Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2003, 19:38
peaceflower
peaceflower is offline
Verschrikkelijk, die nieuwe meneer Harmsen!!

Zo wordt het wel een erg debiele soap
Oud 24-11-2003, 20:10
zus en zo
zus en zo is offline
stomme harmsen!! harmsen zit nooit aan de bar, en hij vraagt ook nooit of ie zn tosti op mag eten...

milan was wel leuk op t eind

dat vlaams vind ik ook wel geinig
Oud 24-11-2003, 20:15
scala
scala is offline
dat is dus helemaal nix die meneer harmsen, hoe fout kan je iemand casten tis gewoon een heel ander karakter! wik was koel
Oud 24-11-2003, 20:35
*gaapt*
*gaapt* is offline
is die Sophia nou een zus van Janine ofzo?
Oud 24-11-2003, 20:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 24-11-2003 @ 21:35:
is die Sophia nou een zus van Janine ofzo?
Nee, Sophia is de ex-vrouw van Ludo, de moeder van Stefano. Ze wordt wel gespeeld door dezelfde actrice; Caroline de Bruyn. Als verklaring geven ze in GTST dat Ludo eigenlijk verliefd was op jeanine, omdat ze hem zoveel deed denken aan Sophia, van wie hij dacht dat ze dood was. Jeanine heeft daar meerdere malen op gezinspeeld, tegen Barbara onder andere: "Brrr, zo eng, net alsof ik in een spiegel keek".

Die nieuwe meneer Harmsen vind ik niet zo geslaagd, die hebben ze echt fout gecast. De "orginele" meneer Harmsen had niet eens een bril op, dus hadden ze wel iemand zonder bril kunnen casten om zich een beetje aan het orginele karakter te houden.

Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 17:49.
Oud 24-11-2003, 21:19
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
MarkB schreef op 24-11-2003 @ 21:47:
De "orginele" mr. harmsen
*offtopic*

[mierenneuk] het is geen "mr." dat is een afkorting voor meester, als in "meester in de rechten". In Nederland zetten wij voor de naam van een meneer "dhr." en daar achteraan eventuele titels...[/mierenneuk]
Oud 25-11-2003, 06:34
Agnès
Agnès is offline
Er is maar 1 Harmsen vind ik en dat is Wik..
Deze nieuwe Harmsen is wel erg slecht .
Oud 25-11-2003, 13:03
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 24-11-2003 @ 20:38:

Zo wordt het wel een erg debiele soap
dat is dan niet veel verschil met nu
Oud 25-11-2003, 13:57
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
De nieuwe Harmsen rulez

Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 14:03.
Oud 25-11-2003, 16:47
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
die nieuwe Harmsen irriteert me behoorlijk. ik zie nog steeds de 'echte' Harmsen voor me en die deed het veel beter.

het lijkt wel alsof in alles soaps de rollen overgenomen worden
Oud 25-11-2003, 17:01
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
ja dat heb je met soaps, zeker als ze lang duren. mensen die soaps maken willen waarschijnlijk ook wel eens wat anders doen in hun leven dan alleen soaps maken. Ik kan me daar tenminste wel wat bij voorstellen. Bovendien zijn ze bekende Nederlanders, waardoor ze snel voor iets anders gevraagd kunnen worden.
Oud 25-11-2003, 17:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 24-11-2003 @ 22:19:
*offtopic*

[mierenneuk] het is geen "mr." dat is een afkorting voor meester, als in "meester in de rechten". In Nederland zetten wij voor de naam van een meneer "dhr." en daar achteraan eventuele titels...[/mierenneuk]
Ja, dat wist ik al, maar ik was te lui om voor de 2e keer 'meneer' op te schrijven (ik weet het, t is erg). k Heb het aangepast.

Dat Lieke van Lexmond de rol van Charlie overnam van Aukje van Ginneken vond ik echt wel vet beter, k vind Lieke n stuk leuker om naar te kijken.
Oud 25-11-2003, 18:28
Balance
Balance is offline
argh.
alsof harmsen al van te voren iemand af zou keuren, zonder dat ie diegene kent (zoals bij tracey). Zelfs benjamin nam ie in huis, terwijl benjamin aan vrouwenhandel deed!!

en barbara had d'r mond moeten houden en moeten luisteren naar robert. Dan gebeurde d'r tenminste weer iets leuks
en wat een slechte ontwikkeling: sofia weer terug
Oud 25-11-2003, 18:30
Balance
Balance is offline
Die nieuwe lijkt trouwens niet alleen heel slecht op meneer Harmsen, hij kan ook niet acteren. Hij zegt alles gewoon op
Oud 25-11-2003, 18:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
linda85 schreef op 25-11-2003 @ 19:28:
argh.
alsof harmsen al van te voren iemand af zou keuren, zonder dat ie diegene kent (zoals bij tracey). Zelfs benjamin nam ie in huis, terwijl benjamin aan vrouwenhandel deed!!
Tja, dat valt de acteur niet te verwijten, maar dat is iets van de scenarioschrijvers!

Citaat:
en barbara had d'r mond moeten houden en moeten luisteren naar robert. Dan gebeurde d'r tenminste weer iets leuks
en wat een slechte ontwikkeling: sofia weer terug
Sophia is cooool
Twéé keer Caroline de Bruyn; wie wil dat nou niet??
Oud 25-11-2003, 19:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 25-11-2003 @ 19:52:
Tja, dat valt de acteur niet te verwijten, maar dat is iets van de scenarioschrijvers!

Sophia is cooool
Twéé keer Caroline de Bruyn; wie wil dat nou niet??
*steekt vinger op*

en over die scenarioschrijvers ben ik het met je eens.
jezus wat slecht!
Oud 25-11-2003, 19:36
Negrotiator
Negrotiator is offline
OMG, nee, nu gaan ze te ver!
Die zalige Sophia, met die bril, o hoe geil!, die lekkere benen van Caroline de Bruijn, dat accent, aah, en dat ligt dan ontzield daar op bed, de lakens berodend! Neeeeee
Oud 25-11-2003, 20:10
zus en zo
zus en zo is offline
nou mensen, door gtst weten we het: als je doodgaat, schijnt er opeens een fel licht in je porem

enne...hoe snel kunnen ze zich verplaatsen in meerdijk?!?!
- sjors en morris in koning, sjors gaat weg --> volgende scene: sjors en morris lopen de koning in.
- barbara en janine zijn aan het "joggen" --> volgende scene: barbara bij A&A --> Janine bij Ludo (ook lekker logisch ) --> volgende scene: Janine thuis uit de douche --> Barbara thuis met morris op de bank...

en rosa nieuwe blouse
Oud 25-11-2003, 21:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-11-2003 @ 21:10:
nou mensen, door gtst weten we het: als je doodgaat, schijnt er opeens een fel licht in je porem
*heeft een paar minuten nodig om bij te komen*

Ik dacht echt precies hetzelfde tijdens de aflevering, maar jij kan het wel goed verwoorden zeg

Dacht trouwens dat het uit was tussen Morris en Sjors, maar nou ging Sjors het ineens weer opnemen voor Morris (over Robert). Is het dan toch nog/weer aan ofzo
Oud 25-11-2003, 21:28
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
linda85 schreef op 25-11-2003 @ 22:15:
*heeft een paar minuten nodig om bij te komen*

Ik dacht echt precies hetzelfde tijdens de aflevering, maar jij kan het wel goed verwoorden zeg
dank je

ik vind het trouwens ook erg knap dat Sophia met doorgesneden polsen het nummer van Ludo nog kan intoetsen
Oud 25-11-2003, 21:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-11-2003 @ 22:28:
dank je

ik vind het trouwens ook erg knap dat Sophia met doorgesneden polsen het nummer van Ludo nog kan intoetsen
nou ja, ik vond het vooral knap dat ze beide polsen wist door te snijden.
nou heb ik er niet zo veel verstand van, maar het lijkt me dat (als je eenmaal één pols hebt doorgesneden) je niet meer zo veel kracht kan zetten op je andere pols
Oud 25-11-2003, 21:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Sophia dood??? Neeeeeeeeeeeee!

Oud 26-11-2003, 14:12
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
MarkB schreef op 25-11-2003 @ 22:53:
Sophia dood??? Neeeeeeeeeeeee!

jaaa!
Oud 26-11-2003, 17:24
BCR
BCR is offline
Whaha, stom einde

Dat van Morris en Sjors viel mij ook op, dat ze het ene moment de Koning uit liepen en het volgende moment weer naar binnen.

Spoiler
Oud 26-11-2003, 17:29
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
aah jammer dat ik deze aflevering heb gemist het klinkt alsof er veel is gebeurd
Oud 26-11-2003, 18:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 26-11-2003 @ 18:29:
aah jammer dat ik deze aflevering heb gemist het klinkt alsof er veel is gebeurd
valt wel mee. vooral veel om je aan te ergeren.
stomme slechtspelende meneer harmsen en domme tracey
Oud 26-11-2003, 18:09
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
o gelukkig, die hoefde ik toch al niet te zien vreselijk
Oud 27-11-2003, 01:40
Ellaha
Ellaha is offline
Wie herinnert er zich nog iets van een duur schilderij geloof ik v ludo die hedwig als et goed is van het grofvuil had ofzo? Daar hebben ze nooit meer iets mee gedaan eh? zonde!

Ennehh Pascalle kan dan slecht acteren, maar wat is die meid bloedmooi! (Sjors en Charlie ook trouwes)

Owhja Ray is een lieverdje, Milan heeft echt mooie ogen en ik mis Rik!!! Benjamin en Dennis mogen dr zeker ook wezen!!!!!

Dan hebben we die doos van een Tracy..
En die lelijke Morris... en die bleke gore Laura, heeft die niet al lang genoeg in die soap gezeten?! (Robbert ook trouwes)

Vinden jullie ook niet, dat Nina ineens zo groot is?

Als laatste, eindelijk Sophia kwijt... wat doen die domme belg Nick en die lelijke nieuwe Govert in de serie?! En waarom denkt Martine ineens de geweldige moeder te zijn?...

Dat was et wel weer ffies

KUS
Oud 27-11-2003, 16:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ellaha schreef op 27-11-2003 @ 02:40:
En die lelijke Morris...
volgens mij heb jij nou ruzie met WishfulDreaming
Oud 27-11-2003, 16:35
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
linda85 schreef op 27-11-2003 @ 17:34:
hahaha
Oud 27-11-2003, 17:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ellaha schreef op 27-11-2003 @ 02:40:
Wie herinnert er zich nog iets van een duur schilderij geloof ik v ludo die hedwig als et goed is van het grofvuil had ofzo? Daar hebben ze nooit meer iets mee gedaan eh? zonde!
Hey ja, nou je het zegt, dat schilderij zouden ze eigenlijk eens van zolder moeten opduikelen -als het er nog ligt. Kan Harmsen eindelijk eens wat ruimer gaan wonen.

Citaat:
Ennehh Pascalle kan dan slecht acteren, maar wat is die meid bloedmooi! (Sjors en Charlie ook trouwes)
Pascale vind ik wel meevallen. Maar Sjors en Charlie inderdaad wel. Ik vind Tracey en vooral Isabella en Jeanine eigenlijk veel knapper dan Pascale.

Citaat:
Dan hebben we die doos van een Tracy..
En die lelijke Morris... en die bleke gore Laura, heeft die niet al lang genoeg in die soap gezeten?! (Robbert ook trouwes)
Ik snap nog steeds niet wat iedreen tegen Tracey heeft. Okee, in de serie is ze een dozig type, maar je kent ze toch wel IRL he, dat soort mensen? Dat maakt het juist herkenbaar en leuk. Laura vind ik ook niet zo leuk, maar ze hoort er nu eenmaal bij. En Robert mag wat mij betreft eeuwig blijven. Die man heeft humor!

Citaat:
Vinden jullie ook niet, dat Nina ineens zo groot is?
Tja, Wendela/Sjors is ook geboren rond '93 en is nu al 16+. Blijkbaar groeien kinderen 2 keer zo snel in Meerdijk dan in de echte wereld.

