Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wijde broek met witte strepen (zon skate-achtig-ding)
paars t-shirt van bevrijdingsfestival vorig jaar kabaalamgemaal en ondergoedjes haar in ene hoge staart en wat oogpotlood rond me ogen en wenkbrauwen
|
uh
underwear= white Socks = grey with tweetY!!! Broek= Spijker broek van only (zit wel een klein gaatje in...) ![]() Shirtje= Zwart topje (zonder mouwen) Shirtje2= Wit doorschijnend ding met touwtjes... en een cappuchon (ook zonder mouwen) sieraden= zwarte necklace... uhm zo'n ding wat strak om je nek gaat ... (heel leuk iig) haar=in een staartje... (zwart elastiekje!) ![]() cute aint it
|
zwarte BH met daarover een zwart hemdje met blote schouders en een rand van kant aan de bovenkant
Rood/zwart gestreepte spaanse dansrok ![]() rooie panty met daarover een zwart netpanty en daarover rood/zwart gestreepte kniekousen met zwarte hoge doc's zwarte onderbroek zwarte kanten handschoentjes zonder vingers grote schotse shawl
|
![]() |
ik dan ook maar,
paarse wijde broek zwart hemdje zwart jasje zwart kettinkje met leuk zilveren vierkantje (nouja, gewoon ijzer ofzo ghehe) met groen steentje daar weer in. paarse nagelak gympen en twee vage staartjes achtig iets die ik omhoog gebonden heb omdat ik net te kort haar heb om 2 mooooooie lange staarten heb en veeeeels te lang haar heb voor 2 leuke korte staartjes.. tja.... dat was het wel weer....
|
Ready for a hot date
![]() ![]() Zwart hemdje CK Zwart truitje met vrij brede boothals Kookai Lichte spijkerbroek Armani Jeans, pijpen vrij hoog naar binnen omgeslagen Leren puntige laarsjes met slangeprint Sacha Zwarte lakriem Cinderella Mn haar in een hoge losse knot/staart Make up: parelmoerachtige eyegloss, beetje poeder (neej geen plamuureffect), rozige lipgloss, nagels parelmoerglans Sieraden: linkerpols horloge Guess?, zilveren gladde ring, rechterpols zilveren slavenarmband, in mn oren zilveren hangdiamantjes edit: luchtje Allure van Chanel Heb er zin in ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb nu aan: wit shirtje Tommy felroze polootje RL erover grijze capuchontrui GAP daarover donkerblauwe trainingsbroek Adidas hockeysokken vd club Und zometeen m'n hockeyshoes aan en spijkerjasje dr over en op naar het veld... ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Spikov II Verwijderd | 7 | 06-04-2004 19:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |