Advertentie | |
|
![]() |
|
Binnen de letterenfaculteit van de RuG worden ongeveer 750 vakken gegeven, dus dat is net even iets te veel om op te noemen. Maar ik kan wel de studies opnoemen, dat maakt de keuze al des te makkelijker (let wel, minimaal uit 1 studie moet ik een vak kiezen, maximaal uit 4).
-Algemene taalwetenschap -American Studies -Archeologie -Communicatie- en Informatiewetenschappen -Duitse Taal en Cultuur -Engelse TC -Finoegrische TC -Friese TC -Geschiedenis -Griekse en Latijnse TC -Informatiekunde -Internationale organisaties -Kunst, Cultuur en Media -Kunstgeschiedenis -Nederlandse TC (doe ik al) -Romaanse TC -Scandinavische TC -Slavische TC -TC van het Midden-Oosten meer informatie over wat de studies inhouden is te vinden op www.rug.nl |
![]() |
||
Citaat:
|
Tussenstand: inmiddels heb ik Informatica en American Studies al op een zijspoor gezet. Een vreemde taal (incl oude talen) is nu mijn voorkeur. Maar welke, en waarom? Dat zou ik graag willen weten. Dus graag geen reacties van "jij weet wat jij wilt en wij niet" of "die studie, omdat het leuk is", maar graag wat je zelf zou kiezen en waarom.
|
![]() |
|
![]() |
ik zou gaan van Scandinavische TC, gewoon omdat dat een tik van mij is. Ooit wil ik een Scandinavische taal leren, gewoon omdat ik het zo'n toffe taal vind. Verder zou ik nooit, maar dan ook nooit Grieks&Latijn nemen. Hoe leuk ik het ook vond op de middelbare. Ik heb een keer een opendag daarvan meegelopen en dat was saai. Zo saai dat wil je gewoon niet. (ja ik weet wat je wilt
![]() oja, cultuur&media lijkt me ook heel interessant. Een vriendin studeert dat. Is echt interessant, maar weet niet of ik dat ooit als studie zou kiezen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() -Internationale organisaties Ontzettend nuttig en bruikbaar. Hiermee kan je veel makkelijker aan een internationale baan komen. Het lijkt mij persoonlijk ontzettend interessant. -Kunst, Cultuur en Media Tja, ik geloof dat er in de toekomst in deze sector veel meer banen te krijgen zijn. En het bruist. Lijkt mij. -Kunstgeschiedenis Dit zou ik zooo graag willen doen. Negatieve kanten: Erg theoretisch en weinig kans op een aansluitende baan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
U heeft een Saai-cup #757 Rivka | 500 | 03-12-2009 23:01 | |
Software & Hardware |
Partitioneren, ja of nee ? N00se | 57 | 29-06-2006 22:40 | |
Algemene schoolzaken |
Vraagje over tweede fase, eindexamen??? ikkeleerlinge | 54 | 26-11-2004 21:21 | |
Software & Hardware |
[Software] CD vol handige software Verwijderd | 75 | 18-06-2004 00:36 | |
Eindexamens 2003 |
vraagje wat betreft mijn profiel! PLease help! steentje | 7 | 22-05-2003 13:47 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Grieks en Latijn? Met welk profiel erbij? Gothic | 29 | 26-03-2001 22:33 |