Citaat:
Als laatste, eindelijk Sophia kwijt... wat doen die domme belg Nick en die lelijke nieuwe Govert in de serie?! En waarom denkt Martine ineens de geweldige moeder te zijn?...
Dat einde eergister, dat Sophia dood op bed lag, dat vond ik zooooooo triest. En waarom is Nick dom, alleen omdat-ie een Belg is? Hij is de zoon van Ludo. Over die nieuwe Harmsen ben ik ook niet enthousiast, maar we moeten het er maar mee doen.

Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 18:26.
Oud 27-11-2003, 18:17
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 27-11-2003 @ 18:59:
Hey ja, nou je het zegt, dat schilderij zouden ze eigenlijk eens van zolder moeten opduikelen -als het er nog ligt. Kan Harmsen eindelijk eens wat ruimer gaan wonen.

Pascale vind ik wel meevallen. Maar Sjors en Charlie inderdaad wel. Ik vind Tracey en vooral Isabella eigenlijk veel knapper dan Pascale.

Ik snap nog steeds niet wat iedreen tegen Tracey heeft. Okee, in de serie is ze een dozig type, maar je kent ze toch wel IRL he, dat soort mensen? Dat maakt het juist herkenbaar en leuk. Laura vind ik ook niet zo leuk, maar ze hoort er nu eenmaal bij. En Robert mag wat mij betreft eeuwig blijven. Die man heeft humor!

Tja, Wendela/Sjors is ook geboren rond '93 en is nu al 16+. Blijkbaar groeien kinderen 2 keer zo snel in Meerdijk dan in de echte wereld.

Dat einde eergister, dat Sophia dood op bed lag, dat vond ik zooooooo triest. En waarom is Nick dom, alleen omdat-ie een Belg is? Hij is de zoon van Ludo. Over die nieuwe Harmsen ben ik ook niet enthousiast, maar we moeten het er maar mee doen.

1. Tracey is fout, vanwege haar personage. Hoe ze in het echt is interesseert me niet, aangezien jette van der mey vast ook heel aardig is buiten gtst. In gtst is ze gewoon mega irritant en dus mag ze weg (net als tracey)
2. sofia is heel fout. Wat is d'r nou nepper dan 1 persoon die 2 personages speelt?
3. ja, nick is dom omdat ie een belg is
Oud 27-11-2003, 18:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
linda85 schreef op 27-11-2003 @ 19:17:

1. Tracey is fout, vanwege haar personage. Hoe ze in het echt is interesseert me niet, aangezien jette van der mey vast ook heel aardig is buiten gtst. In gtst is ze gewoon mega irritant en dus mag ze weg (net als tracey)
2. sofia is heel fout. Wat is d'r nou nepper dan 1 persoon die 2 personages speelt?
3. ja, nick is dom omdat ie een belg is
Hoe ze in het echt is, weet ik ook niet. Maar ik bedoelde: in de serie speelt ze een enorme doos. Nou, je kent toch vast wel van die personen in je eigen leven? Dat maakt het toch leuk en herkenbaar? Nou ja, dat vind ik dan.
Ik vond het cool dat Sophia door dezelfde actrice werd gespeeld als Jeanine. Twéé keer Caroline de Bruyn is toch veel leuker??
Oud 27-11-2003, 18:39
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ik heb er inmiddels vrede mee dat ik schijnbaar de enige ben die em leuk vindt..

Begrijp me goed, echt een 'lekker ding' vind ik em niet maar hij is wel cute

Enne MarkB je valt in herhaling

..Sophia is cooool
Twéé keer Caroline de Bruyn; wie wil dat nou niet?? ..

..Ik vond het cool dat Sophia door dezelfde actrice werd gespeeld als Jeanine. Twéé keer Caroline de Bruyn is toch veel leuker?? ..

