Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: wel een sperma geproefd ?
Ja, en ik ben een meisje 117 28.13%
Nee, en ik ben een meisje 59 14.18%
Ja, en ik ben een jongen 130 31.25%
Nee, en ik ben een jongen 110 26.44%
Aantal stemmers: 416. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2003, 19:22
prutske21
prutske21 is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 08-12-2003 @ 23:58:
De smaak zelf kan verschillen, afhankelijk van wat ie heeft gegeten. Opzich zal het wel meevallen (niet echt lekker, niet echt vies)....t geeft alleen wel een branderige nasmaak in je keel.....en de substantie voelt aan als een klodder slijm die je door moet slikken....verder is het wel zo fijn als zn penis niet ruikt, omdat dat (reuk) je smaak kan beinvloeden

Naart schijnt zouden kaas en bier sperma een slechte smaak geven. Op dat vlak van voedsel en drank heb ik nog niet zoveel gemerkt.

Maar wat ik wel al heb gemerkt is hoe meer mannelijk zaad in het geheel hoe beter/zoeter de smaak is.
Heb dat al gemerkt als ik in het weekend bij mijn schatje ben dat als ik vrijdagavond pijp + slik en zaterdag pijp+ slik dat de sperma van vrijdagavond veel beter smaakt.

Greetz,
prutske
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 19:26
alfa
alfa is offline
Ik denk dat de smaak enkel bepaald word door de levenswijze.
Wat ik bedoel is dat het volgens mij niet is dat als je vandaag iets eet dat je sperma bitter maakt, dat het morgen ook bitter zal zijn...

Natuurlijk wanneer je je hele leven bittermakende producten eet, dan zal het volgens mij wel invloed hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 19:27
prutske21
prutske21 is offline
Ivm het gevoel in de keel als je het slikt. Als je het puur slikt voel je dat het redelijk dik is. Ik heb het al een paar keer puur ingeslikt en kunnen binnenhouden.

Voor degene die het niet puur willen slikken maar het sperma toch es willen slikken: neem een glas of klein flesje water bij je en slik het sperma daarmee in.
Je proeft alleen de sperma als het op je tong ligt. Met het water verdunt je het sperma een beetje en dan gaat het veel beter en vlugger binnen...

Greetz,
prutske
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 19:30
prutske21
prutske21 is offline
Citaat:
alfa schreef op 10-12-2003 @ 20:26:
Ik denk dat de smaak enkel bepaald word door de levenswijze.
Wat ik bedoel is dat het volgens mij niet is dat als je vandaag iets eet dat je sperma bitter maakt, dat het morgen ook bitter zal zijn...

Natuurlijk wanneer je je hele leven bittermakende producten eet, dan zal het volgens mij wel invloed hebben.
De zoete smaak wordt naart schijnt (allez dat heeft mijn leerkracht biologie vant middelbaar gezegd) bepaald door de suikers die in zaadcellen zitten. Waarvoor dat die suikers dienen weet ik ook niet.

En mannen: overtuig uw lief om het es te doen door te zeggen dat ze minder kans heeft op miskramen als ze uw sperma verschillende keren hebben geslikt...

Greetz,
prutske
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 10:16
Verwijderd
Citaat:
prutske21 schreef op 10-12-2003 @ 20:30:
En mannen: overtuig uw lief om het es te doen door te zeggen dat ze minder kans heeft op miskramen als ze uw sperma verschillende keren hebben geslikt...
Door haar onzin te vertellen dus? lekkere manier van overtuigen...

Als tijdens en voor de zwangerschap een vrouw regelmatig het sperma van de toekomstige vader in haar vagina krijgt, is het afweersysteem idd minder geneigd om hun foetus af te stoten (maar alleen als degene van wie ze het sperma in haar vagina krijgt, dezelfde is als degene van wie ze een kind krijgt). Als je het doorslikt gaat het rechtstreeks naar je maag waar het wordt afgebroken, daar komt geen afweersysteem aan te pas.

Het zou trouwens wél weer de kans op een miskraam verkleinen, als je het sperma een hele tijd in je mond houdt, maar dat zou nogal idioot zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 11:13
Tsu
Tsu is offline
ja, ik zou de smaak graag willen veranderen in aarbei ofzo
Oud 11-12-2003, 13:19
Bruut
Bruut is offline
neen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 21:41
Severus