Oud 28-11-2003, 13:28
655321
655321 is offline
Ik heb het twee dagen geleden uitgemaakt met mn vriend, we hebben meer dan anderhalf jaar iets gehad. Dat doet dr eiglijk niet zoveel toe, eiglijk wilde ik gewoon even weten wat normaal is nadat je het uitgemaakt hebt, hoe jullie dan verder met je ex omgaan.
dus: ruzie met elkaar? wel/geen contact (en zo ja na hoe lang en wat voor soort vriendschap is dat dan)? meteen een nieuwe vriend(in)? spullen teruggeven aan elkaar (en zo ja welke wel en welke niet?)

mm beetje veel vragen maar ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, ik ben vooral benieuwd naar de antwoorden van mensen die ook een beetje een lange relatie achter de rug hebben.
Oud 28-11-2003, 13:33
juno
juno is offline
Daar zijn geen regels voor, je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt. Voor de een is dat nog min of meer normaal met elkaar omgaan, voor de anders is dat de ander achteraf beschouwd echt helemaal drie keer niks meer vinden. De een wil een paar maanden zielig zijn en chocola eten en veel erover praten, de ander wil de de kroeg in en zoveel mogelijk scoren. De een is nog helemaal niet toe aan een nieuwe relatie, de ander heeft binnen een week weer een nieuwe.

Dus doe wat je wilt. Maar gedraag je een beetje netjes. Ga niet katten, of hem in de grond trappen. Jullie hielden ooit van elkaar, dat was echt. Weliswaar bleek net niet te werken, maar dat is nog geen reden om je meteen maar van je kleinzieligste kant te laten zien.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 13:43
Sask!a
Sask!a is offline
ik heb het nu 3 maanden uit, wij hadden ook anderhalf jaar een relatie. hij beloofde me dat we vrienden zouden blijven (hij had me gedumpt) maar heeft nooit iets van zich laten horen, terwijl ik me helemaal zat suf te smsen en mailen...
hij heeft nu alweer een nieuwe vriendin, zijn huisgenote nog wel...
Oud 28-11-2003, 14:23
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Doe waar jij je het prettigst bij voelt, en hou daarmee, zo mogelijk, rekening met je ex.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:20
Verwijderd
wat ik merk is dat wanneer je normaal uitelkaar gaat (niet meer verliefd oid) en afspreekt vrienden te blijven contact toch snel verwaterd, of je nou dezelfde vrienden hebt of niet...wanneer je met ruzie uit elkaar gaat helemaal geen contact meer en wanneer het voor beiden een beetje raar is (het samen hebben uitgemaakt maar toch nog gevoelens) je contact blijft houden op een iets closere manier dan normale vriendschap...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 28-11-2003 @ 16:20:
wat ik merk is dat wanneer je normaal uitelkaar gaat (niet meer verliefd oid) en afspreekt vrienden te blijven contact toch snel verwaterd, of je nou dezelfde vrienden hebt of niet...wanneer je met ruzie uit elkaar gaat helemaal geen contact meer en wanneer het voor beiden een beetje raar is (het samen hebben uitgemaakt maar toch nog gevoelens) je contact blijft houden op een iets closere manier dan normale vriendschap...
hmm.. ja.. nog nooit eigenlijk bij stilgestaan, maar nu je het zegt.. en dr zit natuurlijk ook wel logica in..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:47
starshine
starshine is offline
mjah.. dat hoeft niet natuurlijk.. tis nou ong. 4 maanden uit met mn ex (hadde bijna een jaar iets) en in het begin vonde we het allebei wel moeilijk... maar jah, we zitten in dezelfde vriendengroep, dus je blijft elkaar dan toch zien... Nu gaat het steeds beter en komen we ook weer gewoon bijelkaar enzow.. ik heb ondertussen n nieuwe vriend, hij nog geen nieuwe vriendin...
Oud 28-11-2003, 19:45
Verwijderd
ik heb over het algemeen geen contact meer met mn ex, ik zit bij hem in de klas en stoor me dood aan zn gedrag. Helemaal omdat het mn ex is... dan is het 10x zo erg...

dus ik ga NIET met exen om...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 22:20
Verwijderd
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 28-11-2003 @ 20:45:
ik heb over het algemeen geen contact meer met mn ex, ik zit bij hem in de klas en stoor me dood aan zn gedrag. Helemaal omdat het mn ex is... dan is het 10x zo erg...

dus ik ga NIET met exen om...
Vreselijk is dat. Na 5 minuten in hetzelfde lokaal ben je helemaal vergeten waarom je in godsnaam wat in hem zag.

Zo'n vage ex vriendschap is geen goed idee. Grote kan dat jullie weer bij elkaar komen of een "het is niet aan maar we doen net alsof" situatie terechtkomen. Ik zou geen van beiden aanraden.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 18:05
Musk
Musk is offline
Het is nu anderhalve maand uit na ruim twee jaar. We zijn op dit moment in een soort negeer-fase belandt. Ik vind het heel erg dat ik met mijn vriendje ook mijn beste vriend heb verloren.
Ik merk zelf dat wanneer ik contact met hem heb, dat ik me dan de hele tijd heel verrot ga voelen. Dus liever geen contact. Misschien over een tijdje, maar ik denk dat ik het niet aan zou kunnen wanneer hij een nieuwe vriendin zou krijgen. Dus eigenlijk is mijn conclusie: alles of niets.
Oud 29-11-2003, 18:15
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb 8 maanden lang met mijn ex-vriend gehad. Het was mn eerste vriend en superspeciaal. We hadden elkaar beloofd om altijd goede vrienden te blijven enzo, maar toen het eenmaal uit was heb ik bijna geen contact meer met hem gehad. Alleen even groeten en verder nix.

Als het eenmaal uit is kun je volgens mij ook niet normaal met elkaar omgaan zoals dat eerst wel kon. Het moet eerst even rusten voordat t weer normaal gaat. Tenminste zo ging t bij mij wel altijd...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 19:45
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
Musk schreef op 29-11-2003 @ 19:05:
Het is nu anderhalve maand uit na ruim twee jaar. We zijn op dit moment in een soort negeer-fase belandt. Ik vind het heel erg dat ik met mijn vriendje ook mijn beste vriend heb verloren.
Ik merk zelf dat wanneer ik contact met hem heb, dat ik me dan de hele tijd heel verrot ga voelen. Dus liever geen contact. Misschien over een tijdje, maar ik denk dat ik het niet aan zou kunnen wanneer hij een nieuwe vriendin zou krijgen. Dus eigenlijk is mijn conclusie: alles of niets.
Ken het,zij was oiit de beste vriendin ooit,elke dag bijn abij elkaar zitten, daarna een relatie begonnen,uitgeraakt,en nu gaat het gewoon niet goed meer.Zij die zich agressief opstelt soms en gewoon soms (te) erge dingen zegt omdat ze zich niet kan beheersen
Ach ja,tis datk van haar hou (op een of andere manier)anders hield ik het wel voor bekeken zekerst?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 20:56
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik heb geen idee hoe ik precies zou reageren. mn vorige "vriendjes" waren maar voor korte tijd en ook op mn jongere leeftijd. is dus wel ff anders.
maar ik denk niet dat ik nog vrienden met m kan blijven. ik denk dat ik vreselijk gek ga worden als hij een ander krijgt. en ja... ik weet t allemaal niet. hoop ook niet dat t nog zo ver gaat komen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten