Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met een grote grijns op haar gezicht en haar vader mee als steun en toeverlaat staat Claudia in de wachtruimte van het Dorint Hotel in Eindhoven. "Ik wil nog steeds een popidool worden", begint Claudia ferm. "Ik laat me niet zomaar afpoeieren!" Claudia heeft namelijk al ervaring met het doen van auditie bij Idols. De meesten zullen haar herkennen als het meisje dat voor de jury 'In Nije dei' zong en die in de camera haar vriendin Doortje bedankte, omdat zij haar attent had gemaakt op de voorrondes van Idols.
Outfit "Dit jaar heb ik voor een ander setje gekozen", vertelt Claudia. En daar heeft ze een duidelijk reden voor. "Er werd Jim vorig jaar gevraagd naar een kandidaat die hem het meest was bijgebleven. Hij zei toen: die claudia met die gele kleding!" Omdat Claudia liever niet op die manier herinnerd wil worden, heeft ze dit seizoen gekozen voor een minder opvallend outfit. Claudie draagt een zwart truitje met lange mouwen en een blauwe spijkerbroek. "De glitters op mijn truitje maken het flitsend", glundert ze. Performance Claudia heeft naast een ander outfit ook verandering gebracht in haar performance. "Ik heb besloten om dit jaar een Engels liedje te zingen. "De vorige keer kreeg ik als commentaar dat ik zoveel uithaalde. Ik probeer dat ditmaal te voorkomen." En daarom zingt Claudia 'The Road Ahead' van City to City. "Mijn ouders zeiden dat het goed bij mijn stem past." Vastbesloten De vader van Claudia heeft zijn dochter niet alleen advies gegeven over het liedje dat ze gaat zingen. "Ik heb het haar ten strengste afgeraden om mee te doen dit jaar", stelt hij en werpt een blik op zijn dochter. "Maar ja, Claudia is vastbesloten om mee te doen." Ze vraagt er toch een beetje om? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En toch is er nog niemand uitgesprongen wat een potentiele winnaar zou kunnen zijn... Ze zijn gewoon nog slechter dan vorig jaar!!
![]() Goed, wes was super ![]() ![]() ![]() ![]() volgende week weer ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben verliefd op Boris ![]() en die Wes-gozer was meesterlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Stond naar haar te kijken, komt ze naar ons toe 'ja, kijken jullie naar me omdat ik er zo raar uitzie?' 'nee, omdat je mee hebt gedaan aan Idols' 'oja...*steekt heel verhaal af*'.
||
![]() |
Citaat:
wat een dom wijf. en ze kon niet zingen! die jongen met die haarband en dat staartje was idd erg goed. en volgens mij geilt Jerney op donkere jongens. vorig jaar noemde ze David een lekker ding en dit jaar zei ze over die jongen met dat roze haar dat ze hem ook een lekker uiterlijk vond hebben. |
![]() |
|
Ik had wel medelijden met vele gister zeg...........pffff wat doen ze zichzelf aan.
Wel weer geweldige uitspraken, vooral om Claudia lag ik vlak. Mensen die je pesten, en belachelijk maken je fans noemen, en je fanmail niet kunnen beantwoorden, omdat ze daar veeel te lang mee bezig zou zijn dan. Kijken hoe ze het volgend jaar doet. Was wel een erg leuke aflevering. |
![]() |
|
ik heb de eerste aflevering niet kunnen zien (van vorige week) ik zat op een verjaardag en de herhaling heb ik ook niet kunnen zien toen was ik ook niet thuis..
maar waren dat de audities vanuit amsterdam? die had ik wel graag willen zien namelijk.. gelukkig heb ik de aflevering van gister wel gezien, het was echt grappig!
||
Citaat:
Boris was die jongen met die haarband waarvan Jerney zei: Eindelijk eens iemand die ritmisch en goed zong en die niet stijf stond van de zenuwen, maar het zou leuk zijn als je ons de volgende keer aankeek. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom op zeg, dat kind gaat gewoon naar school, doordat ze er nou uit ziet als een mongool betekent het niet dat je dat maar klakkeloos moet aannemen. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had het vorige week gemist, dus gister was m'n eerste aflevering weer
![]() Ik vond het echt weer geweldig ![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens: Boris en Robin vond ik erg schattig ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
marlies haar single komt 1 maart uit! marlies-fan | 73 | 04-02-2005 14:21 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Jamai een amateur? [2] Negrotiator | 500 | 24-01-2004 21:27 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 Poor twisted me | 72 | 11-09-2003 00:28 |