Oud 27-11-2003, 19:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 27-11-2003 @ 19:25:
Hoe ze in het echt is, weet ik ook niet. Maar ik bedoelde: in de serie speelt ze een enorme doos. Nou, je kent toch vast wel van die personen in je eigen leven? Dat maakt het toch leuk en herkenbaar? Nou ja, dat vind ik dan.
ik ken ook wel van die irritante mensen als laura, maar dat maakt het er niet leuker op (ook al is het heel herkenbaar).
kortom: wij hebben niet dezelfde mening
Citaat:
Ik vond het cool dat Sophia door dezelfde actrice werd gespeeld als Jeanine. Twéé keer Caroline de Bruyn is toch veel leuker??
Nou moet ik nogmaals zeggen dat ik weinig om Caroline de Bruijn geef. Eentje is best leuk, maar twee is teveel.
Oud 27-11-2003, 19:30
Ketjing
Ketjing is offline
en toen viel Sill in het water
Oud 27-11-2003, 19:35
ikaruz
ikaruz is offline
hopelijk is ie dood. Eindelijk van dat gezeur af. Laura en Dennis uitelkaar. Jippie!
Oud 27-11-2003, 20:27
Verwijderd
wat deed die muts dan?
Oud 27-11-2003, 20:34
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 27-11-2003 @ 21:27:
wat deed die muts dan?
Pascalle deed het. Ze liet Syl, of however je het ook moet schrijven, in het water vallen terwijl ze hem in haar handen had en Dennis aan de kant stond
Oud 27-11-2003, 20:40
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
ja wat toevallig nou. ik weet niet wat er met tim is, maar dit zal vast aanleiding zijn om dat boven te laten komen
Oud 27-11-2003, 21:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-11-2003 @ 19:39:
Enne MarkB je valt in herhaling

..Sophia is cooool
Twéé keer Caroline de Bruyn; wie wil dat nou niet?? ..

..Ik vond het cool dat Sophia door dezelfde actrice werd gespeeld als Jeanine. Twéé keer Caroline de Bruyn is toch veel leuker?? ..

Tja, wat kan ik zeggen? k Zie dr gewoon graag
Oud 27-11-2003, 21:59
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 27-11-2003 @ 21:40:
ja wat toevallig nou. ik weet niet wat er met tim is, maar dit zal vast aanleiding zijn om dat boven te laten komen
toen ze buiten stonden hoorde je toch van die meeuwen enzo...ze zal die tim (ik denk haar eigen kind) wel in de zee gemieterd hebben tijdens een boottochtje ofzo

dat vind ik ook zo vaag...misschien pascal en bv ook valerie die gaan met mannen naar bed...die moeten toch merken dat ze kinderen gebaard hebben...

k vind dat martine wat meer moet meemaken...dit is wel een slome come-back...
Oud 27-11-2003, 22:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 27-11-2003 @ 22:59:
dat vind ik ook zo vaag...misschien pascal en bv ook valerie die gaan met mannen naar bed...die moeten toch merken dat ze kinderen gebaard hebben...
wat bedoel je?
Pascal heeft het gemerkt, maar heeft het kind blijkbaar laten verzuipen (als het haar kind is, anders een broertje ofzo) en Valerie heeft het ook gemerkt, maar heeft het kind aan Barbara gegeven.
Oud 28-11-2003, 08:40
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
linda85 schreef op 27-11-2003 @ 23:01:
wat bedoel je?
Pascal heeft het gemerkt, maar heeft het kind blijkbaar laten verzuipen (als het haar kind is, anders een broertje ofzo) en Valerie heeft het ook gemerkt, maar heeft het kind aan Barbara gegeven.
nee, die mannen moeten dat toch merken tijdens de seks...lijkt mij dan...
Oud 28-11-2003, 19:16
Agnès
Agnès is offline
ARGH! die nieuwe Harmsen lijkt geen eens een beetje op de ouwe, wat een arrogante zak is dit zeg!
Oud 28-11-2003, 19:22
Agnès
Agnès is offline
Ach... misschien is ie toch wel lief.
Oud 28-11-2003, 19:30
Negrotiator
Negrotiator is offline
Die nieuwe Harmsen is maar tijdelijk he!!

Geniale opmerking van Charlie: "Ik dacht dat Robert wel een oppeppertje kon gebruiken"

Oud 28-11-2003, 19:45
Freshh~
Freshh~ is offline
Die strik om Charlie's nek
Oud 28-11-2003, 21:08
floortje bloem
floortje bloem is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 28-11-2003 @ 20:45:
Die strik om Charlie's nek
joepie kerstversiering

(dacht eerst dat het een slabbetje was )
Oud 29-11-2003, 01:24
Ellaha
Ellaha is offline
Citaat:
hihi zo bedoelde ik et niet.. hij is best schattig.. maar niet knap..

Regels voor berichten