Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 'Ja?' 'Ik kom Meeepul Taun kijkuh!'
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 16:56. |
![]() |
|
OMG! Jeugdherinneringen! Geweldig! heb ook serieus de starstreet theme gedownload van die site.
En dinobabies keek ik ook altijd! Alleen van teddy rucxspin ofzo kan ik me nix herinneren, terwijl al mn klasgenoten dat wel kunnen (op de heenreis naar parijs ging we ook herinneringen ophalen ![]() gewelig, geweldig
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Barbapapa, Barbamama, Barbabenno, Barbabravo, Barbabientje, Barbabob en de rest ben ik vergeten ![]() |
![]() |
|
![]() |
En "The Racoons" of "de wasbertjes" zoals ze hier werden genoemd was ook utra dope..
Met die wasbeertjes die met een hond in een boom woonde en een roze slechtrik met een kromme neus die in een kasteel een eindje verder op woonde en 3 varkentjes had als handlangers en een zoon die toch altijd bij de racons wilde zijn ipv de slechterik uithangen... ![]() damn, those were the days.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Foofur, Maple Town, David de Kabouter, Sinbad de Zeeman, Barbapapa, Nils Holgerson, Maple Town, Ovide, De tovenaar van Oz, Seabert, Vrouwtje Theelepel, Boes, Alfred J. Kwak, Dr. Snuggles, De Smurfen... dat waren toch wel mijn favorieten.
Net als Bassie en Adriaan en De grote Meneer Kaktus-show, Bolke de Beer, Dommel, De Wasbeertjes en Paulus de Boskabouter!! Ow natuurlijk ook Tiny Toons, Rescue Rangers, Gummi Beren, De nieuwe avonturen van Winnie de Poeh... En.. en..en.. Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 16:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Ik ben de DREIGING die flappert in de nacht... ik ben de (1001 variaties)... Ik ben Darkwing Duck!" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het leven is een wervelstorm
Hier in Duckstad Auto's, lasers, vliegmachines, Bliksems, 't Is wat! Dappere helden Trekken ten velde in Duck Tales Iedere keer beleef je meer in Duck Tales Alles wat je droomt gebeurt in Duck Tales Zo wordt je in het nauw gedreven Moet je rennen voor je leven Hou je dan maar stevig vast aan Duck Tales Je hoort en ziet van alles sinds die Duck tales Stort je in het avontuur met Duck tales Ja, elke week geniet je weer van Duck Tales! |
![]() |
|
![]() my little pony! keek niemand dat? ik vond het echt geweldig vroeger, zat altijd helemaal gefascineerd naar de tv te staren... dat was echt mijn droom... ![]() ![]() *zucht*... ja ik krijg het nog steeds een beetje warm in mijn hart als ik aan my little pony denk... ![]()
Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 11:39. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|