Advertentie | |
|
![]() |
|
De eerste 2 zinnen kon ik wel geschreven hebben! Ik heb dat soms ook, soms zomaar down om ''niks'', meestal omdat ik niet weet waar het vandaan komt, wat ik er mee aan moet enz enz.
Misschien een idee om iemand op te zoeken waar je wel goed mee kan praten, een ouder iemand, zodat je je weer beter gaat voelen? Succes!
|
Vergeet niet dat de mindere periodes net zo goed bij je
leven horen. En dat je nooit weer aan het beginpunt staat, je bent niet voor niets door bepaalde problemen ed heen gegaan, de ervaring ed die je daarbij opdoet kun je ook nu gebruiken... Je weet iig wat je niet wilt, (en dus ook wat je wel wilt), probeer daar iets mee te doen. Schrijf dingen op, probeer er over te praten. Ga tegen jezelf in, als je merkt dat je de neiging hebt om je af te sluiten ed... En als je het niet alleen kan, probeer dan steun, hulp ed te zoeken. Een goed gesprek kan ontzettend veel helpen. ![]()
|
![]() |
allemaal harstikke bedankt voor jullie reacties
quiana, ik weet dat mindere periodes erbij horen maar ik wil deze gewoon weer afsluiten maar inplaats van dat het beter gaat, gaat het alleen maar slechter ik heb vandaag geprobeerd te praten maar het lukte me niet uiteindelijk heb ik vanmiddag maar me van alles afgesloten wat er is gebeurd en wat ik voel en ben ik leuke dingen gaan doen, maar nu zit ik weer thuis en kan ik niks anders dan huilen het afsluiten hielp wel maar ik loste er niks mee op maar je hebt inderdaad wel gelijk ik kan niet opnieuw aan dat begintpunt staan omdat ik inderdaad dingen heb opgelost ik weet dat ik moet praten en misschien moet ik mijn psycholoog maar opbellen, maar ik heb daar net mijn gesprekken gestopt omdat ik niet meer wilde (ik mag haar niet zo eigenlijk) dus eigenlijk is het ook weer geen oplossing ik weet het niet
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
met die psych praten, daar zal het allemaal niet veel beter door worden omdat tja het niet klikt (machtspelletje etc)
maar morgen komt een goede vriedin van me hier naar toe en dan ga ik eens proberen met haar te praten moet in ieder geval met iemand praten... maar het probleem is ook alles komt eruit zoals ik het niet bedoel en ik ben ook bang dat als ik bepaalde dingen vertel tegen vrienden van me, dat ze het later tegen me gaan gebruiken (is eerder gebeurd) naja harstikke bedankt en dd misschien doet ik het wel
||
![]() |
Citaat:
sowieso heb ik ook nog bij iemand anders gelopen en dat werkte ook niet, (kheb een beetje een hekel aan dat soort mensen door vroeger)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na iedere dip komt er een periode van geluk, ook voor jou, wedden??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou ben ik met die psych gestopt (en die andere ook een tijd geleden, was ze niet mee eens) omdat 1 ik er geen zin meer in had, 2 het ook neit echt hielp, ik heb tegen mijn ma gezegd dat het beter ging en dat ik daarom kon stoppen (met wat leugens kom je er wel, misschien eigenlijk wel niet slim) ik ga er maar van uit dat mijn periode van geluk snel komt want dan red ik het wel alleen
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Tja.. kweet het niet meer! Playgirl | 11 | 14-05-2003 18:13 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen kweet het niet meer diane | 19 | 28-04-2003 19:30 | |
Psychologie |
Waarom voelt het alsof alles MIJN schuld is....:( Droomvlucht | 2 | 02-10-2002 16:13 | |
Psychologie |
Kweet het nie meer.. Blue*Angel | 2 | 07-09-2002 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Kweet ut niet meer.. ~*LiEfMeIsSiE*~ | 4 | 05-03-2002 20:35 |