Advertentie | |
|
![]() |
|
Schoolwerk is af heb 16 of 19 mei mijn exames.
Met hun praten het werkt niet wat ik ook zeg ze snappen het niet dat was ook zo toen de psychiater uit het ziekenhuis het hun uitlegde. Dit is de laatste bij het riagg ofzo van de jongeren afdeling met wie ik kan praten ofzo dus dat houd beetje op. Schrijven doe ik vaak maar t helpt niet zodra ik schrijf vindt ik het weer onzin en vindt ik mezelf dom enzo. Het houd gewoon niet op het liefste zou ik weer in het ziekenhuis zijn op afdeling gewoon muren om je hen wara ik veilig ben ik mis het en ben ik er maar 4 dagen geweest
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over dat onzin vinden ed...tja, misschien moet dat dan maar. Dan maar domme dingen schrijven, als je hoofd er leeg van wordt...? Dan verbrand je het daarna ofzo, is alles weg. Wie weet lucht het wel erg op. |
![]() |
||
Hoi Diane,
Ik heb je een PM gestuurd. Wel wil ik nog zeggen dat de reden dat jij denkt dat je alles verkeerd doet wel eens te maken kan hebben met je eigen zelfbeeld. Probeer eens te kijken naar de dingen die je WEL goed doet. De dingen waar je kracht uit kunt putten. Zet die famillie maar even aan de kant (gevoelsmatig) als die je alleen maar negatieve energie geven. Probeer vooral die liefde in jezelf weer terug te vinden. Liefde is iets wat van binnen uit komt. Niet iets wat je bij een ander kunt halen... Citaat:
|
Wat jij moet doen is kijken wat je nog wilt met je leven. Je bent pas 18. Als ik jou was zou ik naar een stille plek toegaan waar je je goed voelt, en je dromen beleven om ze vervolgens uit te voeren.
De kunst van het leven is om de moeilijke en nare dingen te doorstaan, om vervolgens van het mooie te genieten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vraag aan je ouders, broer, zus of wie dan ook om de medicijnen achter slot en grendel te doen. En alleen een aspirirne geven als je echt hoofdpijn, buikpijn etc hebt. Sterkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is wel de meest domme opmerking die ik hier ooit heb gelezen. Mensen die psychisch in de knoei zitten stellen zich nooit aan. De dingen die ze doen of juist niet doen komen voort uit angst, agressie, gebeurtenissen enz. Zoals jij dit verwoord zijn we terug bij de vijftiger jaren waar iedereen die psychische problemen had voor gek werd versleten en beter opgesloten kon worden. Gellukkig is dat tegenwoordig wel anders. Met de juiste hulp, motivatie en eventueel medicijnen zijn mensen te helpen om hun problemen te overwinnen. Jou opmerking doet meer slecht dan goed. Mensen hebben tijdens hun slechte periode al zo'n slecht zelfbeeld en jij helpt met dit soort opmerkingen mee om dit beeld nog alleen maar slechter te maken. Als je er dan geen fluit van begrijpt hou dan liever je mond.
|
Waarom je jezelf zo slecht voelt komt hier niet uit naar voren.
Je moet alleen weten dat het niet iets als een griepje is waar je een week ziek van bent. Het lijkt nu misschien zinloos om je aan de voorstellen van je psych te houden maar waar het nu om gaat is dat je structuur in je leven houd dus op tijd naar bed en normaal opstaan. Overdag de dingen doen die je voorheen wel leuk vondt. Dat je nu even liever in het ziekenhuis bent komt omdat het daar veilig voor je voelt en je even geen prikkels van buitenaf kreeg. Dat was blijkbaar nodig om je even rust te geven. Het is beter om zo kort mogelijk opgenomen te zijn omdat je anders die plek in het ziekenhuis alleen maar veiliger gaat vinden en dan helemaal moeite mee zou hebben om er weer buiten te zijn. Heb geduld met jezelf en probeer te accepteren dat je momenteel een kloteperiode doormaakt. Probeer plannen te maken voor de toekomst. Begin met kleine en haalbare dingen. Met jou problemen is het vaak 2 stappen vooruit en weer 1 achteruit. Uitenidelijk zul je komen waar je zijn wilt en je weer happy voelen. Als laatste. Als je het op kunt brengen om te gaan hardlopen zou dat heel goed zijn. Hierbij komt namelijk in de hersenen een stof vrij waardoor je je beter gaat voelen.
|
Hoi allemaal bedankt voor de adviezen.
Ik heb vandaag naar de huisarts gebelt waar ik de assistente aan de telefoon heb gehad.Die gaf me een uitbrande dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken en wil dat ik donderdag terug bel omdat de huisarts er dan weer is.Ik ga hem vertellen hoe het zit en kijk wat hij vindt en mishien of ie wat tips heeft Groetjes Diane
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |