|
|
Bekijk resultaten poll: wel een sperma geproefd ? | |||
Ja, en ik ben een meisje |
![]() ![]() ![]() ![]() |
117 | 28.13% |
Nee, en ik ben een meisje |
59 | 14.18% |
Ja, en ik ben een jongen |
130 | 31.25% |
Nee, en ik ben een jongen |
110 | 26.44% |
Aantal stemmers: 416. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Ik denk dat de smaak enkel bepaald word door de levenswijze.
Wat ik bedoel is dat het volgens mij niet is dat als je vandaag iets eet dat je sperma bitter maakt, dat het morgen ook bitter zal zijn... Natuurlijk wanneer je je hele leven bittermakende producten eet, dan zal het volgens mij wel invloed hebben. |
![]() |
|
![]() |
Ivm het gevoel in de keel als je het slikt. Als je het puur slikt voel je dat het redelijk dik is. Ik heb het al een paar keer puur ingeslikt en kunnen binnenhouden.
Voor degene die het niet puur willen slikken maar het sperma toch es willen slikken: neem een glas of klein flesje water bij je en slik het sperma daarmee in. Je proeft alleen de sperma als het op je tong ligt. Met het water verdunt je het sperma een beetje en dan gaat het veel beter en vlugger binnen... Greetz, prutske |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En mannen: overtuig uw lief om het es te doen door te zeggen dat ze minder kans heeft op miskramen als ze uw sperma verschillende keren hebben geslikt... Greetz, prutske |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als tijdens en voor de zwangerschap een vrouw regelmatig het sperma van de toekomstige vader in haar vagina krijgt, is het afweersysteem idd minder geneigd om hun foetus af te stoten (maar alleen als degene van wie ze het sperma in haar vagina krijgt, dezelfde is als degene van wie ze een kind krijgt). Als je het doorslikt gaat het rechtstreeks naar je maag waar het wordt afgebroken, daar komt geen afweersysteem aan te pas. Het zou trouwens wél weer de kans op een miskraam verkleinen, als je het sperma een hele tijd in je mond houdt, maar dat zou nogal idioot zijn. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe kan ik mijn vriend laten klaar komen dmv aftrekken? ToosTyploos | 27 | 14-03-2010 20:00 | |
Seksualiteit |
smaakt sperma zoals het ruikt? [Wacko] KiP | 120 | 28-11-2005 23:50 | |
Seksualiteit |
Sperma proeven Stjarna | 100 | 01-10-2004 16:43 | |
Seksualiteit |
zelf sperma proeven?? Wendy Lynn | 39 | 29-01-2002 18:16 |