Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2002, 18:47
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Wie van de jongens heeft wel eens hun eigen sperma geproeft en wat vonden jullie ervan?? Mijn vriend keek heel vreemd toen ik vertelde dat het eigenlijk heel smerig is om zijn sperma door te slikken maar dat ik het niet erg vond. Hij had het zelf nooit geproeft daarom had hij niet verwacht dat het eigenlijk heel ranzig smaakt! haha

Vertel!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:52
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
*steekt vinger de lucht in*
en samen met mij elke andere jongen die een vriendin heeft die hem pijpt en in haar mond klaar laat komen... ik bedoel er wordt daarna ook gezoend mag ik aannemen toch??
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:59
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
g
Citaat:
dj_reggy schreef:
Ik weet niet hoe mijn sperma proeft, nog nooit in de mond gehad.
Als dat jou mening is, en je leest mijn bovenstaande stukje dan betekend dat dat je een heel erg groot genot mis gaat lopen... niet slim
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:26
Verwijderd
uwhmzzz
me vriend wel en ik niet
t zat zo'n beetje helemaal over m'n buik heen en t was naar boven uitgesmeerd en toen had hij t niet in de gaten en likte over da stukje tussen borst en schouder (heeft dat een naam) en sjah daar zat t duz ook

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:31
chanel
chanel is offline
me vriend en ik doen eigenlijk heel makkelijk ermee.. als we ff geen papiertje hebben likt een van de twee t op ofzow. dus we hebben t allebei geproefd zeg maar..

Chanel
Oud 02-01-2002, 20:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
en samen met mij elke andere jongen die een vriendin heeft die hem pijpt en in haar mond klaar laat komen... ik bedoel er wordt daarna ook gezoend mag ik aannemen toch??
Idem. Beetje sneu als je daar kinderachtig over gaat doen vind ik.

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 22:00
oddball55
oddball55 is offline
ben je gek geworden
Dat gaat erUIT via MIJN lul dan doe ik het er toch niet weer in bij MIJzelf
Oud 02-01-2002, 22:02
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:

Uiteraard, dat doen mijn vriend en ik ook maar de smaak is dan toch altijd anders en minder sterk dan dat je echt rechtstreeks sperma in je mond krijgt neem ik aan?!

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 23:45
Soullar
Soullar is offline
heb mezelf zo vaak geproefd...

vind het niet vies... en kan het prima begrijpen als een meid wil dat ik mijn plezier met het hare deel... zie eigenlijk niet wat er vies aan is...
Oud 03-01-2002, 14:19
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
Tenzij je natuurlijk je hele kwakje weer terug gezoend krijgt..
Nja ik vind het ook niet ranzig om mezelf terug te proeven, ik bedoel, tis je eigen lichaam en je vriend/vriendin proeft het toch ook?
Oud 03-01-2002, 14:35
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Sperma hoeft niet altijd vies te zijn.
Maar dat kan wel en dat heeft te maken met wat je eet en drinkt.
Mijn vriend had met oud en nieuw nogal veel alcohol op en toen ik hem de volgende dag pijpte, ging ik bijna over mijn nek, zo smerig was het.
Terwijl ik er normaal absoluut geen problemen mee heb.
Oud 04-01-2002, 00:02
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
hmm toch is proeven (serious ) maar dan wel samen proeven

oh god
wilt u uw patat met of zonder sperma ?
Oud 04-01-2002, 03:36
Rvo
Rvo is offline
Sperma proeven... ben gvd geen chef-kok.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:09
phrase
phrase is offline
Geen probleem toch? Het is iets heel natuurlijks eigenlijk, net als dat je uit je neus eet, of je eigen bloed oplikt... Als je daarover nadenkt is dat ook best wel vies toch?
Maar nee, ik doe het iig - alleen is dat gloof ik niet echt een favoriet onderwerp op feestjes. De jongens aan wie ik het tenminste gevraagd heb, zeiden het nog nooit gedaan te hebben, maar ja.... de leugen regeert he.....
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:13
Winner
Winner is offline
Nou ik heb nooit zo die behoefte gehad eigenlijk...
Oud 04-01-2002, 13:06
conchita_caourdina
conchita_caourdina is offline

oh god
wilt u uw patat met of zonder sperma ? [/B][/QUOTE]

whahaha!!!!!
heej jou ken ik trouwens, heb heel lang met je gechat op icq ( hele tijd geleden) mja boeiuh
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 14:23
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
OK, hier kom ik dan met mijn opmerking. Voor de duidelijkheid, ik ben er een van het mannelijke geslacht. Ik heb zelf nog helemaal GEEN ervaring op het gebied van sex maar ik kan er denk ik toch wel wat over zeggen als ik hier af en toe de reacties lees.

Waarom willen de jongens altijd dat de meiden het sperma doorslikken?
Tja, waarom eigenlijk? Wat is er nou zo leuk aan dat ze het doorslikt? Is dat geil ofzo? Je kan het toch ook op een doekje doen en weggooien in de prullenbak?

Waarom slikken de meiden het sperma van de jongens door?
Hier zijn 2 mogelijkheden:
1. Ze vinden het lekker
2. Ze willen hun vriend niet teleur stellen
Punt 1, ok, als je het lekker vindt, ga je gang. Maar als het nou om punt 2 gaat? Wat maakt het nou uit of je hem teleurstelt? Je gaat het toch zeker niet tegen je eigen zin doorslikken? Als je het vies vindt, doe het dan gewoon niet ook al stel je je vriend teleur.

Conclusie
Waarom doen de jongens zo vreemd over hun eigen sperma? Ze willen het zelf niet doorslikken of proeven. Maar ze verlangen wel van de meiden dat ze dat doen? GET REAL. Als jij het niet wilt, dan hoeft zij het dus ook niet!

Misschien een beetje vage tekst hierboven maar ik weet niet hoe ik het anders moet vertellen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:46
S
S is offline
Citaat:
Rvo schreef:
Sperma proeven... ben gvd geen chef-kok.
Lol "Nee, het is een tikkeltje te flauw... Meer zout "
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 20:04
Rvo
Rvo is offline
Citaat:
S schreef:
Lol "Nee, het is een tikkeltje te flauw... Meer zout "

Ik bedoel.. *hallo* ... als jij een sausje over je varkenshaasje giet ga je als kok toch daarna ook niet alle saus er weer af likken?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:17
Witch Lover
Witch Lover is offline
men zegt dat het lekekreder wordt als je niet rookt, geen koffie drinkt en vegetarisch eet...laat ik die drie dingen nou doen, naja heel soms koffie..

maar opzich is sperma heel gezond (eiwitten!) enzo, niks mis met slikken dus!
Oud 05-01-2002, 14:47
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Klopt, het schijnt inderdaad gezond te zijn ja. Meiden die slikken schijnen minder kans te hebben op hart- en vaatziekten geloof ik hehehehhe betersssss
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:25
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Klopt, het schijnt inderdaad gezond te zijn ja. Meiden die slikken schijnen minder kans te hebben op hart- en vaatziekten geloof ik hehehehhe betersssss
En ze worden er vruchtbaarder van en dat spul bevat nog vitamine E ook... als je er zo over nadenkt... wat is er dan eigelijk op tegen om te slikken??
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 22:55
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
Zal ik hier es antwoorden geven van iemand van het vrouwelijk geslacht? Een paar dan...
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
OK, hier kom ik dan met mijn opmerking. Voor de duidelijkheid, ik ben er een van het mannelijke geslacht. Ik heb zelf nog helemaal GEEN ervaring op het gebied van sex maar ik kan er denk ik toch wel wat over zeggen als ik hier af en toe de reacties lees.

Waarom slikken de meiden het sperma van de jongens door?
1. Ze vinden het lekker
Punt 1, ok, als je het lekker vindt, ga je gang. Maar als het nou om punt 2 gaat? Wat maakt het nou uit of je hem teleurstelt? Je gaat het toch zeker niet tegen je eigen zin doorslikken? Als je het vies vindt, doe het dan gewoon niet ook al stel je je vriend teleur.

Mijn antwoord: waarom niet? Ik bedoel, uitspugen of uit laten lopen is ook niet alles...
Oud 05-01-2002, 23:21
clubje
clubje is offline
Er wordt hier vaak gezegd: "Waarom niet zelf inslikken, het is toch een deeltje van je eigen lichaam".

Misschien ga ik hiermee akkoord, maar waarom worden mensen dan scheef bekeken als ze hun eigen eum...snottebellen of andere dingen uit hun neus in hun mond steken?

greetz
Oud 06-01-2002, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
heb mezelf zo vaak geproefd...

vind het niet vies... en kan het prima begrijpen als een meid wil dat ik mijn plezier met het hare deel... zie eigenlijk niet wat er vies aan is...
Helemaal gelijk. Als ik klaarkom op m'n buik dan lik haal ik het eraf met m'n vinger en lik het op. Ik bedoel >> soms is het onwijs bitter en soms is het zoet
Verder ben ik nog totaal maagd enzo
Er staat in m'n omschrijving wel dat ik 20 ben >>> ben eigenlijk 16 (m'n vriendin heeft het allemaal ingevuld )

Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 02:35
Rvo3
Rvo3 is offline
Kzou zeggen, open een restaurant ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 03:30
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
OK,
[Waarom slikken de meiden het sperma van de jongens door?
1. Ze vinden het lekker

ik vind dat je best iets kan doen wat je zelf vies vind om je vrien/vriendin een plezier te doen!!! hey niet alles draaid om jou!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 13:24
CrazyDaMaGe15
CrazyDaMaGe15 is offline
Ik vind dat ze dat zelf moeten weten als ze het doorslikken of niet, ik weet niet wat dat voor ons uit moet maken!
Het gaat toch erom of het leuk is, en als iets moet is het niet leuk....
Zo denk ik erover:-)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 01:57
soulless
soulless is offline
Veel fruit eten maakt het lekkerder. En vitaminepillen werken dus NIET!
Oud 21-01-2002, 05:13
Verwijderd
Ok, ik ben dus zo'n beetje de enige die vies is van zichzelf? (ik ben meisje btw)
Als ik gebeft ben wordt er niet meer gezoend (vind mezelf serieus echt niet lekker smaken.. (1 keer gezoend nadat ik gebeft was...) *puke*)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:35
Verwijderd
Mijn vriend dacht dat hij eens een heel smaakvol ehm... smaakvolle druppel van zijn sperma had geproefd, maar toen laatst mijn hand er weer eens onder zat, liet ik hem likken. Eerst zei hij dat het nergens naar smaakte, vervolgens begon hij toch een beetje vreemd te smakken, en veegde zijn mond verwoed af aan het dekbed Zo lekker vond hij het dus ook weer niet.

Maar ach, vies is het ook niet!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:36
Verwijderd
Citaat:
tomtommertje schreef:
Ok, ik ben dus zo'n beetje de enige die vies is van zichzelf? (ik ben meisje btw)
Als ik gebeft ben wordt er niet meer gezoend (vind mezelf serieus echt niet lekker smaken.. (1 keer gezoend nadat ik gebeft was...) *puke*)

Dat vind ik dus ook vies he... Terwijl mijn vriend het lekker vindt...

Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:59
Preaper
Preaper is offline
Waarom slikken, als je ut kan injecteren met een naald
Oud 27-01-2002, 22:38
ataen
ataen is offline
sprema terugkrijgen bij het kussen, hm.. ik vrees dat je vriendin kotsneigingen heeft bij het kussen
Oud 27-01-2002, 22:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
soulless schreef:
Veel fruit eten maakt het lekkerder. En vitaminepillen werken dus NIET!
Volgens mij is dat ook zo'n broodje-aap verhaal dat zichzelf in stand houdt. Ik heb daar nog nooit bewijs van gezien, en heb er bovendien zelf niks van gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:52
Flu
Flu is offline
K heb nie zo'n problemen met de smaak van m'n eigen kwakkie ofzo...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:55
Verwijderd
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
uwhmzzz
me vriend wel en ik niet
t zat zo'n beetje helemaal over m'n buik heen en t was naar boven uitgesmeerd en toen had hij t niet in de gaten en likte over da stukje tussen borst en schouder (heeft dat een naam) en sjah daar zat t duz ook

kuzziess

nou is ut echt geproefd
door ons allebei
haha
hmmzz
jaaaah lievurd ik weet dat er mensen zijn die je kent op dit forum
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 05:38
Verwijderd
sperma ala creme ..en we hebben geflambeerde varkensdaasjes met sperma sausje

34 euro alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:02
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Me vriend heeft het ook weleens op, hij trekt dan een kop alsof die ervan kan kotsen, maar hij zegt dat die het lekker vind t'zal best Wout.

Ik vind het best geil en niet smerig, daar gaat het om toch ??? ik wil hem klaar pijpen en hem laten klaar spuiten in me mond.en verders mag er niemand aan zijn kwakje komen
Oud 29-01-2002, 18:16
MrNobody
MrNobody is offline
't Smaakt naar zeewater zonder zout.

Regels voor berichten