Advertentie | |
|
![]() |
|
ik speel piano en heb mijn vriend verslaafd gemaakt aan Debussy. Hij is helemnaal gek van Clair de Lune, ik ookwel, maar mijn horizon is nog wat breder dan debussy...
Zelf vind ik de gnosiennes van Satie heel erg mooi. simpel maar toch veelzeggend. Ik houd niet zo van schreeuwerige muziek, als een noot je in het diepst van je ziel weet te raken, is dat genoeg.
|
![]() |
Hele cd, mag dat ook? Dan wordt het namelijk Simon & Garfunkel - The concert in Central Park.
En dan met name 'sound of silence'. En daar dan weer het stukje van '10.000 people, maybe more' en dan het gejuich. Ooit op een heel mooi moment gehoord, en kan het nu niet meer horen zonder kippenvel te krijgen.
|
Verwijderd
|
't is al iets meer dan een maand uit, maar hij was helemaal gek van alles waar Alexi Laiho in speelt en dit vond ík ook om aan te horen:
Sinergy - Razor Blade Salvation (gezellig samen zingen op zijn kamer ![]() Sinergy - Written in stone (moest ik altijd voor hem zingen) Nu moet ik steeds aan hem denken bij Evanescence - Everybody's Fool maar da's dan weer iets minder positief...... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hij heeft het nummer 'dreamer' van Ozzy Osbourne tot 'ons' nummer gebombardeerd, maar zo werkt het bij mij niet...ik moet gewoon wel iets met het nummer hebben...dat heb ik niet zo bij dat nummer. Ik heb verder nog sommige nummers uit de 5 jaar dat ik hem ken dat als ik die hoor ik die associeer met de tijd dat ik nog vaak aan hem dacht enz. Bijv. nummers uit de jaren '80 ofzo (new order achtige dingen maar ook andere dingen) Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 19:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Thank you for loving me - Jon Bon Jovi
Op dit nummer hebben we voor het eerst gezoend en heeft hij mij ten huwelijk gevraagd. Babyboy - Big Brovaz Dit nummer was qua tekst gewoon erg toepasselijk op dat moment dat we het hoorde...vandaar.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Liedjes gezocht (piano + zang) yvette<3 | 3 | 23-05-2013 23:03 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Liedjes voor filmpje gastje123 | 2 | 04-02-2009 19:18 | |
Liefde & Relatie |
wat is 'jullie' liedje? cenerentola | 50 | 28-08-2008 11:32 | |