Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'k Wilde het ook al voor Benfatto opnemen, maar bedacht dat het toch geen invloed zou hebben...
Ik vind het maar triest dat hij om zo'n sarcastische opmerking verbannen is, bovendien is er nauwelijks inhoudelijk gereageerd op Benfatto's weerwoord. Nou ja, de ban zal over een tijdje vast wel weer worden opgeheven (toch?). Wat blijft is dat Happydeath maar zielig doet. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dat hij al vaker gewaarschuwd is en dus nu de spreekwoordelijke druppel de emmer deed overlopen kan ik begrijpen. Maar zeg dát dan. Nu lijkt het net alsof die opmerking een excuus was om hem eruit te wippen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
En ik vind tevens dat Fooijdonk weer mag groeten in zijn posts.
![]() Als ik hier toch ben. ![]() Citaat:
Hoezo moeten we elkaar daar dan de gehele tijd een groephug geven ofzo. ![]()
Laatst gewijzigd op 28-11-2003 om 15:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan best begrijpen dat je af en toe een sarcastische opmerking wilt maken, maar ik vond deze reply toch wel erg bot uit de hoek komen. |
![]() |
||
Citaat:
maar ja ik heb nu eenmaal geen vriendjes die fb zijn
||
Citaat:
dus: koen vriendjes worden??
||
![]() |
Citaat:
Vriendjes zijn met maar één fb schiet nog niet erg op. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het blijft onrechtvaardig. |
![]() |
||
Citaat:
1. het sloeg niet op deze zaak, het sloeg erop dat het over het algemeen niet de bedoeling is om te schelden. 2. Een discussie dient gevoerd te worden op basis van argumenten. Niet van onzinnigheden en al helemaal niet door te schelden. (en als dat sarcasme was: ik ben duf)
||
Verwijderd
|
Citaat:
De botheid van een opmerking zit hem vooral in de geadresseerde, en volgens mij kun je een opmerking als dit niet echt persoonlijk opvatten. Hij ging niet over z'n familie of over een ziekte ofzo. Maarja, als hij tot morgen geband blijft...best. Maar daarna moet hij wel terug. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Krummeltje: de topictitel is een woordspeling. ![]() |
![]() |
|
Persoonlijk word ik moe van al dat gescheld en zogeheten sarcasme in discussies. Het breekt eerder een discussie af dan dat t opbouwt.
Hoewel ik denk - of zowat zeker weet - dat Benfatto's opmerking sarcastisch bedoeld was; kan ik hier toch geen mening over vormen. Blijkbaar vinden andere mensen t wel leuk, ofzo. Ik niet. Maar ach; censuur is nu ook weer zo wat. Kan wel goed begrijpen waarom dit nu net de druppel was die de emmer deed overlopen. Als Koen er niet geweest was, had ik t topic in ieder geval gesloten.
|
Overigens vind ik het idioot wat hier gebeurt. Koen kan duidelijk zien dat het hier gaat om een vorm van sarcasme en ik vind ook dat er hier simpelweg excuses aan Benfatto aangeboden moeten worden.
Geen opvatting van Benfatto's posts kan een ban waard geweest zijn, hooguit een nuancering of delete van de post "omdat het misschien andere mensen een psychische stoot kan geven", maar bedreiging ed. zijn niet van toepassing. Uit protest gaat er ook een PM naar Koen.
|||
Citaat:
Als de een van de ander begrijpt dat er sarcasme achter zit maak ik nergens een punt van. Als een ander zich daar wél beledigd door voelt en ík het sarcasme ook niet zie, ga ik niet eerst 10 man raadplegen of zij 't wel zien. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dat Koen gelijk heeft hier. Als iemand een klacht indient, hoeft hij niet eerst te gaan bedenken of het een "vaste community van regulars" is oid, voordat hij ingrijpt. Ik weet uit ervaring dat dergelijke gedachten dat regulars eigen regels onderling hebben uitsluitend tot ellende en gezanik leidt.
|
Maar als ik nu iemand niet mag, dan meld ik gewoon een opmerking die mij niet zint op M&M en wordt diegene geband. Lijkt me toch niet de bedoeling van dat deelfora.
![]() Overigens heb ik zo net een aantal opmerkingen gezien die (minstens) net zo erg waren. En die mensen hebben ook een volle emmer. De vraag is, is dat een druppel waard of laat ik zogenaamd een traan waardoor ie alsnog overloopt. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik meen nergens in de regels gelezen te hebben dat sarcasme hier verboden is. De opmerking van benfatto was uiteraard een satirische opmerking, dat voelt vrijwel iedereen op z'n klompen aan, dat heeft verder niets met een 'vaste community van regulars' oid te maken. Slechts een deel van de forumbazen kan de wijsheid van deze humor niet inzien of wíl deze simpelweg niet inzien. Waarom? Iemand die politiek correct is of zo over wil komen kan daarnaast de wijze humor van satirische opmerkingen inzien en dat openbaren. Ik vind het dan ook onzin dat er hier zo overdreven gereageerd wordt op een grapje. Vat alles niet zo serieus op of probeer niet zo over te komen, dat gaat tenslotte ten koste van jullie integriteit. Naar mijn mening slaan de desbetreffende forumbazen in feite een beetje een Jan-Peter-figuur. |
![]() |
||
Citaat:
Maar zoals ik ook al in de PM zei, als je dat soort opmerkingen echt beledigend vindt, had je veel eerder kunnen ingrijpen. Benfatto was zich van geen kwaad bewust en ikzelf had ook absoluut niet aan een ban gedacht. Men had al eerder een beetje met elkaar in de kreukels gelegen en toen gebeurde er ook niks. Als je de gang van zaken op N&A niet aanstaat, dan moet je er in het algemeen iets aan doen en niet random iemand gaan bannen.
||
Citaat:
Het heeft niet met censuur te maken, (het staat er toch nog?), maar met fatsoen en respect ten op zichte van de ander. Ik las t ook als sarcasme; maar kan ook begrijpen dat je dit niet als sarcasme kan opvatten en tsja........dan is t een belediging. Ik roep daarom ook op aan de leden van N&A om dergelijke misverstanden niet aan te roepen. Niet alleen voor de (nieuwe) leden, die zich beledigd zouden kunnen voelen, maar ook voor de forumbazen die wellicht in de toekomst niet meer goed zien wat nu een grapje was en wat serieus.
||
Citaat:
![]() Dat ze dat maar tegen hun ouders doen, maar niet op het forum. Maar voor de rest heb je wel gelijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. ik zou t topic gesloten hebben als koen niet al ingegrepen had 3. ik heb vaker topics gesloten waarin alleen maar gescholden werd 4. ik heb vaker onzin, scheldpartijen of off-topic berichten verwijderd. 5. ik probeer geen te grote censuur toe te passen.
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|