Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, dat is 't gewoon niet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
o_O
||
Citaat:
Ha'j wa? Moj klappm he'm ozzo?!??! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben dit soort kinderen ook maar 1 keer tegengekomen, toen heb ik uitgaan-in-almere afgezworen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die mensen die jij bedoelt zijn die wannabe-kamperlui. Gouden kettingen, beetje bier drinken en agressief worden.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zeg niet dat ik zelf een boer ben, maar tsja als je in een dorp woont met meer koeien dan inwoners krijg je vanzelf te horen over het rijlen en zeilen van het boerenleven. (heel NL heeft trouwens meer koeien dan inwoners).
|
Verwijderd
|
- Jongens (of meisjes) die aan je zitten
- Meisjes die je vuil aan zitten te kijken - Mensen die door de dansende menigte oplopen (geduw) - Qua muziek: ik vind de muziek in discotheken nooit leuk, 20 minuten aan-één-stuk door trance is irritant, top40-muziek etc. Grease, Meat Loaf en iets dergelijks vind ik juist wél leuk ![]() |
![]() |
|
die "echte meisjes" die in de wc even de avond lopen te analyseren en daarbij concluderen wie wie pakt enzo....
ik heb altijd zin om ze omver te schoppen op hun hoge hakjes... ![]() Ga naar de plee en vertrek dan... ![]() mensen die niet dansen op een dansvloer, maar staan op de dansvloer, "want ow, je zou eens uit je dak gaan..." ![]() |
![]() |
|
Van die onverdraagzame breezah drinkende pubertjes die de hele tijd gaan commentaar leveren op hoe jij danst, en wat jij draagt oid. en dan zelf niet dansen.
Van die koppelbaasjes die me aan iedereen willen koppelen. Tsja als je single bent krijg je dat. Vechtpartijen, erg gezellig *not*
||
Citaat:
![]() Eindelijk op vrijdagavond? ![]()
||
![]() |
Citaat:
jaja dat is nog is wat, hoor ik altijd van mn broer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ook vervelend is als je gewoon even wilt zeiken en je PE-heid checken (lees: even naar de wc en even je haar goed doen), dat er dan meisjes zijn die zich uitgebreid gaan zitten opmaken, met hun haar gaan schudden, even hun borsten omhoog drukken zoals in reclames...Eh...laat ik maar afsluiten met een en dergelijke ![]()
|
![]() |
-mannen die aan vrouwen zitten die daar niet om gevraagd hebben en zeker geen behoefte er aan hebben.
-(half)bezopen gasten die met je vrouwtje gaan dansen en als je er dan bij gaat staan aan JOU vragen wat je moet ![]() -dat je na 4'en alleen nog maar naar buiten mag en niet meer naar binnen -kinderdisco's -meisjes die constant mekkeren:"W0W Ho3V33L h3b j1j 3r 4l 0p????" tegen elkaar en dan nog maar zo'n super manse flugel halen ![]() -Een DJ die met een nummer de sfeer verpest en iedereen van de dansvloer jaagt terwijl t net gezellig was. -AAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGREEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIEEEEE EEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! - mensen die een sigaret aansteken en vasthouden en zeggen dat ze dan roken -krenten die NOOIT een rondje halen of alleen voor zichzelf - ondermaats presterende airco's -volle garderobes en nog veel veel meer, maarja gelukkig is er ook een heleboel leuk aan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Topicinspiratie!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Liefde & Relatie |
vraag aan de meiden: gevoelige jongens? Mephisto | 116 | 12-10-2002 17:26 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |