan me daar tenminste wel wat bij voorstellen. Bovendien zijn ze bekende Nederlanders, waardoor ze snel voor iets anders gevraagd kunnen worden.
|
![]() |
||
Citaat:
Dat Lieke van Lexmond de rol van Charlie overnam van Aukje van Ginneken vond ik echt wel vet beter, k vind Lieke n stuk leuker om naar te kijken. ![]() |
![]() |
|
argh.
alsof harmsen al van te voren iemand af zou keuren, zonder dat ie diegene kent (zoals bij tracey). Zelfs benjamin nam ie in huis, terwijl benjamin aan vrouwenhandel deed!! en barbara had d'r mond moeten houden en moeten luisteren naar robert. Dan gebeurde d'r tenminste weer iets leuks ![]() en wat een slechte ontwikkeling: sofia weer terug ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Twéé keer Caroline de Bruyn; wie wil dat nou niet?? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en over die scenarioschrijvers ben ik het met je eens. jezus wat slecht!
|
nou mensen, door gtst weten we het: als je doodgaat, schijnt er opeens een fel licht in je porem
![]() enne...hoe snel kunnen ze zich verplaatsen in meerdijk?!?! ![]() - sjors en morris in koning, sjors gaat weg --> volgende scene: sjors en morris lopen de koning in. - barbara en janine zijn aan het "joggen" ![]() ![]() en rosa ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik dacht echt precies hetzelfde tijdens de aflevering, maar jij kan het wel goed verwoorden zeg ![]() Dacht trouwens dat het uit was tussen Morris en Sjors, maar nou ging Sjors het ineens weer opnemen voor Morris (over Robert). Is het dan toch nog/weer aan ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() ik vind het trouwens ook erg knap dat Sophia met doorgesneden polsen het nummer van Ludo nog kan intoetsen ![]()
||
Citaat:
nou heb ik er niet zo veel verstand van, maar het lijkt me dat (als je eenmaal één pols hebt doorgesneden) je niet meer zo veel kracht kan zetten op je andere pols ![]()
||
Citaat:
stomme slechtspelende meneer harmsen en domme tracey ![]()
|
Wie herinnert er zich nog iets van een duur schilderij geloof ik v ludo die hedwig als et goed is van het grofvuil had ofzo? Daar hebben ze nooit meer iets mee gedaan eh?
![]() Ennehh Pascalle kan dan slecht acteren, maar wat is die meid bloedmooi! (Sjors en Charlie ook trouwes) Owhja Ray is een lieverdje, Milan heeft echt mooie ogen en ik mis Rik!!! ![]() Dan hebben we die doos van een Tracy.. En die lelijke Morris... en die bleke gore Laura, heeft die niet al lang genoeg in die soap gezeten?! (Robbert ook trouwes) Vinden jullie ook niet, dat Nina ineens zo groot is? Als laatste, eindelijk Sophia kwijt... wat doen die domme belg Nick en die lelijke nieuwe Govert in de serie?! En waarom denkt Martine ineens de geweldige moeder te zijn?... Dat was et wel weer ffies ![]() KUS
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 18:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() 1. Tracey is fout, vanwege haar personage. Hoe ze in het echt is interesseert me niet, aangezien jette van der mey vast ook heel aardig is buiten gtst. In gtst is ze gewoon mega irritant en dus mag ze weg (net als tracey) 2. sofia is heel fout. Wat is d'r nou nepper dan 1 persoon die 2 personages speelt? 3. ja, nick is dom omdat ie een belg is ![]()
||
Citaat:
Ik vond het cool dat Sophia door dezelfde actrice werd gespeeld als Jeanine. Twéé keer Caroline de Bruyn is toch veel leuker?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Begrijp me goed, echt een 'lekker ding' vind ik em niet maar hij is wel cute ![]() Enne MarkB je valt in herhaling ..Sophia is cooool Twéé keer Caroline de Bruyn; wie wil dat nou niet?? .. ..Ik vond het cool dat Sophia door dezelfde actrice werd gespeeld als Jeanine. Twéé keer Caroline de Bruyn is toch veel leuker?? .. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
kortom: wij hebben niet dezelfde mening ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat vind ik ook zo vaag...misschien pascal en bv ook valerie die gaan met mannen naar bed...die moeten toch merken dat ze kinderen gebaard hebben... ![]() ![]() k vind dat martine wat meer moet meemaken...dit is wel een slome come-back...
||
Citaat:
Pascal heeft het gemerkt, maar heeft het kind blijkbaar laten verzuipen (als het haar kind is, anders een broertje ofzo) en Valerie heeft het ook gemerkt, maar heeft het kind aan Barbara gegeven.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |
Gtst [6] WishfulDreaming | 500 | 07-01-2004 22:52 | |