|
|
Bekijk resultaten poll: Bij welke supermarkt(en) haal jij (of je ouders ofzo) de boodschappen? | |||
Albert Heijn |
![]() ![]() ![]() ![]() |
126 | 44.52% |
C1000 |
81 | 28.62% |
Aldi |
89 | 31.45% |
Dirk van de Broek |
22 | 7.77% |
Lidl |
41 | 14.49% |
Spar |
4 | 1.41% |
Super de Boer |
51 | 18.02% |
Jumbo |
23 | 8.13% |
Edah |
38 | 13.43% |
Konmar |
21 | 7.42% |
Jan Linders |
6 | 2.12% |
Plusmarkt |
13 | 4.59% |
Vomar |
8 | 2.83% |
Anders, namelijk.... |
63 | 22.26% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 283. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want 1: Ze hebben geen A-merken, dus je kunt het niet echt vergelijken En 2: Het zijn geen supermarkten maar discounts... Dus ja, Jumbo is de goedkoopste SUPERMARKT ![]()
||
Citaat:
Ik werk daar en wij zijn de goedkoopste van heel nederland. Als je ergens een artikel goedkoper ziet krijg je geld terug en product gratis meenemen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Even ter verduidelijking: De Jumbo staat op 2 als goedkoopste. de Aldi en Lidl tellen niet mee omdat ze geen A merken hebben. Jumbo en Nettorama schelen niet zo veel, toch is nettorama de goedkoopste ![]() Check de consumentengids van augustus!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Tenminste een maand geleden nog wel, ik weet niet of het al verhoogd is, werk nu namenlijk niet meer achter de kassa en dan heb ik de prijzen niet echt in de gaten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Meestal zijn ze toch echt niet duurder dan 3,99 zoiets
||
Citaat:
![]() Maarja, dat de AH duur is was ook al bekend, ook al gooien ze prijzen naar beneden. De AH is duur en zal altijd duur blijven ![]()
|
Albert Heijn en Super de Boer voornamelijk, omdat dat de dichtstbijzijnde supermarkten zijn. Daarnaast bij Jumbo en Aldi (tegenover elkaar) één keer per week voor grote hoeveelheden van dezelfde dingen als ijsthee en dergelijke. Als laatste voor haastige boodschappen (zoals lange lucifers omdat je de kachel niet aankrijgt) op vreemde tijden vereren we de buurtsuper met een bezoek.
|
Thuis (door mij of mn ouders): Super de boer en ikzelf ga voor sommige produkten ook nog wel eens naar de albert Heijn (Pain du Boulogne bijv.), of ik ga erheen omdat deze tot 22.00 open is en de Super maar tot 19.00 -dit wanneer ik s'avonds ineens een vreetkick krijg-.
Bij mn vriend: Albert Heijn....tja daar is hij een trouwe klant van. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|