Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Straffen zijn hier idioot laag.
Ergste is het nog voor minderjarigen. Als voorbeeld: de 14 (nu 15)-jarige die vorig jaar een 5-jarige meisje misbruikte en vermoordde (Yasmina, in Utrecht), krijgt 1 jaartje jeugddetentie, de maximale straf. En dan nog 3 jaartjes in een inrichting. Dat is toch idioot? Een moordenaar, 1 jaartje jeugddetentie... 3 jaartjes in een inrichting... Dit is maar één voorbeeld... Ik ben voor de doodstraf, ben voor het invoeren van martelingen, ben voor 10x hogere straffen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dood met dood bestraffen is zo ongelooflijk hypocriet!
|
ik vind de straffen ook veel te laag! soms hoor ik op televisie over een zaak en denk ik 'die zal wel levenslang krijgen'
dan hoor ik later dat de persoon maar 3 jaar krijgt ofzo! nou heb ik dus totaal geen verstand van juridische shit, maar komop! als je iemand verkracht of vermoord zou je toch echt levenslang moeten krijgen???? je moet wel zo erg niet goed in je hoofd zijn om zoiets te doen, dus dan horen ze niet meer terug in de maatschappij!! of anders langere tbs straffen en dan moeten ze ook écht genezen zijn als ze terug mogen, want er zijn echt zóveel tbs'ers die na hun tbs tijd alsnog zoiets begaan! denk eens aan de mensen die nog zouden leven als hun moordenaars écht genezen waren! oke, doodstraf vind ik te ver gaan, maar langere straffen: absoluut!!!!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opvoedles voor ouders? aslove | 32 | 09-05-2008 08:49 | |
2 gevangen op 1 cel; mening? Tulpje6 | 104 | 03-11-2003 11:58 | |
Volkert vd G. stopt hongerstaking Nushka | 73 | 12-10-2002 20:05 | |
CDA, LPF en VVD willen meer boeven in één cel twiety | 28 | 25-09-2002 21:06 | |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Algemene schoolzaken |
Discussie gevangenis straffen in NL koelkastje | 1 | 20-11-2001 17:24 |