Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als je een bepaalde taal graag wil leren, moet je natuurlijk naar dat land gaan. ontopic: UK of spanje
|
Ik zou voor Spanje gaan.. Ook daar kom je enorme cultuurverschillen tegen. Maar ik ben misschien ietwat bevooroordeeld omdat een vriendin van mij is geemigreerd naar madrid 3 jaar geleden met d'r hele familie, en er zijn echt zoveel grappige dingen die daar anders zijn
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou ook voor Madrid gaan. Als je daar gaat studeren leer je (als het goed is) automatisch ook wel Spaans, een taal waar je internationaal meer aan hebt dan Fins/Zweeds of Deens, tenzij dat de regio is waar je je in interesseert.
|
Ik zou naar UK of naar Finland gaan.
De UK omdat je daar zeker weet dat je de taal kunt verstaan. En ook omdat het me ontzettend mooi lijkt. Finland omdat de cultuur me erg interssant lijkt en de natuur is daar natuurlijk ook prachtig! Hele moeilijke keus, maar het lijkt me allemaal super tof!
|
Waarom niet Noorwegen?
Daar zou ik voor kiezen... lijkt me een mooier land dan die andere Scandinavische landen Wat heb je trouwens aan al deze reacties... ga je straks naar het land waar de meeste mensen hier voor kiezen? Wij weten jouw overwegingen niet eens waarom je voor welk land zou kiezen, dus hoe kunnen we nu enig nuttig advies geven?
|
Fins leer je dus echt nooit in die korte tijd. Het lijkt nergens op en is zwaar moeilijk om te leren. Al ga je voor prachtige natuur en scandinavische cultuur, ga dan voor zweden. Dat is nog enigzins te begrijpen
![]()
|
Ik zou Madrid of UK kiezen. De noordelijke landen die erbij staan lijken me niet echt iets te hebben.
Het lijkt me gaaf spaans te spreken en dat leer je door er te wonen een stuk sneller dan op school. Maar stage in een engelstalig land is natuurlijk veel makkelijker. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|