![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nja ik vind het ook niet ranzig om mezelf terug te proeven, ik bedoel, tis je eigen lichaam en je vriend/vriendin proeft het toch ook?
|
![]() |
Sperma hoeft niet altijd vies te zijn.
Maar dat kan wel en dat heeft te maken met wat je eet en drinkt. Mijn vriend had met oud en nieuw nogal veel alcohol op en toen ik hem de volgende dag pijpte, ging ik bijna over mijn nek, zo smerig was het. Terwijl ik er normaal absoluut geen problemen mee heb.
|
Geen probleem toch? Het is iets heel natuurlijks eigenlijk, net als dat je uit je neus eet, of je eigen bloed oplikt... Als je daarover nadenkt is dat ook best wel vies toch?
Maar nee, ik doe het iig - alleen is dat gloof ik niet echt een favoriet onderwerp op feestjes. De jongens aan wie ik het tenminste gevraagd heb, zeiden het nog nooit gedaan te hebben, maar ja.... de leugen regeert he..... |
![]() |
|
OK, hier kom ik dan met mijn opmerking. Voor de duidelijkheid, ik ben er een van het mannelijke geslacht. Ik heb zelf nog helemaal GEEN ervaring op het gebied van sex maar ik kan er denk ik toch wel wat over zeggen als ik hier af en toe de reacties lees.
Waarom willen de jongens altijd dat de meiden het sperma doorslikken? Tja, waarom eigenlijk? Wat is er nou zo leuk aan dat ze het doorslikt? Is dat geil ofzo? Je kan het toch ook op een doekje doen en weggooien in de prullenbak? Waarom slikken de meiden het sperma van de jongens door? Hier zijn 2 mogelijkheden: 1. Ze vinden het lekker 2. Ze willen hun vriend niet teleur stellen Punt 1, ok, als je het lekker vindt, ga je gang. Maar als het nou om punt 2 gaat? Wat maakt het nou uit of je hem teleurstelt? Je gaat het toch zeker niet tegen je eigen zin doorslikken? Als je het vies vindt, doe het dan gewoon niet ook al stel je je vriend teleur. Conclusie Waarom doen de jongens zo vreemd over hun eigen sperma? Ze willen het zelf niet doorslikken of proeven. Maar ze verlangen wel van de meiden dat ze dat doen? GET REAL. Als jij het niet wilt, dan hoeft zij het dus ook niet! Misschien een beetje vage tekst hierboven maar ik weet niet hoe ik het anders moet vertellen. |
![]() |
|
![]() |
men zegt dat het lekekreder wordt als je niet rookt, geen koffie drinkt en vegetarisch eet...laat ik die drie dingen nou doen, naja heel soms koffie..
maar opzich is sperma heel gezond (eiwitten!) enzo, niks mis met slikken dus!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Zal ik hier es antwoorden geven van iemand van het vrouwelijk geslacht? Een paar dan...
Citaat:
|
Er wordt hier vaak gezegd: "Waarom niet zelf inslikken, het is toch een deeltje van je eigen lichaam".
Misschien ga ik hiermee akkoord, maar waarom worden mensen dan scheef bekeken als ze hun eigen eum...snottebellen of andere dingen uit hun neus in hun mond steken? greetz
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder ben ik nog totaal maagd enzo ![]() Er staat in m'n omschrijving wel dat ik 20 ben >>> ben eigenlijk 16 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend dacht dat hij eens een heel smaakvol ehm... smaakvolle druppel van zijn sperma had geproefd, maar toen laatst mijn hand er weer eens onder zat, liet ik hem likken. Eerst zei hij dat het nergens naar smaakte, vervolgens begon hij toch een beetje vreemd te smakken, en veegde zijn mond verwoed af aan het dekbed
![]() Maar ach, vies is het ook niet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou is ut echt geproefd door ons allebei haha hmmzz ![]() ![]() jaaaah lievurd ik weet dat er mensen zijn die je kent op dit forum ![]() |
![]() |
|
![]() |
Me vriend heeft het ook weleens op, hij trekt dan een kop alsof die ervan kan kotsen, maar hij zegt dat die het lekker vind t'zal best Wout.
![]() Ik vind het best geil en niet smerig, daar gaat het om toch ??? ik wil hem klaar pijpen en hem laten klaar spuiten in me mond.en verders mag er niemand aan zijn kwakje komen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Slikken Verwijderd | 80 | 10-01-2023 19:39 | |
Seksualiteit |
Smaak van sperma cheriff | 65 | 03-12-2010 23:29 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Seksualiteit |