Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
buffy kwam haar kamer binnen, en dawn zat ik er spullen. Toen zij buffy: what are you doing here? dus het had voor de kijker ook kunnen betekenen: wat doet dat meisje daar, maar wat buffy bedoelde was: wat doe je in mijn kamer. toen zei buffy dat ze ergens hen ging, en vroeg haar moeder of ze dawn mee wilde nemen. en toen eindigde de aflevering met het zeurende "maaaaaaaaam", van alletwee. was wel leuk gedaan.
|
Ik vond het ook eerst raar, maar wist al waar ze vandaan kwam enzow door de nieuwste afleveringen
![]() Eerst vond ik het eigenlijk best wel vaag, omdat ik de afgelopen 4 afleveringen achter elkaar opgenomen had en achter elkaar had gekeken.Daar zat eerst die ene bij waar The Initiative werd vernietigd (echt gave aflevering trouwens!!) en daarna die vage dromen kwamen van de eerste Slayer. Ik dacht eerst, ow nee he, niet waar zown vage aflevering, maar hij was wel leuk en niet zo vaag als gedacht ![]() *is trouwe Buffy-fan* ![]()
|
![]() |
Voordat Buffy hoort wat de eigenlijke oorsprong van Dawn is, lijkt het (voor hun) gewoon of ze er altijd bij was geweest.
De nieuwe tekenfilmserie van Buffy, die zich terug in de middelbare schooltijd afspeelt, daar zit Dawn ook bij, alsof ze er altijd bij was geweest. En de komst van "het zusje" is al in seizoen 3 hints over gegeven; in het bijzonder in Buffy's/Faith's droom aan het eind... "Miles to go. Little Miss Muffet, counting down from seven-three-oh." In de droom van Faith in S4 zit ze met Buffy het bed op te maken, ter voorbereiding van de aankomst van het zusje. Eind van seizoen 4 zegt Tara tegen Buffy: "Be back before dawn." |
![]() |
|
Het is echt zo geweldige actie van Joss Whedon, om de kijkers zo van hun stoel te blazen dat ze er gewoon echt even niets meer van begrijpen en aan zichzelf gaan twijvelen. Ik hou echt zoveel van die serie juist door dat soort dingen
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Eerste is misschien wat vaag; de 730 verwijst naar twee jaar in de toekomst, wanneer de zus verschijnt en Buffy een grote opoffering maakt.
In de droom van Faith in S4's "This Year's Girl" wordt expliciet gezegd dat Buffy nog veel te doen heeft voor de aankomst van "little sis". Dat lijkt me duidelijk. Het getal 730 komt weer terug in S4's "Restless"; het is de tijd op Buffy's alarmwekker als ze voor het eerst met Tara spreekt, die ook tegen d'r zegt, "Be back before Dawn." |
![]() |
||
Citaat:
![]() je bent er wel mee bezig he? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Aan de andere kant heeft Angel nu een hele serie die volledig aan hem is toegewijd, en die net zo goed (maar toch een beetje anders) als Buffy is.
Maar vond het wel een redelijk goede ontwikkeling dat hij Buffy (en d'r serie) verliet... kon wel inzien dat ze geen goede toekomst samen hadden. |
![]() |
|
![]() |
ik gaat ff stout meisje zijn:
www.startrek.nl/buffy is een heel leuk buffy forum, en is wel fijn voor de mensen die seizoen 6 downloaden want daar kan je er dus gewoon over lullen zonder dat je de enige bent die het gezien heeft ![]() |
![]() |
|
wil iemand vertellen hoe ver we ong. zijn bij de oude afleveringen??
ik heb er een hoop gemist(omdat ons mam gtst ![]() ![]() met glory en dawn enzow (en de verliefdheid van spike ![]()
||
Citaat:
![]() Maar nu zijn ze halverwege seizoen 6 ongeveer, en ongeveer het begin met Glory. Al beginnen ze met de doordeweekse afleveringen behoorlijk in te lopen op die van woensdag.
||
Citaat:
ook de eerste seizoenen?
||
Citaat:
Verder weet je eigenlijk nog niks.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |