Oud 10-12-2003, 17:49
SomeDay
SomeDay is offline
het gaat de laatste weer slechter met me, en ik weet niet waardoor het komt
ik voel zoveel maar ik kan mijn gevoelens gewoon niet plaatsen en ik weet dus ook niet wat ik ermee aan moet
voor mijn gevoel begin ik weer van voor af aan
weer moet ik moeite doen om mezelf onder controle te houden, weer vecht ik elke dag tegen mijn verdriet, angsten en boosheid
het lukt me niet om te praten waardoor ik mensen alleen maar van me afstoot waardoor het tegen mij en mensen nou mis gaat lopen waardoor ik me alleen kloter voel, (zo'n vicieuze cirkel)
ik sluit me af en wil gewoon op mezelf zijn, zeg afspraken af omdat het me gewoon niet lukt, wil gewoon weg van alles hier
ik weet dat ik er nu wat aan moet doen omdat ik alleen maar dieper weg zak, maar ik weet niet wat
ik weet niet eens wat ik hier mee wil
het slaat gewoon nergens op
Oud 10-12-2003, 18:43
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik denk dat het wel weer overgaat, dat je gewoon in een dipje zit... Komt wel goed! Thumbs Up
Oud 10-12-2003, 18:47
SomeDay
SomeDay is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 10-12-2003 @ 19:43:
Ik denk dat het wel weer overgaat, dat je gewoon in een dipje zit... Komt wel goed! Thumbs Up
khoop het
kheb zo hard gevochten om uit mijn zware depressie te komen ( is vastgesteld hoor, jah voor sommige is dat belangrijk)
Oud 10-12-2003, 18:50
hasseltboy
hasseltboy is offline
Gewoon posotief blijven denken en iets gaan doen waar je plezier in hebt...
Oud 12-12-2003, 16:18
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
De eerste 2 zinnen kon ik wel geschreven hebben! Ik heb dat soms ook, soms zomaar down om ''niks'', meestal omdat ik niet weet waar het vandaan komt, wat ik er mee aan moet enz enz.

Misschien een idee om iemand op te zoeken waar je wel goed mee kan praten, een ouder iemand, zodat je je weer beter gaat voelen?

Succes!
Oud 12-12-2003, 16:24
Quiana
Quiana is offline
Vergeet niet dat de mindere periodes net zo goed bij je
leven horen. En dat je nooit weer aan het beginpunt staat,
je bent niet voor niets door bepaalde problemen ed heen gegaan, de ervaring ed die je daarbij opdoet kun je ook nu gebruiken...

Je weet iig wat je niet wilt, (en dus ook wat je wel wilt),
probeer daar iets mee te doen. Schrijf dingen op, probeer er over te praten. Ga tegen jezelf in, als je merkt dat je de neiging hebt om je af te sluiten ed... En als je het niet alleen kan, probeer dan steun, hulp ed te zoeken. Een goed gesprek kan ontzettend veel helpen.
Oud 12-12-2003, 17:30
SomeDay
SomeDay is offline
allemaal harstikke bedankt voor jullie reacties
quiana, ik weet dat mindere periodes erbij horen maar ik wil deze gewoon weer afsluiten maar inplaats van dat het beter gaat, gaat het alleen maar slechter
ik heb vandaag geprobeerd te praten maar het lukte me niet
uiteindelijk heb ik vanmiddag maar me van alles afgesloten wat er is gebeurd en wat ik voel en ben ik leuke dingen gaan doen, maar nu zit ik weer thuis en kan ik niks anders dan huilen
het afsluiten hielp wel maar ik loste er niks mee op
maar je hebt inderdaad wel gelijk ik kan niet opnieuw aan dat begintpunt staan omdat ik inderdaad dingen heb opgelost

ik weet dat ik moet praten en misschien moet ik mijn psycholoog maar opbellen, maar ik heb daar net mijn gesprekken gestopt omdat ik niet meer wilde (ik mag haar niet zo eigenlijk) dus eigenlijk is het ook weer geen oplossing
ik weet het niet
Oud 12-12-2003, 19:24
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
SomeDay schreef op 12-12-2003 @ 18:30:
ik weet dat ik moet praten en misschien moet ik mijn psycholoog maar opbellen, maar ik heb daar net mijn gesprekken gestopt omdat ik niet meer wilde (ik mag haar niet zo eigenlijk) dus eigenlijk is het ook weer geen oplossing
ik weet het niet
Misschien moet je dat toch maar doen, denk je dat t veel kwaad kan? En anders helpt praten met een 'gewoon' persoon misschien ook wel.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 23:32
Verwijderd
als je haar niet mag, je hebt altijd het recht om dat tegen haar te zeggen en aan te geven dat je graag met iemand anders wil praten Misschien vind je op die manier wel iemand waar het mee klikt

En anders kun je mij altijd pm-en

Liefs,

DD
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 12:41
SomeDay
SomeDay is offline
met die psych praten, daar zal het allemaal niet veel beter door worden omdat tja het niet klikt (machtspelletje etc)
maar morgen komt een goede vriedin van me hier naar toe en dan ga ik eens proberen met haar te praten
moet in ieder geval met iemand praten...
maar het probleem is ook alles komt eruit zoals ik het niet bedoel en ik ben ook bang dat als ik bepaalde dingen vertel tegen vrienden van me, dat ze het later tegen me gaan gebruiken (is eerder gebeurd)
naja harstikke bedankt
en dd misschien doet ik het wel
Oud 14-12-2003, 12:46
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
SomeDay schreef op 14-12-2003 @ 13:41:
met die psych praten, daar zal het allemaal niet veel beter door worden omdat tja het niet klikt (machtspelletje etc)
Kan je dan geen andere psych zoeken waarbij je je fijner voelt?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 14:45
SomeDay
SomeDay is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-12-2003 @ 13:46:
Kan je dan geen andere psych zoeken waarbij je je fijner voelt?
dan moet ik van alles aan mijn moeder uitleggen en tja dat word wel een probleem
sowieso heb ik ook nog bij iemand anders gelopen en dat werkte ook niet, (kheb een beetje een hekel aan dat soort mensen door vroeger)
Oud 14-12-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
SomeDay schreef op 14-12-2003 @ 15:45:
dan moet ik van alles aan mijn moeder uitleggen en tja dat word wel een probleem
sowieso heb ik ook nog bij iemand anders gelopen en dat werkte ook niet, (kheb een beetje een hekel aan dat soort mensen door vroeger)
Ik meen dat je het recht hebt om een psych te zoeken die jij prettig en betrouwbaar vind, maar zoals Hasselboy zei: thumbs up!!!

Na iedere dip komt er een periode van geluk, ook voor jou, wedden???
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 14:57
SomeDay
SomeDay is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 14-12-2003 @ 15:50:
Ik meen dat je het recht hebt om een psych te zoeken die jij prettig en betrouwbaar vind, maar zoals Hasselboy zei: thumbs up!!!

Na iedere dip komt er een periode van geluk, ook voor jou, wedden???
ik heb er ook wel recht op maar ik heb mijn moeder altijd buiten mijn problemen gehouden het was mijn leven en toen ik voor het eerst opzoek naar een psych ging had ze er al moeite mee ze wilde meteen alles van me weten
nou ben ik met die psych gestopt (en die andere ook een tijd geleden, was ze niet mee eens) omdat 1 ik er geen zin meer in had, 2 het ook neit echt hielp, ik heb tegen mijn ma gezegd dat het beter ging en dat ik daarom kon stoppen (met wat leugens kom je er wel, misschien eigenlijk wel niet slim)

ik ga er maar van uit dat mijn periode van geluk snel komt want dan red ik het wel alleen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten