Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Plus: zie de berekening die linda85 al eens voor je gemaakt heeft. |
![]() |
|
Ik lees graag over dingen die ik interessant vind, naast mijn studie. Maar dat wat ik voor mijn studie moet leren, is wel mijn hoogste prioriteit. Verder zie ik dat lezen niet echt als leren, alhoewel je er natuurlijk een hoop van opsteekt. Ik zie het meer als een hobby eigenlijk. Een handige hobby voor het beroep dat ik wil uitoefenen!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Aanvullende beurs krijg ik dus sowieso, en lening doe ik er ook bij (kan ik later toch wel terug betalen). Nu lenen kan natuurlijk niet. Waar kan ik geld lenen? ![]() De IBG zegt dan toch echt dat ik nog 5 maanden geduld moet hebben. En geen bank die een 17-jarige scholier wiens ouders werkloos zijn een lening geeft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stap eens een uitzendbureau binnen. Doe wat die mensen je zeggen (stel niet teveel eisen) en binnen die twee maanden (vanwaar die limiet?) heb jij die paar honderd euro van je vwo wel binnen. Hoef je dat hele mbo van je niet af te maken. Vervolgens kan je dankzij de IBG de komende jaren voorlopig gratis gaan studeren en als je later geld aan het verdienen bent, kan je alles terugbetalen.
Waarom volg je niet gewoon het normale traject? Waarom wil je zo graag staatsexamens doen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jij zegt dat er geen uitdagingen voor jou zijn,
volgens mij staat dat synoniem voor dat je niet weet wat je wil dat maak ik tenminste uit je antwoorden op. Niet elke studie is voor iedereen een uitdaging, dat heeft puur te maken met je interesses, en ook met hoe goed je kan leren. Nu geloof ik best dat leren je geen moeite kost maar ik ben niet de enige die je probeert uit te leggen dat Geneeskunde zelfs voor de allerbeste studenten pittig is. En je zegt dat je je examens zonder moeite kunt halen, misschien moet je maar eens proberen een 8 gemiddeld te halen en niet alleen een 5.5, want dat kan iedereen wel en tuurlijk is dat geen uitdaging. Waarom zou je trouwens überhaupt MBO overwegen als je makkelijk uni kan doen met een VWO diploma? Als je je opleiding niet kan financieren dan is dat natuurlijk niet jouw schuld, al zou je natuurlijk al een eind komen als je een goede partime baan kon vinden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Warom doe je én MBO-v, en een zelfstudie geneeskunde, en het vwo???? Natuurlijk kan het vwo saai zijn, maar sommige dingen zijn leuk. (Niet altijd onderwerpen onder lestijd, maar ook de sociale activiteiten, feesten, vrienden, uitgaan weet ik veel wat) En doe niet zo uitermate arrogant alsjeblieft. Zo kom je nogal op me over namelijk.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Na wisA naar wisB+wisD Eadlyn | 2 | 31-03-2011 22:38 | |
Studeren |
Frans of Duits? Verwijderd | 10 | 11-09-2010 18:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Havo diploma --> baan strawberryangel | 57 | 06-11-2006 15:58 | |
Psychologie |
Verlegenheid! DarkE | 19 | 18-10-2004 19:52 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |