Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat me opvalt is dat er veel artiesten genoemd worden zoals Suicide Commando en VnV Nation, die ik allemaal als Darkwave heb leren kennen.
Is kennelijk minder makkelijk van elkaar te onderscheiden denk ik. VNV Nation en Covenant zijn vaak vrij melodieus en licht. Misschien dat mijn moeder dat nog zou kunnen waarderen, ik zoek meer harder industrieel en ranzig materiaal dat Wumpscut en Feindflug nog voorbijstreeft misschien wel.. Dansbaar , maar dat mijn moeder het takkeherrie vind. ![]() Bedankt alvast voor de reacties. Nieuwe zijn nog steeds welkom. SounD
||
Citaat:
Combichrist (credits to eXo) This Morn Omina (sommig spul)
|
![]() |
||
Citaat:
En VNV is meer electro dan industrial. Het maakt ook niet zoveel uit, het blijft toch ver buiten mijn smaak liggen. 10 januari speelt de Skeletal Family ergens in België.. Daar moet ik echt heen.
||
Citaat:
bedoel je niet gewoon noise?? wumpscut is namelijk noise op een aantal numemrs na
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
www.digitalhardcore.com |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Jakalope [Electro/Industrial/Pop] Carn | 16 | 24-10-2006 20:20 | |
Muziek |
Storm 16 Juli in Baroeg (noise, darkcore, industrial, tekno, cyber, industrial har..) Verwijderd | 14 | 09-07-2005 15:22 | |
Muziek |
Het grote Industrial en Tekno topic Metal | 34 | 01-03-2004 13:12 | |
Muziek |
IWTBF festival - abstract/industrial/breakcore/ambient/noise Bast | 11 | 01-10-2003 19:25 | |
Muziek |
(Poppy) Industrial gezocht Verwijderd | 25 | 19-08-2003 22:51 | |
Muziek |
Nog goeie industrial-bands om te downloaden..? Horror Kitty | 42 | 04-11-2002 21:27 |